FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Le Mans Revans Quick Race

Tartalomjegyzék

Le Mans Revans

Eredmények


 



 

 

 

Sziasztok Gémertársak!

Megrendeztük idei első QR versenyünket Tuning & Setup mentes R2 kategóriájú DTM versenytechnikákkal Le Mans-ban, egy amolyan Endurance versenyként. Annyira jól sikerült, hogy a résztvevők egyhangúan arra szavaztak, hogy szívesen részt vennének egy ilyen bajnokságon , ami hamarosan lesz is a nép akaratának behódolva 

Na de a versenyről pár sor kedvcsinálónak, annak aki nem jött el.

Az időmérésnek 6-an futottunk neki, ami 4 kör lévén sejtetni engedte, hogy a gyakorlások által futott köridőket, nagy valószínűséggel nem futjuk meg. Így is lett. Gyusza is jó 6 tizeddel maradt el a legjobb idejétől és én is majd 1 másodperccel.

A verseny rajtjára felállva a 2. helyről vártam a startjelet. A rajtot jól elkapva sikerült az első kanyarban elsőként elfordulnom és az első körön jó 100 méter előnyre szert tennem. Viszont a többiek nem nagyon szakadtak le egymástól. A harmadik körben Gyusza a pogácsáknak verte az autóját, ezért a boxba kellett mennie jelentősen leszakadva a mezőnytől. Ekkor már 5-600 méter előnyöm volt az első helyen. Ám innentől kezdődött a kálvária és a dráma. :S Elkezdett elfogyni alattam az atóm és pogácsáktól kavicságyig autóztam valamint a célegyenes előtti sikánban a rázókő piruettre kényszerített így minden előnyöm elolvadt, sőt Pityexx erősen támadásba lendült.

A hetedik körben sárga zászló lépett életbe a pálya 2-es szektorában, ahol 1 körrel később Pityexxnek sikerült megelőznie, de a csapatrádión rászóltak, hogy vissza kell adnia a pozíciót aminek ő eleget is tett. Ezután ismét sikerült életre kelteni az autóm, és kiautózni egy kisebb előnyt, de ismét megzavarták a versengésünket, és a 11. körben félbeszakították a versenyt Piros zászlóval.

A szabályokhoz híven a boxba hajtottunk, és elfoglaltuk helyünket újra a rajtrácson. Ennek Gyusza örült a legjobban. Az új rajtot is jól kaptam el és az élen autózva ismét elhúztam a mezőnytől 600 méterre, de most sem volt elég. A folyamatos csúszkálások és pogácsákon autózások megették az autót és annyira elolvadt az előnyöm, hogy az utolsó 3 körre már Gyusza és Sepsi Kobra is szorongatott , aminek ismételten egy célegyenes előtti megforgás lett a vége és a 3. helyen találtam magam. Ekkor 2 kör volt hátra, amiben szinte kanyarról kanyarra változott a sorrend, de az utolsó kört a 2. helyen kezdtem meg Kobra mögött. Gyusza ekkor 3. volt. Az első lassító utáni kigyorsításra játszva sikerült bemennem Kobra elé, de a második lassítónál elfékezte magát, amivel engem keresztbe tolt és ő is kicsúszott.

Ezt használta ki Gyusza, aki a lepattanóra várva az élen találta magát. Ám még mindig nem volt vége az izgalmaknak, mert Gyusza sérült autójának végsebessége messze elmarat a miénktől .

A Mulsane utáni első egyenesben sikerült elmennem Kobra mellett és 100 métert hoznom Gyuszán, de a lassú szakaszon elmértem a kigyorsítást, ezért a célegyenes előtti sikánig csak ráesni tudtam , de megelőzni már nem. :S Így lesznek utolsókból elsők. :D Hatalmasat versenyeztünk és remekül szórakoztunk, amit mi sem bizonyít jobban, mint a befutó idők.

Az eredmények véglegesek óvás nem érkezett! Készüljetek a Bajnokságra FIÚK! :D HAMAROSAN!!! Folyt Köv.
 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!