Minden másodperc számít!
Pedro látva, hogy mekkora sikere volt az előzőnek, összepakolta nekünk a folytatást, hogy ne unatkozzunk szombatonként! A Multi osztály maradt, de lecsökkent kettőre. Viszont megint hosszútávú versenyekre kell számítani, de most csapatokban pilótaváltással! Remélem tetszeni fog mindenkinek ez a bajnokság is!
Választható autók 2 kategóriában:
Mindegyik autónál az alap tuningindexel megyünk, fejlesztések nem engedélyezettek (TUNING TILOS!), setup megengedett!
A következőképpen történik az autóválasztás: miután kialakultak a csapatok, jön az autóválasztás. A bajnokság alatt a csapatoknak mindkét kategóriában menniük kell kétszer (a 4 verseny miatt). Ez azt jelenti, hogy kiválasztják azt az autót, amivel GTAM-ben, illetve P2-ben versenyezni akarnak a bajnokság alatt.
LMP2
GT AM
Mindegyik autónál az alap TI-el megyünk, setup megengedett!
Időterv:
18:15 / Lobbinyitás
18.30 / időmérő I kezdete: 4 kör
Időmérő:
4 kör. Minden versenyző megy egyidejűleg a megszokott módon. Először a P2 indul, majd kis késleltetéssel a GT-k. Az időmérő alatt szimulációs sérülés! Az időeredményeket egybe nézzük, tehát az is előfordulhat, hogy egy GT autó fog indulni egy P2-es előtt, mivel jobb időt fut. Értékelésnél, minden csapaton belül a leggyorsabb versenyző idejét nézzük, ezeket vetjük össze és így áll össze majd a rajtrács. Az a versenyző kezdi a futamot, aki az adott csapaton belül a legjobb időt futotta.
Futam:
Versenyzőcsere:
Minden versenyző fent áll a rajtrácson. A 2. számú versenyzők indulnak el először, majd leszakadva őket követik az 1-es számú pilóták. A versenyzők mennek egy felvezető kört, de a 2-es számúak nem állnak fel a rajtrácsra, hanem a felvezető kör végén bemennek a boxutcába és a boxutca kijárati szakaszán felsorakoznak és várnak. Mivel állnak az autók, a lobbibeállítás miatt „szellemautóvá válnak” és nyugodtan egymásra állhatnak és várhatják a versenyzőcserét! Az első számú versenyzők pedig a megszokott módon repülőrajttal indulnak.
15 percenként lesz a versenyzőcsere. Mivel az első kör felvezető kör, ezért az nem számít bele a távba, rajtolástól indul a 60 perc. Az első csere a 15. percben fog megtörténni. A lobbivezető bemondja a versenyzőcserét. Akiket a csere bemondása a box utca előtt ér, az bemehet pilótát cserélni. Ha a bemondás idején már elhagyták a boxutcát, akkor értelemszerűen mennek még egy kört és utána cserélnek.
Miután az autó megáll a boxutcában, a versenyző szól a csapattársának, hogy készüljön fel. Amint az autó elindul a boxból, majd átlépi a boxutca végén lévő fehér vonalat, szól, hogy indulhat a csapattársa.(pl. GO-GO Crazy!) Ekkor a másik versenyző beletapos a gázba és elindul.
Aki elindította a csapattársát ugyanúgy feláll a box utca kivezető szakaszán és várja hogy beérkezzen majd a csapattársa. A boxutca kijárati szakaszán, hogy hova kell állni várakozva a cserére, azt mindig az elsőként oda guruló pilóta határozza meg. A többiek a szellemautó miatt közvetlen ráállnak!
Az utolsó 15 percben a boxutcában várakozó versenyzők, nem mozdulnak, nem lépnek ki, megvárják a verseny végét. Persze ekkor nyugodtan adhatnak tanácsot a csapattársaknak.
Amikor elkezdődnek a versenyzőcserék, mindenki maradjon csöndben, hogy halljuk egymást!
Amikor letelik a 60 perc, a lobbivezető megállítja a versenyzőket, mindenki megáll abban a pillanatban és bemondja, hogy hányadik. (bal felső sarokban látja)
Festések:
Bármilyen festés készíthető, viszont:
Segítségek használata:
Lekörözés:
Lekörözés során a GT autó köteles elengedni a P2-es autót, ha az gyorsabb nála. A lassabb autó lehetőség szerint maradjon az ideális íven és a gyorsabb autó tájékoztassa előzési szándékóról, és kerülje ki. Lekörözés során figyeljünk egymásra és mindig tájékoztassuk az előttünk lévőt a lekörözési szándékunkról és hogy melyik irányból megyünk majd el. Ne akarjunk mindenáron lehetetlen helyen előzni, inkább várjuk meg a legideálisabb pillanatot!
Mindenki nézzen verseny közben néha a térképre, mert látni fogja a helyzetét és szín alapján tudni fogja, hogy rövidesen utolér egy lassabb autót, illetve egy gyorsabb őt éri utol.
Pályák:
2013.08.31. - Circuit de Catalunya Grand Prix
2013.09.07. - Hockenheimring teljes pálya
2013.09.14. - Mugello teljes pálya
2013.09.21. - Lemans Circuit teljes
Pontozás:
Lipi féle pontozás lesz, de fixen rögzítve 16 fős lobbira, és felülről indulva. Tehát mindig ugyanannyit kap az első, bármelyik kategóriával és bármennyien vagyunk a lobbiban! A csapatokat pontozzuk, tehát egy csapaton belül a versenyzők ugyanannyi pontot kapnak. A versenyen a kategória győztes csapatok +1 pontot kapnak! Mivel 8 csapat van, ezért úgy pontozunk, mintha 8 fős lenne a lobbi.
Ezenkívül 2 különálló pontozás is történik:
FRH „A” Drivers Trophy: az A lobbis versenyzők közötti verseny
FRH „B” Drivers Trophy: a B lobbis versenyzők közötti verseny
Itt annyiról van szó, hogy külön „verseny” folyik az A és a B lobbis verenyzők között. A bajnokság végén hirdetünk bajnok csapatot, ezenkívül bajnok A lobbist és bajnok B lobbist is!
Riport:
Mint igazából is, a verseny végén a győztes csapat két pilótájával mindig készítünk egy rövid riportot, ami szerepelni fog a cikkben.
Csapatok:
A csapatok a következőképpen alakulnak:
4 csapat P2 és 4 csapat GT AM fog minden futamon menni.
A csapatokat véletlenszerűen generáljuk. Ez azt jelenti, hogy egy csapat egy „A” és egy „B” lobbis versenyzőből fog állni. Az első verseny előtt jópár nappal legeneráljuk a csapatokat, így mindenki időben látni fogja, ki lesz a csapattársa, tudnak autót választani és lesz idő együtt gyakorolni.
A csapatokat ebbe a táblázatba fogjuk beszórni.
Nevezés feltételei:
Nevezni a cikk alatt a hozzászólásokban a pontos Gamertag (játékosazonosító) megadásával. A nevezés mindenképp az oldalon való regisztrációhoz kötött!
EGY LOBBIT INDÍTUNK, tehát max 16 fő nevezését várjuk!
Ha megvan a 16 fő, akkor lehet még jelentkezni, de már mint beugró versenyző. Ha valamelyik versenyző nem tud megjelenni az adott futamon, akkor a beugrók juthatnak szerephez, a nevezésük sorrendjének függvényében.
A verseny előtt mindenkit behív majd az illetékes lobbivezető. Ne izguljatok, és ne türelmetlenkedjen senki. A hálózati vagy egyéb kapcsolódási problémákat mindenki maga orvosolja!
Az "FRH Racers" csapattagot MINDENKI vegye fel a barátlistájára, különben a lobbivezetők nem tudják behívni a versenyre!!!! Ha valaki két futamon nem jelenik meg akkor automatikusan töröljük a nevezését, pontjait mindent!
FONTOS DÁTUMOK!!!
Nezési határidő: 2013.08.27. 12:00 - MAX 16 fő
Nevezés lezárás után csapat generálás részünkről.
Autóválasztás: 2013.08.27. 20:00-tól természetesen ha hamarabb megvan a 16 fő akkor ez korábban megtörténik.
Nem kell aggódni, az autóknál nem lesz korlátozott darabszám! Az autóválasztással egy időben csapatnevet is kérünk!!!
Azokra a pontokra, melyekre a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes a teljes FRH Le Mans Series 2 Bajnokság alatt! Aki nevezett, a Szabályokat elfogadja és tudomásul veszi!
NEVEZŐK: