FRH találkozó Élmények...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
Teher- robogó? Kubo!
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Forza 6 Demo Szerintem...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
FRH és a Forza 6
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Racers for Race
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Controller Magazin és a Forza 5
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
THE END
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Új FRH ajándéktárgyak!
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
A Nagy Futam
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Újabb FRH póló
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Most akkor vége?
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Le Mans 4H Emléklapok
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Ilyet még nem láttál!
Egyszer a sors úgy hozta, hogy több, mint huszadmagammal egy számomra tökéletesen ismeretlen versenypályán állhattam rajthoz egy olyan autóval, amelyben még sosem ültem. És szakadt az eső én meg fostam, hogy egyáltalán körbetaláljak. Aztán minden jóra fordult, dobogós lett a magyar csapat és később valahogy kettesben az ex-Origós Vida Janival kikeveredtünk a svéd fordulóra is, ahol kaptunk még négy csapattársat. Ha jól emlékszem az egyik a szlovén Playboy főszerkesztője volt, a másik valami cimborája, egy török tévés törpe, aki sosem autózott, csak motorozott egy Electra Glide Harley-val és egy szintén török csajt, akinek a barátja valami médiamogul. Nagy segítség voltak, de még így is második helyen álltunk, amíg a manapság WTCC-ben versenyző Franz Engstler (aki a főszervező volt) el nem basz rontotta 10 csapat versenyét egy rosszul értelmezett szabállyal. (Azóta kifejezetten utálom is a sunnyogó németet.)
Na mindegy, a lényeg az, hogy egyrészt pályaversenyezni semmihez nem hasonlíthatóan pazar dolog, akkora adrenalinfröccs, amekkorát még Mia Wallace sem kapott.
Esőben pláne, az nagyon kemény, még akkor is, ha működik az ablaktörlő és nem párásodik a szélvédő. Az előttünk lévő autó vízfüggönyében semmit nem látunk, maximum a hátsó lámpáinak derengését. Ilyenkor elképzelhetetlenül nehéz bármit is tenni, ezért is szakadt le az arcom, amikor először megnéztem Kenny Brack táncát Goodwoodban. Gyorsan ki is pakoltam a Totalcar Facebook-oldalára, a műértő közönség nagy örömére. Kennyt később megkérdezték, mégis, mi a titok, de sok újat nem mondott ő sem. Ha félsz a géptől, akkor megöl. Nagyjából ez a lényege, de a videó igazi ereje a külső képekben rejlik. Ha a belsőkamerás felvételek nem adták volna vissza, akkor ezeken tökéletesen látszik, micsoda mesteri módon tolja be a kanyarba az öreg GT40-et. Csapattársa - és egyben az autó tulajdonosa - mellesleg a Forma-1 talán legjobb tervezőmérnöke, Adrian Newey volt ezen a versenyen. Newey nem egy száraz mérnökember, rendszeresen versenyzik a GT40-nel és töri is, ha úgy adódik.
És akkor itt van az, amely miatt valójában született ez a poszt. Jim Pace sem kutyaütő, nyert már 24 órást Sebringben és LeMans-ban, aztán kedvenc, 911-es RSR-ével rajthoz állt Belgiumban is. Igaz, az időmérőt nem fejezte be és csak a boxutcából indult, de...
...a korabeli 911-esek sosem a kivételesen jó páramentesítésükről voltak ismertek. De ez semmit nem von le Pace sportteljesítményéből. Repedt szélvédővel, párát törölgetve, nyélgázon és vakon a világ egyik legkeményebb versenypályáján. Le a kalappal.
forrás: totalcar