Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Forza 6 Demo Szerintem...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Teher- robogó? Kubo!
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Új FRH ajándéktárgyak!
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Újabb FRH póló
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Az első Millenium Racer
Nincs füst, nincs zaj...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Luke, én vagyok az apád
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Staff Team BT
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
THE END
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Racers for Race
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Le Mans 4H Emléklapok
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
FRH találkozó Endurance!
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Controller Magazin és a Forza 5
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
FRH találkozó Élmények...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Ilyet még nem láttál!
Egyszer a sors úgy hozta, hogy több, mint huszadmagammal egy számomra tökéletesen ismeretlen versenypályán állhattam rajthoz egy olyan autóval, amelyben még sosem ültem. És szakadt az eső én meg fostam, hogy egyáltalán körbetaláljak. Aztán minden jóra fordult, dobogós lett a magyar csapat és később valahogy kettesben az ex-Origós Vida Janival kikeveredtünk a svéd fordulóra is, ahol kaptunk még négy csapattársat. Ha jól emlékszem az egyik a szlovén Playboy főszerkesztője volt, a másik valami cimborája, egy török tévés törpe, aki sosem autózott, csak motorozott egy Electra Glide Harley-val és egy szintén török csajt, akinek a barátja valami médiamogul. Nagy segítség voltak, de még így is második helyen álltunk, amíg a manapság WTCC-ben versenyző Franz Engstler (aki a főszervező volt) el nem basz rontotta 10 csapat versenyét egy rosszul értelmezett szabállyal. (Azóta kifejezetten utálom is a sunnyogó németet.)
Na mindegy, a lényeg az, hogy egyrészt pályaversenyezni semmihez nem hasonlíthatóan pazar dolog, akkora adrenalinfröccs, amekkorát még Mia Wallace sem kapott.
Esőben pláne, az nagyon kemény, még akkor is, ha működik az ablaktörlő és nem párásodik a szélvédő. Az előttünk lévő autó vízfüggönyében semmit nem látunk, maximum a hátsó lámpáinak derengését. Ilyenkor elképzelhetetlenül nehéz bármit is tenni, ezért is szakadt le az arcom, amikor először megnéztem Kenny Brack táncát Goodwoodban. Gyorsan ki is pakoltam a Totalcar Facebook-oldalára, a műértő közönség nagy örömére. Kennyt később megkérdezték, mégis, mi a titok, de sok újat nem mondott ő sem. Ha félsz a géptől, akkor megöl. Nagyjából ez a lényege, de a videó igazi ereje a külső képekben rejlik. Ha a belsőkamerás felvételek nem adták volna vissza, akkor ezeken tökéletesen látszik, micsoda mesteri módon tolja be a kanyarba az öreg GT40-et. Csapattársa - és egyben az autó tulajdonosa - mellesleg a Forma-1 talán legjobb tervezőmérnöke, Adrian Newey volt ezen a versenyen. Newey nem egy száraz mérnökember, rendszeresen versenyzik a GT40-nel és töri is, ha úgy adódik.
És akkor itt van az, amely miatt valójában született ez a poszt. Jim Pace sem kutyaütő, nyert már 24 órást Sebringben és LeMans-ban, aztán kedvenc, 911-es RSR-ével rajthoz állt Belgiumban is. Igaz, az időmérőt nem fejezte be és csak a boxutcából indult, de...
...a korabeli 911-esek sosem a kivételesen jó páramentesítésükről voltak ismertek. De ez semmit nem von le Pace sportteljesítményéből. Repedt szélvédővel, párát törölgetve, nyélgázon és vakon a világ egyik legkeményebb versenypályáján. Le a kalappal.
forrás: totalcar