Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
FRH pólók Már rendelhető...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Pénteki videók 40. Extrém autómosás...... palackszállító balesete... OFF...
Most akkor vége?
Luke, én vagyok az apád
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Végre péntek van. Ennek örömére ismét hoztam nektek 5 videót. Remélem tetszeni fog...
Pénteki videók 38. Vettel és a cipők... Galli keresztben... Hasonló...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
A Nagy Futam
FRH JÁTÉK! Sorsolás
FRH rendelhető ajándéktárgyak listája. Az itt szereplő termékek rendelhetőek! A...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Pénteki videók 36. Enduro lassítva... Vagány egy kerekű motor... Forza 5...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Az első Millenium Racer
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Végre péntek van. Ennek örömére ismét hoztam nektek 4 videót. Kint nem valami kellemes az idő,...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Forza 6 Demo Szerintem...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Pénteki videók 41. Dakar Rally...... Traktor FAIL!... Rossi és Colin...
Pénteki videók 35. weboldal az erdőben... Kawasaki vs. Audi, átlag seb....
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
THE END
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Magyarországon? Élménybeszámoló
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Végre péntek van. Ennek örömére ismét hoztam nektek 6 videót. Talán pár kellemes percet...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Pénteki videók 33. Monster Trophy Truck... 2013 érdekes...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Végre péntek van. Ennek örömére ismét hoztam nektek 4 videót. Remélem tetszeni fog...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Nincs füst, nincs zaj...
Pénteki videók 42. WRX...Baleno tuning...Laraki sound...Porsche 935...Forza 5 slow...
Pénteki videók 39. Top Gear rögbi... MINI hullámvasút... CLA 45...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
2014 Összefoglaló
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Pénteki videók 31. McLarenP1... AMTS Gymkhana... TURBOMETAL... Carrera......
Pénteki videók 34. Egy vándorsolyóm és a mountain bike... Fiat 500-ban...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Ford A-modell
Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják (Jan.09-18.) a Ford A-modellt ami az Alba Plaza-ban került kiállításra. Akik nem tudják megnézni személyesen, azok se keseredjenek el, hoztam pár képet és pár sort az autó történetéről. Élőben egészen más, de valamennyire visszaadják a képek milyen csodálatosan van restaurálva kívül - belül.
Az első Ford T-modell gyártósorról való legördülésének 100. évfordulója alkalmából a tervező-konstruktőr Galamb József emléke előtt tisztelegve – egykori oktatási intézményének jogutódja – a Budapesti Műszaki Főiskola Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kara vásárolt egy 1922-ben gyártott T-modelt, mely az egyetem Népszínház utcai épületében került kiállításra.
Több mint 15 millió Ford T-modell gördült le a szerelőszalagról 1927.május 28-ig, a gyártás befejezéséig. Edsel Fordra és Galamb Józsefre hárult az új Ford megtervezésének feladata – minden, a részletekig menő alaposságig Henry Ford jóváhagyásával. A jóízléssel rendelkező és az ipari formatervezésben otthonosan mozgó Edsel Ford tervezte a karosszériát, Galamb József és munkatársai feladata lett az egyéb alkotóelemek tervezése és a gyártásra való felkészítés.
Az újonnan tervezett A-modell 3,3 liter űrtartalmú oldalt szelepelt motorjával, melynek hengertérfogata 0,5 literrel volt nagyobb, mint a T-modellé először csak 20 lóerős teljesítményt értek el. Újformájú szívócsővel, a Holley helyett Zenith porlasztóval Galanb Józsefnek és munkatársainak sikerült elérniük a tervezett 40 lóerőt. Az európai gyártású, illetve a taxi-változatok 2210 cm3-esmotorral készültek, legnagyobb teljesítményük 35 lóerő volt, a végsebességük elérte a 90 km/h értéket.
Az új A-Ford mechanikus négykerékfék-rendszerét Farkas Jenő tervezte. A lábfék és a kézifék egy féktuskóról működött, amit a korabeli amerikai tövények nem ismertek el, így Farkas Jenő külön a kézifékről működtethető féktuskót konstruált a hátsó fékrendszerbe és a fékeket fedéllel fedte be.
Megbízhatóabban működött, mint bármely más amerikai autómárka fékrendszere. A lengéscsillapítás is az ő nevéhez fűződik, Hordaille kettőshatású csillapítokkal. Et a megoldaás csak a Lincolnhoz hasonló drága autókban volt használatban. A bolygóműves T-Ford váltót elhagyták, és kulisszás váltót kapott az új Ford, melyet a jobb védettség érdekében csőbe tokozott kardán kötött össze a differenciállal.
1928-ban változtattak az alaptípuson, középre helyezték a kéziféket, s tovább emelték a termelés tempóját, mely elérte a napi 6-7 ezer darabot. A Ford Motor Company amerikai szerlőcsarnokait 1932. április 30-án hagyta el az utolsó A-modell. Közel hat év alatt 4,8 milliót gyártottak ebből a népszerű típusból. Az Államokban még a hatvanas években is több mint 300 000 volt forgalomban.
A Ford Motor Company Triesztben megjelentetett kiadványának bevezetője így mutatta be az új modellt: „Az új Ford nem egy nap alatt épült, és megépítésének terve sem egy nap alatt fogalmazódott meg. 20 éves automobilépítési tapasztalat és hallatatlan támogatási források jelentették ennek az autónak az örökségét és születési előjogait. Benne valósult meg Henry Ford elképzelése: Igazi minőség – mindenki által megfizethető áron.”
A kiállított A-modellt a Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kara hallgatói és oktatói restaurálták.