Forza 5 Hírek

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

Forza 5 - Nürburgring Booster Car Pack

NÜRBURGRING BOOSTER CAR PACK

Részletek és videó az autócsomagról a cikkben!
 


 

 

 

 

 

 

Nürburgring Booster csomag autói:

 

1989 Audi #4 Audi 90 quattro IMSA GTO

Nem mindennap születik olyan autó, mint az Audi 90 quattro IMSA GTO. Egy olyan autó, ami rövid pályafutása során forradalmasított sok mindent és lenyűgözött sok mindenkit. A B csoportos ralli korszakban az Audi kíváncsi volt, hogy a quattro rendszer mit is tudhat valójában éles körülmények között. Ez volt az első összkerék hajtású autó, ami elindult az IMSA sorozatban. Az 1980-as évek végén az IMSA GT sorozat a csúcson járt, a GT osztályos autók pedig még korlátozások és megszorítások híján voltak. A 90 quattro teljesen beleillett ebbe a környezetbe, mivel szinte már GT autó volt és szinte ugyanazt tudta, mint a rendelésre gyártott speciális autók. Az ultra-keskeny karbonszálas karosszéria (a legkeskenyebb ami valaha épült) alatt egy fullos verseny alváz található és 720 lóerős motor hajtja mind a négy kereket. Minden szempontból egy „szörnyetegről” beszélünk; gyors mint a villám és olyan a tapadása, mint semmi másnak. Az egyetlen évadja során az IMSA GT Camel Pro szériában az Audi 90-es 7 versenyt megnyert a 13-ból, majd később a DTM felé vette az útját a gyár, miután a quattro technológia továbbra is dominált.

 

1967 Brabham BT24

Jack Brabham az egyetlen olyan ember, aki Forma 1-es világbajnokságot tudott nyerni úgy, hogy az autó az ő nevét viseli. Az egyik legismertebb név a szakmában és a ’60-as években a Brabham az egyik legnagyobb gyár volt. Miután Jack Brabham megnyerte a 1959-ben és 1960-ban a Forma 1-et egy Cooper-Climax volánja mögött, Ron Tauranac-kal megalapította saját márkáját. 1966-ig tartó dominanciájukat más csapatok, mit a Ferrari és Lotus próbálták megtörni, ami később sikerült is, ezzel a Brabham dominancia napjai meg voltak számlálva. De nem 1967-ben, amikor is a BT24-es modell Repco V8-as erőforrással felvértezve épphogy csak a 3 literes limithatár alatt, Brabham a második lett, míg a bajnoki címet csapattársa, Denny Hulme szerezte meg.

 

2013 Ford Formula Ford EcoBoost 200

A Formula Ford széria az első lépcsőfok volt a Kartos szériák után azok számára, akik az open-wheel kategóriában tervezték tovább pályafutásukat. Ez a Ford egy könnyű és agilis szekezet Ford Ecoboost motorral és több, mint 200 lóerővel. A széria minden autója ugyanolyan alvázon és motorral futott, így a pódium a mérnöki beállításokon és a vezetői képességeken múlt a leginkább. 2012-ben új specifikációkat vezettek be, miszerint a Formula 3-as biztonsági szabályzatnak megfelelően acélvázas karosszériát kellett alkalmazni. A mai nagy autóversenyzők, mint például Jenson Button, annak idején a Formula Ford Seriesben szerezték tapasztalataikat és léptek aztán tovább a nagyobb kategóriákba. Tapasztald meg te is, milyen a karrierépítés ebben az osztályban, majd lépj tovább a nagyobb osztályok felé.

 

1939 Maserati 8CTF

Hogy a német Auto Unionnal és a Mercedes-szel felvegye a versenyt, a Második Világháború előtt a Maserati 8CTF Ernesto Maserati agyszüleménye volt. Egy olasz iparos és befektető által megmentve a gazdasági világválság elől, a Maserati testvérek egy olyan autó építését kapták célul, ami megálljt parancsol a Mercedes-nek. A 8 hengeres Test Fissa motor kettő darab négy hengeres blokkból épült egy integrált hengerfejjel, dupla vezérműtengellyel és két kompresszorral. Az eredmény 360 lóerő és egy ütőképes autó lett a németekkel, konkrétan a Mercedes W154-el szemben. Hogy bizonyítsák a képességeit, a Nürburgringen egy helyi sofőr, Paul Pietsch által a harmadik helyet szerezte meg, de az USA-ban érte el legnagyobb sikereit az Indy 500-ason 1939-ben és 1940-ben (mindkét győzelmet Wilber Shaw érte el), valamint a Pikes Peak Hill Climb versenyen is. Néhány kör ezzel a versenytörténelmi relikviával és gyorsan megtanulható az a technika, amivel annak idején Shaw és Pietsch is az élre röpítették ezt a szivarvázas autót a maga korában.

 

1956 Lotus Eleven

Egy teljesen új versenyautó 1956-ból. A Lotus Elevennél csővázas acél keretet és alumínium paneleket használtak a karosszériánál, hogy a megfelelő merevséget biztosítani tudják. Az autó erőforrása egy könnyűsúlyú 1.1 literes Coventry Climax motor volt, amivel el lehetett érni a 230 km/h-s sebességet is, Le Mans-ban pedig összetettben a 7. pozíciót érték el vele. Az autó teljes súlya pilótával együtt is 450 kg körül mozgott. Ugyanezen autó más verzióinál pedig voltak 750 köbcentistől az 1500 köbcentis motorokig is változatok. De az 1.1 literes osztályban a Lotus Eleven kimagaslóan sikeres volt a pályákon nem kis nevek által vezetve, mint például Stirling Moss. Napjainkban is csak kevés olyan versenyautó van, ami szépségében és akkori tudásában összehasonlítható az ’56-os Lotus-szal.

 

 

Ez az 5 autó semmibe sem kerül a Car Pass tulajoknak, úgy, ahogy a korábbi csomagoknál is volt.

 

A fordításáért köszönet HawkStorne-nak!

 

 

 

        

 

A teljes eddigi autólista ITT található.

 

Forza Motrosport 5 cikkek itt: 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!