- Részletek
-
Közzétéve: 2014. november 14. péntek, 15:00
-
Találatok: 11418
2. oldal / 2
KissTomi95 és HUNXxDizZeExX fejéből kipattant egy túraautós verseny, amit meg is osztanak veletek és reméljük, hogy jó szórakozásnak fog bizonyulni számotokra. Ízelítőnek csináltak egy remek videót, amit ha megnéztek, akkor láthatjátok az elképzelésüket...
Pár szó a versenyről....
4 választható autó és mindegyikből 4 áll rendelkezésre a versenyen indulók számára. A verseny két futamos lesz. Az első futamon az időmérőn elért eredmények alapján fog elstartolni a mezőny, míg a másodikon már az első futam eredményének a fordítottja a rajtsorrend. Mindkét futamon 1 KÖTELEZŐ boxkiállás van. Az első futamon Felvezetőkörös álló a másodikon Felvezetőkörös repülő rajt lesz.
Versenyinformációk
Pálya: Mugello - Teljes pálya
Versenynap: 2014.11.09.
Lobbynyitás: 1815
Időmérő: 5 kör
Verseny: 2*12 kör
Sérülés az időmérőn és a versenyen is: RÉSZLEGES
Segítségek használata
Fékezés: TETSZŐLEGES (Rásegítés TILOS!)
Kormányzás: TETSZŐLEGES (Rásegítés TILOS!)
Menetstabilizátor: KI
Kipörgésgátló: KI
Sebességváltás: TETSZŐLEGES
Pályavonal: TETSZŐLEGES
Autók
|
|
2001 Acura Integra Type-R (A570)
Motor és teljesítmény
-Légszűrő: sport
-Kipufogórendszer: verseny
-Dugattyúk és kompresszió: sport
-Lendkerék: verseny
Felépítmény és irányítás
-Fékrendszer: verseny
-Rugók és lengéscsillapítók: verseny
-Első és hátsó keresztstab.: verseny
-Bukókeret: verseny
-Súlycsökkentés: verseny
Hajtáslánc
-Kuplung: verseny
-Sebességváltó: verseny
-Meghajtótengely: verseny
-Differenciálmű: verseny
Gumiabroncsok és felnik
-Gumiabroncs: verseny
- Első gumi szélessége: 215/50R15
-Hátsó gumi szélessége: 215/50R15
- Felni: Dymag 9 Spoke
Aerodinamika
-Első lökhárító: forza
-Hátsó szárny: forza
-Motorháztető: Erebuni (jobb oldali)
Szívórendszer átalakítás
centrifugál-kompresszor
|
2000 Honda Integra Type-R (A570)
Motor és teljesítmény
-Légszűrő: sport
-Üzemanyagrendszer: sport
-Gyujtásrendszer: utcai
-Kipufogórendszer: sport
-Dugattyúk és kompresszió: verseny
Felépítmény és irányítás
-Fékrendszer: verseny
-Rugók és lengéscsillapítók: verseny
-Első és hátsó keresztstab.: verseny
-Bukókeret: verseny
-Súlycsökkentés: verseny
Hajtáslánc
-Kuplung: verseny
-Sebességváltó: verseny
-Meghajtótengely: verseny
-Differenciálmű: verseny
Gumiabroncsok és felnik
-Gumiabroncs: verseny
-Első gumi szélessége: 215/50R15
-Hátsó gumi szélessége: 215/50R15
-Felni: Enkei Tarmac Evo
Aerodinamika
-Első lökhárító: forza
-Hátsó szárny: forza
Szívórendszer átalakítás
centrifugál-kompresszor
|
|
|
1998 Volkswagen GTI VR6 Mk3 (A584)
Motor és teljesítmény
-Légszűrő: verseny
-Szívócsonk és fojtószelep: verseny
-Üzemanyagrendszer: sport
-Gyújtásrendszer: verseny
-Vezérműtengely: sport
-Szelepek: verseny
-Lökettérfogat: sport
-Dugattyúk és kompresszió: verseny
-Olaj és hűtőrendszer: verseny
Felépítmény és irányítás
-Fékrendszer: verseny
-Rugók és lengéscsillapítók: verseny
-Első és hátsó keresztstab.: verseny
-Bukókeret: sport
-Súlycsökkentés: verseny
Hajtáslánc
-Kuplung: verseny
-Sebességváltó: verseny
-Meghajtótengely: verseny
-Differenciálmű: verseny
Gumiabroncsok és felnik
-Gumiabroncs: verseny
-Első gumi szélessége: 215/50R15
-Hátsó gumi szélessége: 215/50R15
-Felni: Advan Super Racing Version 2
Aerodinamika
-Első lökhárító: forza
-Hátsó szárny: forza
|
2003 Hyundai Tuscani Elisa (A592)
Motor és teljesítmény
-Légszűrő: verseny
-Szívócsonk és fojtószelep: verseny
-Gyújtásrendszer: verseny
-Vezérműtengely: utcai
-Szelepek: verseny
-Lökettérfogat: verseny
-Kipufogórendszer: verseny
-Dugattyúk és kompresszió: sport
-Lendkerék: verseny
Felépítmény és irányítás
-Fékrendszer: verseny
-Rugók és lengéscsillapítók: verseny
-Első és hátsó keresztstab.: verseny
-Bukókeret: sport
-Súlycsökkentés: verseny
Hajtáslánc
-Kuplung: verseny
-Sebességváltó: verseny
-Meghajtótengely: verseny
-Differenciálmű: verseny
Gumiabroncsok és felnik
-Gumiabroncs: verseny
-Felni: Dymag 9 Spoke
Aerodinamika
-Első lökhárító: forza
-Hátsó szárny: forza
-Motorháztető: Vis Racing
|
Festések
Bármilyen festéssel indulhatnak a nevezők. Viszont kötelező a hivatalos FRH rajtszám (JÓL LÁTHATÓ HELYEN ÉS MÉRETBEN!), valamint a támogatóink logójának használata! Akinek még nincs FRH rajtszáma, annak a 000-ás rajtszámot kell feltennie az autóra! A matricák FRH Crazyman kirakatából letölthetőek!
Nevezés
Nevezni a cikk alatti hozzászólás lehetőségnél, a pontos Gamertag (játékosazonosító) megadásával lehet. A nevezés mindenféleképp az oldalon való regisztrációhoz kötött. Senki ne türelmetlenkedjen, mindenkit behív majd az illetékes lobbivezető. Az "FRH Racers" csapattagot MINDENKI vegye fel a barátlistájára, különben a lobbivezető nem fogja behívni a versenyre!!!
Azokra a pontokra, melyekre a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes a teljes futam alatt! Aki nevezett, a Szabályokat elfogadja és tudomásul veszi! Az internetes kapcsolódási hibákat mindenki saját maga orvosolja!!!
Nevezők
-
SensationxXx - 2000 Honda Integra Type-R - Lobbivezető
-
NavyFlipper HUN - 2000 Honda Integra Type-R
-
HUNXxDizZeExX - 2003 Hyundai Tuscani Elisa
-
SturmNorbert - 1998 Volkswagen GTI VR6 Mk3
-
KissTomi95 - 2000 Honda Integra Type-R
-
ManualPrince29 - 2003 Hyundai Tuscani Elisa
-
FRH Dr.Jones73 - 1998 Volkswagen GTI VR6 Mk3
-
olcsi2010 - 2001 Acura Integra Type-R
-
MISIKJANOS - 2001 Acura Integra Type-R
-
Tomentosebee21 - 2001 Acura Integra Type-R
-
Foot6allLaci - 1998 Volkswagen GTI VR6 Mk3
-
StLui - 2003 Hyundai Tuscani Elisa
-
SEPSI KOBRA - 2001 Acura Integra Type-R
Megmaradt autók:
-
1998 Volkswagen GTI VR6 Mk3 - 1db
-
2003 Hyundai Tuscani Elisa - 1db
-
2000 Honda Integra Type-R - 1 db
NINCS jogosultságod hozzászólást írni!