FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
FRH találkozó Endurance!
Teher- robogó? Kubo!
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
THE END
FRH Karrier
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Újabb FRH póló
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
2014 Összefoglaló
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Az első Millenium Racer
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Staff Team BT
Controller Magazin és a Forza 5
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Forza 6 Demo Szerintem...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Nincs füst, nincs zaj...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Racers for Race
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Infiniti Red Bull Renault
Sziasztok!
Ebben a cikkben inkább majd a képek beszélnek, na és legfőképpen a videó, de azért illik némi szöveggel is tarkítani, hogy amolyan élménybeszámoló szaga legyen a dolognak.
Az esemény a 2014 május 1-én Budapesten rendezett „Nagy Futam II”.
Az egyik programja volt ennek a napnak az Infiniti Red Bull F1 Show, ahol Daniel Ricciardo és David Coulthard egy F1 Red Bull-Renault-val tartott bemutatót a Lánchíd és a Margit híd között.
A Renault Magyarországnak köszönhetően, egy napot tölthettem a Red Bull csapattal. Emiatt a többi programból nem igazán láttam semmit, de mivel egyszer adódik az ember életében ilyen alkalom, nagyon nem is foglalkoztam mással.
Az autó egy 2011-es modell, minden bemutatóra ezt hozzák, a mostani WSR futamon is ez volt. A bivalyerős gépben ugye még 2.4 literes V8-as motor duruzsol. Vagyis inkább dübörög, ennek még igazi Forma–1-es hangja van! Egy kolléganőm társaságában voltam, aki tudott angolul és tolmácsolt néha, plusz jórészt Ő videózott és fotózott.
Jobb lett volna ezt még akkor leírni, amikor frissek voltak az élmények, de egyéb okok miatt csak most tudtam cikket készíteni az eseményről. Amit lehetett mindent megnéztem. A szerelőkamionjuk valami nagyon profi. Egy egész kamion tele fiókokkal, de tényleg, és mindennek meg van a helye. Ami éppen kell, azt egyből megtalálják. A bemutató végén is két ember csak azzal foglalkozott, hogy szinte mérnöki pontossággal a helyére rakják a dolgokat a kamionban. A tisztaságról nem is beszélve…
Az első dolog amire felhívták a figyelmem, hogy mindig figyeljek, ne legyek útba. A szerelőnek mindig elsőbbsége van ha összetalálkozunk. nem fog kikerülni, hanem simán fellök ha útban vagyok, mert Ő arra számít hogy félreállok. Olyan ez mint a lekörözésnél az ideális íven maradás, hehe. A szerelők „nem sokat” dolgoztak, de amikor pörgés volt akkor látszott, hogy nagyon értik a dolgukat és ugye nincs pardon, nincs hiba lehetőség. Jól keresnek, de egy évben nem sokat vannak otthon. Azt mondta a szerelő: - „Én veszem meg a bort otthonra, de nem én iszom meg.”
A motort már egy nappal előtte elkezdik melegíteni, 60 fokos hűtőfolyadékot keringetnek a rendszerben, amit csak indításnál vesznek le, még véletlenül se legyen hidegindítás amit ugye elég nehezen viselnek ezek a precíz motorok. Mutogatták a laptopon a telemetriát is amit figyelnek verseny alatt. Nos, hazudnék, ha azt mondom mindent értettem, mivel qrva sok adat volt, borzasztó sok. Mindent látnak, ami az autóval történik, és amit a pilóta művel az autóval. Plusz verseny után mindent kielemeznek. Ha valamit hibáznak büntetés a jutalom, de ez a pilótára is vonatkozik.
Életemben először láttam F1-es papucsokat is ennyire közelről. Az elsők 245/660, a hátsók 345/660 és 13-as felnikkel. Gondoltam megemelem, kiváncsi voltam a súlyára. Hihetetlen könnyű volt pár kiló az egész, azt hittem eldobom a lendülettől, amivel neki feszültem, hehe.
A kormány, ami az autókban volt, egy úgymond "butított" változat volt, nem olyan, mint a mostani autókban van. Elmagyarázták melyik gomb mire való, majd a kezemben foghattam az 5ezer „jurós” cuccot. Érdekesen puha gumiborítása van, de nagyon jó a fogása. A gombok pont kézre álltak és a váltófülek precízen működtek.
Nagyon vártam, hogy ott közvetlenül mellettem beröffentsék a technikát. Kaptunk füldugókat, nehogy gond legyen. Amit használtam is, de természetesen ki az a barom, aki ne szeretné hallani a hangját, ha már egyszer ott áll mellette. Egy kis időre kivettem és élveztem, nagyon durva, hidegrázás!
Mindent fotózhattam kivéve az autót hátulról, mivel nem volt rajta burkolat és nem engedték. Érdekes érzés volt, hogy mászkálhattam az autó körül, miközben az emberek a kordonhoz préselődve egymást lökdösve tolongtak, hogy lássák, hallják az indítást vagy éppenséggel Ricciardo-t. Jófej voltam, és ha láttam valakit, aki lelkesen fotózza az autót akkor elkértem tőle a gépet és lőttem pár képet a fülkéről belülről, illetve a kormányról. Jó volt látni, hogy mennyire örülnek neki. Egy bácsika még meg is kérdezte mivel tartozik.
Ricciardo-ért természetesen a csajok oda meg vissza voltak. Valóban egy laza figura, a tv riporterekkel végig poénkodta a riportot. Viszont a nap végére azért már látszott rajta is a fáradtság, és a színfalak mögött már nem volt az a vigyorgós, Ő is emberből van, hehe.
Én köszönöm ezt a napot a Renault Magyarországnak, felejthetetlen volt és kívánom mindenkinek, hogy ha ilyen lehetősége lesz, ne hagyja ki!
Pár képből és hidegrázó motorhörgésről késztettem egy videó. Nézzétek végig! Érdemes! A volumét pedig tekerjétek fel.