FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH Wolrd Series by Reanult 2/1

Tartalomjegyzék

HawkStorne:

A Bajnokság nyitófutama elég izgalmasra sikeredett. Na nem Fusy0N-nek, aki a pole pozíció megszerzését követően a versenyen rajt-cél győzelmet aratott. Mögötte többen is csatáztunk a jobb pozíciókért, de az egymással töltött támadásoknak és védekezéseknek köszönhetően körről körre csak nőtt a távolság hozzá képest. Cool-al és James-szel ezért is döntöttünk (egymástól független) a korai kerékcserénél a 4-ik körben, ami jó taktikának bizonyult, mert én közvetlen Bali és Dizzie mögé tudtam visszatérni a pályára a 4-ik pozícióba, de Cool és James is több helyet tudott javítani. A verseny második felében két körön keresztül sárga zászlós figyelmeztetés volt érvényben a 2. szektorban, de ez nem nagyon befolyásolta az egész este menetét. A hátsóbb traktusokban is folytak a küzdelmek Sanya és Laca, Kazii és L4NC3L0T, valamint Zso és Gépzsíros között. RnM777 is becsületesen végigküzdötte a futamot, bár ha jól emlékszem közben egyszer megjegyezte, hogy „úgy érzi, a rossz lobbiba került”. Firo sajnos lag-problémák miatt kiesett, de reméljük legközelebb ő is végig tudja teljesíteni a teljes távot.

Ami mellett viszont nem tekinthetünk el, azok a festéseknél tapasztalható hiányosságok, melyek miatt heten kaptak figyelmeztetést:

FRH Dr Jones73 – WSR logo

HawkStorne – Securitas logo

James19931125 – szabálytalan rajtszám

Kazii360 – FRH logo

L4NC3L0T 76 – FRH logo

RnM777 – szabálytalan rajtszám

SBali97 – WSR logo, FRH logo

A kiírásban megtalálható, hogy minek kell kötelezően az autón lenni! Kérlek bennetek, hogy a következő versenyre pótoljátok ezeket az elmaradásokat! 

Óvást nem kaptam, de több esetben feltűnt a visszajátszás alapján, hogy néhányan a célegyenes végi jobbos kanyarban hajlamosak voltak „túlengedni” az autót és padlógázzal tovább menni. Ezen a pályán ez köridőben legalább 0,3-0,4 másodperc javulást eredményez. Mivel senki nem óvott senkit emiatt, ezért büntetések sincsenek (szándékosságot nem feltételezek), de mindenkit kérek, hogy a jövőben a pálya felfestését jobban figyelembe véve versenyezzenek (gondolj arra, hogy mi van ha ott fal van…), elkerülendő az emiatt adódó esetleges későbbi „problémákat/büntetéseket”!

Az eredményekhez gratulálok; találkozunk vasárnap Spanyolországban!

 

IceSanyi:

Csatlakozom az előttem szólóhoz. A verseny a vártnál is jobban sikerült, és ezért titeket illet elismerés. Az, hogy ilyen sokan neveztetek, és pláne, hogy el is jöttetek már garancia volt a sikerhez.

A kezdeti csatlakozási nehézségek után jócskán megcsúszva kezdtük meg az időmérőt. HawkStorne erő felett teljesített, hogy mindenki rajthoz tudjon állni. Sajnos azonban, a négy játékosból csak hármon tudott segíteni, így Frigyo már nem tudott velünk versenyezni.

Nálunk is kijutott a küzdelemből és az izgalomból is. Majdnem a verseny feléig tartottam az első helyet. Közben Effendi körről körre lopta a métereket aminek meg is lett az eredménye, és átvette tőlem a vezető pozíciót. Szinte biztosnak tűnt a dobogó második foka, amikor megtudtam ,hogy Landa még a verseny elején letudta a kötelező boxkiállást. Az utolsó előtti körben amikor kimentem a boxba, a kettőnk közti távolság kb 1200 méter volt. Mit ad Isten pont ennyire lett volna szükség ,hogy elé jöjjek vissza a pályára. Majd kiugrott a szívem, hogy vajon az utolsó körben sikerül- e Landa elé kijönnöm a boxból. Végül is 38 méterrel érkeztem meg elé, a célegyenes végén. Mindössze egy kört kellet volna tartanom magam mögött és enyém az ezüstérem. Gondoltam én. Landa rendes volt mert nem hagyott sokáig kétségek közt. Hideg gumin a 2. szektor feléig tudtam tartani. Utána szívhattam a kipufogógázát. A célvonalat 13 méterrel mögötte, a 3. helyen léptem át.

 

A felhőtlen hangulatról Pityexx gondoskodott. Kb a verseny felénél közölte ,hogy baromira zsibbad a keze. Latolgatni kezdte az lehetőségeket, hogy mi lehet az oka. Mivel edzett versenyző így arra gyanakodott, hogy esetleg sztrókja van. Ez most így leírva talán morbidan hangzik ,de ott a lobbiban szakadtunk a nevetéstől. Persze próbáltunk segíteni is, és javasoltuk ,hogy menjen ki a boxba ott biztos tudnak segíteni. Illtve ,hogy a vigyázzon magára mert nem szeretnénk a jövő héten egyik szektorban sem "Fekete zászlót" mondani. Annyira jót mulattunk ,hogy már ezért is megérte eljönni a versenyre. Ez a poén ismét ráébresztett arra, hogy mennyire érdekes a magyar humor. Komolyra fordítva a szót. Óvás a "B" lobbiban sem történt. Azonban figyelmeztetéseket itt is ki kell osztanunk.

Compi 1984 - rossz rajtszám. FRH rajtszámot kitakarta egy fehér négyzettel, és arra írta rá a sajátját. Ezzel nincs is gond, csak a betűtípus elüt a többiekétől.

PedroHUN - rossz rajtszám. Szerintem egy másik nemzetközi csapat rajtszáma maradt az autón.

Pistikemester - Alap szürke autóval jött. Ha csak a játék hibázott és nem töltötte be a festését, jelezze nekem és eltöröljük a figyelmeztetést.

Ezzel együttvéve, az Eredmények érvényesek mindenkinek gratulálunk!

Ne felejtsétek el, hogy egy párbaj is zajlik, Hawk, és Cool között. Jelen állás szerint Hawk vezet, mindössze egy ponttal. A két pilótára vasárnap 18:30-ig lehet fogadni. A fogadással kapcsolatos szabályokat a gombra kattintva olvashatjátok. Ha még nem tetted meg a tétet, hát itt az ideje. A két pilótának sok sikert kívánok a párbajhoz.


KIEGÉSZÍTÉS!

A következő 5 pilóta ne felejtse el, hogy a kiírás értelmében a verseny súlycsökkentést sport súlycsökkentésre kell állítania az autón! Így A600-as osztály helyett A582-be kerül a Renault Mégane!

Fusy0N1337
SBali97
HUNXxDizZeExX
HawkStorne
CoolG84

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!