FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH Túraautó Bajnokság 2

Tartalomjegyzék

 

 

 

Remek hétvégét tudatunk megint magunk mögött és nem is akarom nagyon részletezni, mert aki ott volt, úgyis tudja milyen volt.

Az első futamon Olcsi próbált meglépni az élen, de egy óvatlan pillanatban túl mélyen érintve a rázóköveket nyomott egy triplaszaltót, így nem tudtunk őrjítő 17 körös csatába bonyolódni. Ice viszont félelmetes volt a kis Renaultjával, mert mindent megszégyenítő mód gyorsult az autója, így folyamatosan figyelni kellett rá is. A többiek sem panaszkodhadtak; mindenki megtalálta az ellenfelét.

A második futam már érdekesebb volt. Tudtam, hogy Olcsit, aki a 2. pozícióból indult, lehetetlen lesz a mezőny végéről utolérni, így rá nem is koncentráltam. Annál inkább a többiekre, mert nagyon szoros volt a mezőny. A rajtot követően valakit kipördítettek még az egyenesben és pont előttem csúszott keresztbe, így fékezve kellett korrigálnom, de a féktáv is ott volt, így sikerült Jiigsaw-t, vagy Manualt megpöccintenem hátulról, de szerencsére így is el tudtunk kanyarodni én meg visszasoroltam az utolsó helyre. 1-2 kör elteltével, mikor már kicsit szellősebb lett a mezőny (de még így is centikre egymástól mindenki), elkezdődhetett a felzárkózás, de a pálya adottságai miatt szinte semmi különbség nem volt az autók között, így Effendivel, Jiigsaw-val és Manuallal igyekeztünk minél előbbre kerülni. Volt vagy 5 kör, mire felzárkóztunk rendesen, Ice pedig szárnyalt előttünk. Olyannyira, hogy csak a verseny vége előtt 1 körrel sikerült utolérnem. Háát srácok… visszanéztem a futam mentését és bizton állíthatom, voltak már szoros versenyek, de hogy ennyire egyben maradjon a mezőny és az első körtől az utolsóig menjenek a csaták a pozíciókért, olykor 3 autó egymás mellett, hát ez fenomenális.

Alig várom már a záró hétvégét; remélem ti is így vagytok ezzel és találkozunk Motegin.

_______________________________________________________________________________________

 

Köszönöm Hawk elismerő szavait, de mindjárt át is adnám Lacamesternek az érdem oroszlánrészét. Ugyanis az ő keze alatt vált ez a kis Megane rakétává. Sajnos Lacamester internethiba miatt nem tudott csatlakozni, így nem láthatta, mit tudott az ő kis masinája!

Azonban tény, hogy a bajnokság 3. versenyhétvégéje, végre nem csak izgalmakat, remek szórakozást nyújtott, de kivételesen, még eredményekben tekintetében is remek volt számomra.

Már az időmérőn hatalmas csaták alakultak ki, amit a futamon alkalmazott állórajt csak fokozott.

Számomra az első futamon Navy okozott felejthetetlen perceket. Már az időmérőn ment az adok kapok és az utolsó perc környékén az általam terelgetett Renault bizonyult gyorsabbnak, amiért megint Lacamesteré az érdem. A nagy adok kapok vége az lett, hogy miután Navy végig a lökhárítómon autózott, sikerült előle elhappolni a 2. helyet. Ehhez sajnos az is kellett, hogy Olcsi 2010, aki egész hétvégén iskolázta a mezőnyt, egy óvatlan pillanatban felboruljon. Élesben láttam az esetet és bátran mondhatom, versenyautó így nem borul fel. Az FM4 egy kicsit megint elkalkulálta magát. Így nem volt olyan fényes az ezüst érmem.

A 2. futamon az utolsó előtti helyről rajtoltam és egy remek verseny követően feltornásztam magam a 2. helyre, ami még számomra is meglepetés volt. Azonban Hawk és az én köztem lévő vezetési tudáskülönbség megint csak bebizonyosodott. Ő az utolsó rajtkockából rajtolva át autózta magát a mezőnyön és az utolsó pár körben még az ezüstérmet is kicsavarta a kezemből.

A hétvégén a szokásosnál több figyelmeztetést is kiosztottunk. Kettőt kapott Isti62. Egyet azért, mert az autója nem volt a szabályoknak megfelelően felmatricázva, egyet pedig azért, mert a pontok archiválása közben észrevettük, hogy az első NTCC versenyén Seat-tal indult az Integra helyet. Amit ugye a szabályzat tilt. Az OVÁSZ kimondja, hogy két figyelmeztetés után a következő versenyen 5 rajtrácsos büntetés illeti.

Továbbá Lobbivezetői kötelességem megkérni, hogy ellenőrizze és ha kell, javítsa az internet kapcsolatát, mert többen jelezték és a visszajátszáson is látszik, hogy nagyon lagolt és ezzel több ember versenyét is akadályozta. Amennyiben a következő versenyen is több panasz érkezik, meg kell, hogy kérjem, hogy hagyja el a versenyt. Ez nem pofára megy és volt már ilyen több esetben is, sajnos. Akkor a csapatagok kiléptek a versenyről és napokon-heteken belül rendezték az internetkapcsolatot, ha kellett a szolgáltatóval együttműködve. De nyugodtan használja a HELP PLS topikunkat is, ott is több esetben tudtunk egymásnak segíteni.

 

Egy figyelmeztetést kapott Effendi, mert nem találtuk az autóján a Staff Team matricát.
 

Továbbá egy Óvás is érkezett, amit Kicsi nyújtott be Racs41 ellen. Idézem: 


"Szeretném óvásomat benyújtani Racs41 ellen ugyanis a 12. kör végén az utolsó előtti és az azt követő kanyarig nem hagyott helyet, holott a hátsó tengelye előtt voltam. Ugyanis a szabály azt írja elő, hogy " Ha valaki beszúr féktávon akkor fogadd el, hogy abban a kanyarban így jártál és utána maradj azon az íven amit elkezdtél, ne húzd rá a kormányt a másikra"."

Kivizsgáltam az esetet. Kicsi valóban Racs41 autója mellett autózott már jóval a kanyarbejárat előtt, így Racs41-nek egy autó szélességnyi helyett kellet volna adnia Kicsinek, ellenben ezt nem tette meg és így leterelte / lelökte a pályáról. Racs41-et Figyelmeztetésben részesítem.

 

Az eredmények érvényesek, mindenkinek gratulálunk!

 


 

      



 
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!