Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Most akkor vége?
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
FRH találkozó Endurance!
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Újabb FRH póló
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Luke, én vagyok az apád
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
FRH és a Forza 6
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
2014 Összefoglaló
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Teher- robogó? Kubo!
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Le Mans 4H Emléklapok
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
FRH Karrier
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Racers for Race
Staff Team BT
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Új FRH ajándéktárgyak!
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
FRH találkozó Élmények...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Az első Millenium Racer
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Szfvár. 2010-05-28
Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom jóvoltából.
Találkozhattam Bedő Imrével és autójával (Mitshubishi EVO). Az autót már többször láttam versenyen, de az még sem olyan.
Csörög a telefon, Gunti barátom.- Éppen Fehérváron a Bedő autóját szereljük, nem jössz el megnézni az autót?
Nem kellett kétszer mondani, már kocsiban ültem és robogtam a helyszínre...
Hogy éppen mit/miért szereltek rajta Guntiék arról nem tudok nyilatkozni. Mikor odaértünk már csak apróbb beállítások voltak hátra.
Közben beszélgettünk az Imrével az autóról, tök normális volt (úgy értsd közvetlen).
- Így 34mm-es szűkítővel lefojtva 340 ló/kb.650 Nm. Kb. 3,2 alatt van százon. Szűkítő nélkül 550LE körül. Versenytempóban 75 litert eszik.
És még jöttek az adatok a motorban lévő anyagokról.
- Egy motor 3 évadot bír. Kerámia dugok, hajtókarok, stb...
Nagy örömünkre elhangzott a várt mondat: - Röffentsük be!
Te jó isten, én ott bepisiltem majdnem. Olyan hangja volt hogy az valami besz...s. A műhely falai miatt pedig még jobban szólt.Amit el tudsz képzelni rajta az minden üvegszál, kib...ott könnyű az egész autó. Szóval belőtték az autót Guntiék.
Azt mondja az Imre kipróbálja, megy egy kört. A 3. próba körnél Gunti már lökött is hogy mennyé má, üljél befele teeeeeeeeeee.
Megkérdeztem, mondta hogy persze elvisz.
Ahogy kifordultunk a M. utcára (4 sávos), már tolta is neki.
2, 3, 4. Már 180, satu.
- Jaaaaaaaaaaaaaaaa, te jó isten milyen volt.
Azt mondta nem kézifékezik, mert volt már hogy kihívták a zsarukat. Le..artam, nekem már ez is több volt a soknál.
A padlón megdöntve volt egy lemez a lábnak. Na rájöttem hogy nem véletlen. Annyira kellett támasztani magam mikor fékezett, hogy nagyon. Kapaszkodási lehetőség semmi, a csövek nem elérhető távolságban. Az ülés (Sparco) nagyon kényelmes volt. Szinte lent ültem a padlón.
Viszont akkora zaj van bent hogy nem hallod a másik hangját. Ezt nem gondoltam volna. De ahogy csattogott a váltó mikor pakolgatta a sebességet, huhúúú.
Visszafele félre állt, megvártuk amíg elment a forgalom.
Olyat rajtolt helyből, hogy szerintem még mindig ott tapsolnak. Én meg tapadtam az ülésbe. Pikk - pakk utolértük az előttünk lévő Clio-t, és nagy fék. Be..arás milyen volt. Aztán visszagurultunk. Kiszálltam, a lábaim remegtek.
Mondtam hogy ez marha jó volt. Azt mondja -És még most nem is megy annyira.
Akkor milyen mikor jól megy? Állítottak a vezérlésen Guntiék. Megint mentünk egy kört.
Azt mondta érezhetően jobb. Aha, én annyira nem éreztem, de körbe ért a szám annyira vigyorogtam.
Megint ugyanaz. Iszonyú gyorsulás, 190, satu. Megfordultunk állórajt. Aztán mikor befordultunk a telepre ahol a műhely van, nem ment a műhelybe hanem hátra gurult. Na, már rákészültem. Egy laza kézifékes volt a telep végén. Ekkor már el is élveztem.
Az egészben az volt a fura hogy bent ültem és iszonyú zaj volt ahogy már írtam. De mégis, ekkor éreztem hogy él az autó.
Hallatszik ahogy fütyül a turbo, morog a difi, durrog a kipufogó, csattog a váltó, visít a fék, meg még sok más hang, de brutál hangosan. Durva jó volt, életem legnagyobb élménye.
Gondolom vannak itt az oldalon akik ezt már régen átélték, sőt lehet többször is. Számomra ez felejthetetlen volt!
KÖSZÖNÖM GUNTI !!!!!!!!!!!!!!!!
© Crazyman