FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH Le Mans Series 2

Le Mans Series 2

Minden másodperc számít!

 

 

 

Pedro látva, hogy mekkora sikere volt az előzőnek, összepakolta nekünk a folytatást, hogy ne unatkozzunk szombatonként! A Multi osztály maradt, de lecsökkent kettőre. Viszont megint hosszútávú versenyekre kell számítani, de most csapatokban pilótaváltással! Remélem tetszeni fog mindenkinek ez a bajnokság is!

 

Választható autók 2 kategóriában:
Mindegyik autónál az alap tuningindexel megyünk, fejlesztések nem engedélyezettek (TUNING TILOS!), setup megengedett!

A következőképpen történik az autóválasztás: miután kialakultak a csapatok, jön az autóválasztás. A bajnokság alatt a csapatoknak mindkét kategóriában menniük kell kétszer (a 4 verseny miatt). Ez azt jelenti, hogy kiválasztják azt az autót, amivel GTAM-ben, illetve P2-ben versenyezni akarnak a bajnokság alatt.

LMP2

  • 2009 Mazda #16 Dyson Racing B09/86 – R1/958
  • 2008 Acura #26 Andretti-Green Racing ARX-01b – R1/954
  • 2008 Acura #66 de Ferran Motorsports ARX-01b – R1/954
  • 2008 Acura #15 Lowe's Fernandez ARX-01b – R1/954
  • 2008 Porsche #7 Penske Racing RS Spyder Evo - R1/953
  • 2008 Porsche #16 Dyson Racing RS Spyder Evo - R1/953

GT AM

  • 2009 BMW #92 Rahal Letterman Racing M3 GT2 – R3/756
  • 2009 Ford #40 Robertson Racing Ford GT Mk7 – R3/761
  • 2010 Ferrari #89 Hankook Team Farnbacher F430GT – R3/763
  • 2010 Ferrari #83 Risi Competizione F430GT - R3/763
  • 2008 Ferrari #90 Farnbacher Racing F430GT - R3/763
  • 2005 Panoz #51 Panoz Esperante GTLM – R3/752
  • 2011 Panoz #050 Panoz Racing Abruzzi - R3/759
  • 2010 Jaguar #33 RSR XKR GT - R3/752

Mindegyik autónál az alap TI-el megyünk, setup megengedett!

Időterv:

18:15 / Lobbinyitás

18.30 / időmérő I kezdete: 4 kör

Időmérő:
4 kör. Minden versenyző megy egyidejűleg a megszokott módon. Először a P2 indul, majd kis késleltetéssel a GT-k. Az időmérő alatt szimulációs sérülés! Az időeredményeket egybe nézzük, tehát az is előfordulhat, hogy egy GT autó fog indulni egy P2-es előtt, mivel jobb időt fut. Értékelésnél, minden csapaton belül a leggyorsabb versenyző idejét nézzük, ezeket vetjük össze és így áll össze majd a rajtrács. Az a versenyző kezdi a futamot, aki az adott csapaton belül a legjobb időt futotta.

Futam:

  • 1 futam lesz. Verseny hossza: 60 perc
  • A verseny 4 szakaszból áll. Minden versenyző 2 szakaszt teljesít
  • A versenyen felvezetőkörös repülőrajttal indulunk!

Versenyzőcsere:
Minden versenyző fent áll a rajtrácson. A 2. számú versenyzők indulnak el először, majd leszakadva őket követik az 1-es számú pilóták. A versenyzők mennek egy felvezető kört, de a 2-es számúak nem állnak fel a rajtrácsra, hanem a felvezető kör végén bemennek a boxutcába és a boxutca kijárati szakaszán felsorakoznak és várnak. Mivel állnak az autók, a lobbibeállítás miatt „szellemautóvá válnak” és nyugodtan egymásra állhatnak és várhatják a versenyzőcserét! Az első számú versenyzők pedig a megszokott módon repülőrajttal indulnak.

15 percenként lesz a versenyzőcsere. Mivel az első kör felvezető kör, ezért az nem számít bele a távba, rajtolástól indul a 60 perc. Az első csere a 15. percben fog megtörténni. A lobbivezető bemondja a versenyzőcserét. Akiket a csere bemondása a box utca előtt ér, az bemehet pilótát cserélni. Ha a bemondás idején már elhagyták a boxutcát, akkor értelemszerűen mennek még egy kört és utána cserélnek.
Miután az autó megáll a boxutcában, a versenyző szól a csapattársának, hogy készüljön fel. Amint az autó elindul a boxból, majd átlépi a boxutca végén lévő fehér vonalat, szól, hogy indulhat a csapattársa.(pl. GO-GO Crazy!) Ekkor a másik versenyző beletapos a gázba és elindul.
Aki elindította a csapattársát ugyanúgy feláll a box utca kivezető szakaszán és várja hogy beérkezzen majd a csapattársa. A boxutca kijárati szakaszán, hogy hova kell állni várakozva a cserére, azt mindig az elsőként oda guruló pilóta határozza meg. A többiek a szellemautó miatt közvetlen ráállnak!
Az utolsó 15 percben a boxutcában várakozó versenyzők, nem mozdulnak, nem lépnek ki, megvárják a verseny végét. Persze ekkor nyugodtan adhatnak tanácsot a csapattársaknak.
Amikor elkezdődnek a versenyzőcserék, mindenki maradjon csöndben, hogy halljuk egymást!

Amikor letelik a 60 perc, a lobbivezető megállítja a versenyzőket, mindenki megáll abban a pillanatban és bemondja, hogy hányadik. (bal felső sarokban látja)

Festések:
Bármilyen festés készíthető, viszont:

  • a csapatok festéseinek meg kell egyeznie (egy csapatnak ugyanazzal a festésű autóval kell mennie), ahogy fentebb is olvashattad bármilyen festés készíthető! Nem kötelező a képen látható egy színű festés, mehet rá bármi a kötelező dolgokon kívül.
  • az autóknak tartalmaznia kell a hivatalos FRH matricát és az FRH rajtszámot, mindegy melyik versenyzőjét (Jobb, Bal oldal), valamint a kategória megnevezést (P2, AM) (pedroHUN kirakatából letölthető!)

  

  • az autón fel kell tüntetni a versenyzők nevét és a nemzetiségű zászlóját

  • minden csapatnak 2 festést kell készíteni (egyet GTAM-re és egyet P2-re)
  • minden csapatnak kell az autójáról egy oldalnézetű képet készíteni a következő módon: a háttér rivaldafény legyen (otthoni terület módosítása), nem kell ráközelíteni, a képen látható beállításokat használd, valamint az autó balra nézzen a kép közepén. Az elkészült képek beküldéséhez használjátok a Köridős Képfeltöltő űrlapot! Ezekből egy ún. Spotter Guidest készítünk. Írjátok mellé a csapatnevet is!

 

Segítségek használata:

  • Fékezés:TETSZŐLEGES / Fékrásegítés TILOS!/
  • Kormányzás:TETSZŐLEGES / rásegítés TILOS!/
  • Menetstabilizátor:KI
  • Kipörgésgátló:  TETSZŐLEGES
  • Sebességváltás:TETSZŐLEGES
  • Ajánlott pályavonal:TETSZŐLEGES
  • Sérülés: RÉSZLEGES

Lekörözés:
Lekörözés során a GT autó köteles elengedni a P2-es autót, ha az gyorsabb nála. A lassabb autó lehetőség szerint maradjon az ideális íven és a gyorsabb autó tájékoztassa előzési szándékóról, és kerülje ki. Lekörözés során figyeljünk egymásra és mindig tájékoztassuk az előttünk lévőt a lekörözési szándékunkról és hogy melyik irányból megyünk majd el. Ne akarjunk mindenáron lehetetlen helyen előzni, inkább várjuk meg a legideálisabb pillanatot!

Mindenki nézzen verseny közben néha a térképre, mert látni fogja a helyzetét és szín alapján tudni fogja, hogy rövidesen utolér egy lassabb autót, illetve egy gyorsabb őt éri utol.

Pályák:

2013.08.31. - Circuit de Catalunya Grand Prix

2013.09.07. - Hockenheimring teljes pálya

2013.09.14. - Mugello teljes pálya

2013.09.21. - Lemans Circuit teljes

Pontozás:
Lipi féle pontozás lesz, de fixen rögzítve 16 fős lobbira, és felülről indulva. Tehát mindig ugyanannyit kap az első, bármelyik kategóriával és bármennyien vagyunk a lobbiban! A csapatokat pontozzuk, tehát egy csapaton belül a versenyzők ugyanannyi pontot kapnak. A versenyen a kategória győztes csapatok +1 pontot kapnak! Mivel 8 csapat van, ezért úgy pontozunk, mintha 8 fős lenne a lobbi.

Ezenkívül 2 különálló pontozás is történik:
FRH „A” Drivers Trophy: az A lobbis versenyzők közötti verseny
FRH „B” Drivers Trophy: a B lobbis versenyzők közötti verseny
Itt annyiról van szó, hogy külön „verseny” folyik az A és a B lobbis verenyzők között. A bajnokság végén hirdetünk bajnok csapatot, ezenkívül bajnok A lobbist és bajnok B lobbist is! 

Riport:
Mint igazából is, a verseny végén a győztes csapat két pilótájával mindig készítünk egy rövid riportot, ami szerepelni fog a cikkben.

Csapatok:
A csapatok a következőképpen alakulnak:

4 csapat P2 és 4 csapat GT AM fog minden futamon menni.
A csapatokat véletlenszerűen generáljuk. Ez azt jelenti, hogy egy csapat egy „A” és egy „B” lobbis versenyzőből fog állni. Az első verseny előtt jópár nappal legeneráljuk a csapatokat, így mindenki időben látni fogja, ki lesz a csapattársa, tudnak autót választani és lesz idő együtt gyakorolni.
A csapatokat ebbe a táblázatba fogjuk beszórni.

 

Nevezés feltételei:
Nevezni a cikk alatt a hozzászólásokban a pontos Gamertag (játékosazonosító) megadásával. A nevezés mindenképp az oldalon való regisztrációhoz kötött!

EGY LOBBIT INDÍTUNK, tehát max 16 fő nevezését várjuk!
Ha megvan a 16 fő, akkor lehet még jelentkezni, de már mint beugró versenyző. Ha valamelyik versenyző nem tud megjelenni az adott futamon, akkor a beugrók juthatnak szerephez, a nevezésük sorrendjének függvényében.
A verseny előtt mindenkit behív majd az illetékes lobbivezető. Ne izguljatok, és ne türelmetlenkedjen senki. A hálózati vagy egyéb kapcsolódási problémákat mindenki maga orvosolja!

 

Az "FRH Racers" csapattagot MINDENKI vegye fel a barátlistájára, különben a lobbivezetők nem tudják behívni a versenyre!!!! Ha valaki két futamon nem jelenik meg akkor automatikusan töröljük a nevezését, pontjait mindent!

FONTOS DÁTUMOK!!!

Nezési határidő: 2013.08.27. 12:00 - MAX 16 fő

Nevezés lezárás után csapat generálás részünkről.

Autóválasztás: 2013.08.27. 20:00-tól természetesen ha hamarabb megvan a 16 fő akkor ez korábban megtörténik.
Nem kell aggódni, az autóknál nem lesz korlátozott darabszám! Az autóválasztással egy időben csapatnevet is kérünk!!!

 

Azokra a pontokra, melyekre a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes a teljes FRH Le Mans Series 2 Bajnokság alatt! Aki nevezett, a Szabályokat elfogadja és tudomásul veszi!

 

NEVEZŐK:

  1. FRH Crazyman
  2. pedroHUN
  3. CoolG84
  4. Pityexx
  5. Lacamester
  6. X Kicsi X
  7. Gepzsiroskenyer
  8. fridzsimen00
  9. Zach Alexender
  10. ...

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!