FRISSÍTÉS!
A párharccal kapcsolatos változás történt. A párharc a negyedik futamon, nem a Hockenheim pályán hanem a Ladera Test Track pályán kerül megrendezésre. A párbajon mindenki ugyanazzal az autóval megy és alap gyári beállításokkal. autó: 2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R. Nem kell megvenni az autót, ha valaki nem ezzel versenyez. A lobbi csak ezt az autót engedi majd kiválasztani
A Super GT sorozat a Japán túrautó-bajnokság (JGTC) átalakulása, ahol GT autók versenyeznek egymással a leghíresebb Japán versenypályákon. Jellegzetessége, hogy csak japán gyártók által gyártott autók mennek és 500 lóerős autókról van szó. A Super GT sorozat olyan neveket „termelt” ki, mint például André Lotterer, a Lemans-i 24 órás futam kétszeres Audis győztese, vagy KazukiNakajima (Forma-1, WEC Toyota)
Választható autók:
Lexus
2008 #6 ENEOS SC430 / TI R2 857
2008 #25 ECLIPSE ADVAN SC430 / TI R2 857
2010 #1 PETRONAS TOM’S SC430 / TI R2 857
Honda
2005 #18 TAKATA DOME NSX / TI R2 859
Nissan
2003 #12 CALSONIC SKYLINE / TI R2 858
2008 #3 YELLOWHAT YMS TOMICA GT-R / TI R2 859
2008 #24 WOODONE ADVAN CLARION GT-R / TI R2 859
2008 #23 XANAVI NISMO GT-R / TI R2 859
2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R / TI R2 859
Hyundai
2010 FORZA MOTORSPORT GENESIS COUPE / TI R2 859
Toyota
2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA / TI R2 855
Tuning tilos, setup engedélyezett!
Pályák:
Az képekre kattintva láthatjátok, a pályák nevét, vonalvezetését, és a pályán található szektorokat.
Időmérő:
2 szakaszból áll:
Q1: az első 8 jut tovább / 4kör (1felvezető+3mért)
Q2: a maradék 8 megy / 2kör (1felvezető+1mért)
Az időmérő alatt szimulációs sérülés!
A versenyen részleges sérülés!
A versenyek ismertetése:
A versenyeken felvezetőkörös állórajttal indulunk. A felvezető kör alatt a gumimelegítés tilos, tehát nincs jobbra-balra kacsázás a pályán! Egymás mögött haladunk szépen sorban leszakadva egymástól. Ha valaki ezt nem tartja be és balesetet okoz, az -5 pontos büntetést kap. Ha valaki a felvezető kör alatt megpördül , a sor végére kell hogy felzárkózzon.
A versenytáv minden futamnál 50 perc, ami azt jelenti, hogy a mezőny elrajtol és onnan indul az 50perc. Amint letelik az idő, a lobbivezető szól és megkérdezi az első helyen álló versenyzőt, hogy a pályának melyik szakaszán van éppen. Ekkor 2 eset lehetséges:
Amint valaki beért a célba, bemondja, hogy például az első beért a célba, aztán a második beért a célba és így tovább. Aki beért a célba már, az az első kanyarban (bukótérben, kavicságyban) szépen félreáll és megáll, így nem akadályozza azokat, akik esetleg még versenyben vannak.
Miután mindenki beért, a lobbivezetőnek bemondja, hogy hányadik lett és hány kört tett meg!(ez a pluszpontok miatt szükséges)
Nevezési Feltétel
Nevezni a cikk alatt a hozzászólásokban a pontos Gamertag (játékos azonosító és az autó) megadásával lehet! A nevezés mindenképp az oldalon való regisztrációhoz kötött! A nevezési korlát max. 32 fő.
A verseny előtt mindenkit behív majd az illetékes lobbivezető. Ne izguljatok, és ne türelmetlenkedjen senki. Senki ne kérje át magát másik lobbiba! Mert nem teljesítjük! A hálózati, vagy egyéb kapcsolódási problémákat mindenki maga orvosolja! Az "FRH Racers" csapattagot MINDENKI vegye fel a barátlistájára, különben a lobbivezető nem tud behívni a versenyre!!!!
Nevezési határidő
2013.12.21. 20:00
Lobbikiosztás
Nevezéstől függően indítjuk a lobbikat! 16 főig egy lobbi, ha meg van a minimum 24 nevező csak akkor indítunk 2 lobbit! Ha nincs meg akkor 16 + tartalékok! A lobbikba való besorolás az időmérőn elért eredménytől függ. Magyarul az időmérő után összefésüljük az időket, majd ez alapján besoroljuk a versenyzőket a két lobbiba.
Az időhandycap rendszer a következőképpen működik:
A versenyen az első 3 helyezett kap mindig úgynevezett időbüntetést, amit a következő futamon kap meg. Ez azt jelenti, hogy az időmérőn elért idejéhez adunk hozzá pluszban másodperceket oly módon, hogy miután megvan a lobbikiosztás, utána vesszük figyelembe az időbüntetést. Példa: van egy versenyző, aki időbüntetést kap. Lefutja az időmérőt és az időmérőn elért ideje alapján az A lobbiba került. Meghatározzák az A lobbi sorrendjét és ekkor jön az időbüntetés figyelembevétele. A versenyző az időbüntetését abban a lobbiban kapja meg, ahova kvalifikálta magát!
1.helyezett: +2,5 másodperc
2.helyezett: +2 másodperc
3.helyezett: +1,5 másodperc
Párharc:
A negyedik, vagyis a Ladera Test Track futamon kerül megrendezésre párharc. Ha egy lobbi indul, akkor egy lobbiban, ha kettő, akkor kettő lobbiban. Ez a mini verseny hasonlít a Race Of Championsra-ra. Tehát kettesével megyünk a pályán és a cél, hogy legyőzd a másik versenyzőt. A párharcot az utolsó versenyként rendezzük meg. Az, hogy ki-kivel fog versenyezni a következőképpen történik. Mint az időmérőn, mindenki megy egyidejűleg szellemautókkal 4 kört. Ez alapján megtörténik a lobbikiosztás. A párharc az egy lobbin belül lévő versenyzők között zajlik oly módon, hogy a lobbi első helyezettje megy a második ellen. A harmadik a negyedik ellen és így tovább. A győztesek továbbjutnak és mennek egymás ellen egészen addig, míg az utolsó két versenyző is lefutja a versenyét egymás ellen. Egy verseny lesz egy párharcon belül. Minden esetben 2 kört megyünk. Egy felvezető kört és utána a repülőrajtnál megszokott módon egymás mellől rajtolunk a célvonaltól. A versenyzőket a lobbivezető indítja GO-GO-val! Ugyanazzal az autóval és setuppal megy a 2 versenyző és nincs sérülés, de az ütközés be van kapcsolva! A párharc alatt senki ne beszéljen, hogy pontosan lehessen hallani a lobbivezetőt! A párharcot mindegyik versenyző nézheti a lobbijában. A párbajon mindenki ugyanazzal az autóval megy és alap gyári beállításokkal. autó: 2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R. Nem kell megvenni az autót, ha valaki nem ezzel versenyez. A lobbi csak ezt az autót engedi majd kiválasztani
A párharcon speciális pontozás történik!
Példa a párharc beosztására és pontozására:
(Sárgával van jelölve, hogy ki kapja az oszlopban lévő pontot)
Segítségek használata:
Festések:
Bármilyen festés készíthető, viszont:
Az autóknak tartalmaznia kell a hivatalos FRH matricát és az FRH rajtszámot (jobb és baloldal), valamint a Securitas logót a tetőn elhelyezve
A Securitas matricát, megtaláljátok IceSanyi kirakatában. Vagy a keresőben, az "FRH SECURITAS" néven
FRH rajtszám. Akinek nics az a "000"-ás rajtszámot tegye fel.
valamilyen csapatmatrica. Lehet az "FRH" vagy "Crazyman.hu" matrica. Lényeg ,hogy jól látható helyen legyen!!
Pontozás:
A lobbi B lobbi
1. hely 21 pont |
9. hely 10 pont |
1. hely 19 pont |
9. hely 8 pont |
2. hely 18 pont |
10. hely 9 pont |
2. hely 16 pont |
10. hely 7 pont |
3. hely 16 pont |
11. hely 8 pont |
3. hely 14 pont |
11. hely 6 pont |
4. hely 15 pont |
12. hely 7 pont |
4. hely 13 pont |
12. hely 5 pont |
5. hely 14 pont |
13. hely 6 pont |
5. hely 12 pont |
13. hely 4 pont |
6. hely 13 pont |
14. hely 5 pont |
6. hely 11 pont |
14. hely 3 pont |
7. hely 12 pont |
15. hely 4 pont |
7. hely 10 pont |
15. hely 2 pont |
8. hely 11 pont |
16. hely 3 pont |
8. hely 9 pont |
16. hely 1 pont |
Pluszpontok:
Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy egyre több új csapattag látogatja az online versenyeinket. Mint azt már tudjátok, a még izgalmasabb és kiegyenlített versenyek érdekében, bevezettük a "váratlan események" szabályt, amit a következő gombra kattintva sajátíthattok el.
Azokra a pontokra, melyekre a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes a teljes bajnokság alatt! Aki nevezett, a Szabályokat elfogadja és tudomásul veszi!
Nevezők / Időmérő Lobbikiosztás | ||||||
"A" Lobbi | "B" Lobbi | |||||
Gamertag | Autó | Gamertag | Autó | |||
1 | HawkStorne | 2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA | 17 | Gepzsiroskenyer | 2005 #18 TAKATA DOME NSX | |
2 | lacamester | 2005 #18 TAKATA DOME NSX | 18 | KennieC | 2010 #1 PETRONAS TOM’S SC430 | |
3 | Pityexx | 2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R | 19 | HUNXxDizZeExX | 2010 FORZA MOTORSPORT GENESIS COUPE | |
4 | SturmNorbert | 2010 FM GENESIS COUPE | 20 |
|
|
|
5 | pedroHUN | 2008 #23 XANAVI NISMO GT-R | 21 | Compi1984 | 2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA | |
6 | BazsiHHH | 2008 #23 XANAVI NISMO GT-R | 22 | |||
7 | olcsi2010 | 2003 #12 CALSONIC SKYLINE | 23 | |||
8 | MISIKJA NOS | 2008 #3 Yellowhat YMS Tomica GT-R | 24 | |||
9 | L4NC3L0T 76 | 2008 #6 ENEOS SC430 | 25 | |||
10 | X Kicsi X | 2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R | 26 | |||
11 | CoolG84 | 2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA | 27 | |||
12 | Pempasz | 2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA | 28 | |||
13 | Pistikemester | 2010 FORZA MOTORSPORT GENESIS COUPE | 29 | |||
14 | Kazii360 | 2010 FORZA MOTORSPORT GENESIS COUPE | 30 | |||
15 | Pervinke | 2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R | 31 | |||
16 | Zso46 | 2010 FORZA MOTORSPORT GENESIS COUPE | 32 |