Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Új FRH ajándéktárgyak!
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
THE END
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
FRH és a Forza 6
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Magyarországon? Élménybeszámoló
Le Mans 4H Emléklapok
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Luke, én vagyok az apád
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
FRH Karrier
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Újabb FRH póló
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Nincs füst, nincs zaj...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Staff Team BT
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Teher- robogó? Kubo!
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Az első Millenium Racer
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
2014 Összefoglaló
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Most akkor vége?
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
A Nagy Futam
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Controller Magazin és a Forza 5
Infiniti Red Bull Renault
Sziasztok!
Ebben a cikkben inkább majd a képek beszélnek, na és legfőképpen a videó, de azért illik némi szöveggel is tarkítani, hogy amolyan élménybeszámoló szaga legyen a dolognak.
Az esemény a 2014 május 1-én Budapesten rendezett „Nagy Futam II”.
Az egyik programja volt ennek a napnak az Infiniti Red Bull F1 Show, ahol Daniel Ricciardo és David Coulthard egy F1 Red Bull-Renault-val tartott bemutatót a Lánchíd és a Margit híd között.
A Renault Magyarországnak köszönhetően, egy napot tölthettem a Red Bull csapattal. Emiatt a többi programból nem igazán láttam semmit, de mivel egyszer adódik az ember életében ilyen alkalom, nagyon nem is foglalkoztam mással.
Az autó egy 2011-es modell, minden bemutatóra ezt hozzák, a mostani WSR futamon is ez volt. A bivalyerős gépben ugye még 2.4 literes V8-as motor duruzsol. Vagyis inkább dübörög, ennek még igazi Forma–1-es hangja van! Egy kolléganőm társaságában voltam, aki tudott angolul és tolmácsolt néha, plusz jórészt Ő videózott és fotózott.
Jobb lett volna ezt még akkor leírni, amikor frissek voltak az élmények, de egyéb okok miatt csak most tudtam cikket készíteni az eseményről. Amit lehetett mindent megnéztem. A szerelőkamionjuk valami nagyon profi. Egy egész kamion tele fiókokkal, de tényleg, és mindennek meg van a helye. Ami éppen kell, azt egyből megtalálják. A bemutató végén is két ember csak azzal foglalkozott, hogy szinte mérnöki pontossággal a helyére rakják a dolgokat a kamionban. A tisztaságról nem is beszélve…
Az első dolog amire felhívták a figyelmem, hogy mindig figyeljek, ne legyek útba. A szerelőnek mindig elsőbbsége van ha összetalálkozunk. nem fog kikerülni, hanem simán fellök ha útban vagyok, mert Ő arra számít hogy félreállok. Olyan ez mint a lekörözésnél az ideális íven maradás, hehe. A szerelők „nem sokat” dolgoztak, de amikor pörgés volt akkor látszott, hogy nagyon értik a dolgukat és ugye nincs pardon, nincs hiba lehetőség. Jól keresnek, de egy évben nem sokat vannak otthon. Azt mondta a szerelő: - „Én veszem meg a bort otthonra, de nem én iszom meg.”
A motort már egy nappal előtte elkezdik melegíteni, 60 fokos hűtőfolyadékot keringetnek a rendszerben, amit csak indításnál vesznek le, még véletlenül se legyen hidegindítás amit ugye elég nehezen viselnek ezek a precíz motorok. Mutogatták a laptopon a telemetriát is amit figyelnek verseny alatt. Nos, hazudnék, ha azt mondom mindent értettem, mivel qrva sok adat volt, borzasztó sok. Mindent látnak, ami az autóval történik, és amit a pilóta művel az autóval. Plusz verseny után mindent kielemeznek. Ha valamit hibáznak büntetés a jutalom, de ez a pilótára is vonatkozik.
Életemben először láttam F1-es papucsokat is ennyire közelről. Az elsők 245/660, a hátsók 345/660 és 13-as felnikkel. Gondoltam megemelem, kiváncsi voltam a súlyára. Hihetetlen könnyű volt pár kiló az egész, azt hittem eldobom a lendülettől, amivel neki feszültem, hehe.
A kormány, ami az autókban volt, egy úgymond "butított" változat volt, nem olyan, mint a mostani autókban van. Elmagyarázták melyik gomb mire való, majd a kezemben foghattam az 5ezer „jurós” cuccot. Érdekesen puha gumiborítása van, de nagyon jó a fogása. A gombok pont kézre álltak és a váltófülek precízen működtek.
Nagyon vártam, hogy ott közvetlenül mellettem beröffentsék a technikát. Kaptunk füldugókat, nehogy gond legyen. Amit használtam is, de természetesen ki az a barom, aki ne szeretné hallani a hangját, ha már egyszer ott áll mellette. Egy kis időre kivettem és élveztem, nagyon durva, hidegrázás!
Mindent fotózhattam kivéve az autót hátulról, mivel nem volt rajta burkolat és nem engedték. Érdekes érzés volt, hogy mászkálhattam az autó körül, miközben az emberek a kordonhoz préselődve egymást lökdösve tolongtak, hogy lássák, hallják az indítást vagy éppenséggel Ricciardo-t. Jófej voltam, és ha láttam valakit, aki lelkesen fotózza az autót akkor elkértem tőle a gépet és lőttem pár képet a fülkéről belülről, illetve a kormányról. Jó volt látni, hogy mennyire örülnek neki. Egy bácsika még meg is kérdezte mivel tartozik.
Ricciardo-ért természetesen a csajok oda meg vissza voltak. Valóban egy laza figura, a tv riporterekkel végig poénkodta a riportot. Viszont a nap végére azért már látszott rajta is a fáradtság, és a színfalak mögött már nem volt az a vigyorgós, Ő is emberből van, hehe.
Én köszönöm ezt a napot a Renault Magyarországnak, felejthetetlen volt és kívánom mindenkinek, hogy ha ilyen lehetősége lesz, ne hagyja ki!
Pár képből és hidegrázó motorhörgésről késztettem egy videó. Nézzétek végig! Érdemes! A volumét pedig tekerjétek fel.