A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Új FRH ajándéktárgyak!
2014 Összefoglaló
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Az első Millenium Racer
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Teher- robogó? Kubo!
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
FRH találkozó Endurance!
FRH találkozó Élmények...
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Le Mans 4H Emléklapok
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Nincs füst, nincs zaj...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Luke, én vagyok az apád
Újabb FRH póló
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
FRH Karrier
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Staff Team BT
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
A Nagy Futam
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Controller Magazin és a Forza 5
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Szfvár. 2010-05-28
Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom jóvoltából.
Találkozhattam Bedő Imrével és autójával (Mitshubishi EVO). Az autót már többször láttam versenyen, de az még sem olyan.
Csörög a telefon, Gunti barátom.- Éppen Fehérváron a Bedő autóját szereljük, nem jössz el megnézni az autót?
Nem kellett kétszer mondani, már kocsiban ültem és robogtam a helyszínre...
Hogy éppen mit/miért szereltek rajta Guntiék arról nem tudok nyilatkozni. Mikor odaértünk már csak apróbb beállítások voltak hátra.
Közben beszélgettünk az Imrével az autóról, tök normális volt (úgy értsd közvetlen).
- Így 34mm-es szűkítővel lefojtva 340 ló/kb.650 Nm. Kb. 3,2 alatt van százon. Szűkítő nélkül 550LE körül. Versenytempóban 75 litert eszik.
És még jöttek az adatok a motorban lévő anyagokról.
- Egy motor 3 évadot bír. Kerámia dugok, hajtókarok, stb...
Nagy örömünkre elhangzott a várt mondat: - Röffentsük be!
Te jó isten, én ott bepisiltem majdnem. Olyan hangja volt hogy az valami besz...s. A műhely falai miatt pedig még jobban szólt.Amit el tudsz képzelni rajta az minden üvegszál, kib...ott könnyű az egész autó. Szóval belőtték az autót Guntiék.
Azt mondja az Imre kipróbálja, megy egy kört. A 3. próba körnél Gunti már lökött is hogy mennyé má, üljél befele teeeeeeeeeee.
Megkérdeztem, mondta hogy persze elvisz.
Ahogy kifordultunk a M. utcára (4 sávos), már tolta is neki.
2, 3, 4. Már 180, satu.
- Jaaaaaaaaaaaaaaaa, te jó isten milyen volt.
Azt mondta nem kézifékezik, mert volt már hogy kihívták a zsarukat. Le..artam, nekem már ez is több volt a soknál.
A padlón megdöntve volt egy lemez a lábnak. Na rájöttem hogy nem véletlen. Annyira kellett támasztani magam mikor fékezett, hogy nagyon. Kapaszkodási lehetőség semmi, a csövek nem elérhető távolságban. Az ülés (Sparco) nagyon kényelmes volt. Szinte lent ültem a padlón.
Viszont akkora zaj van bent hogy nem hallod a másik hangját. Ezt nem gondoltam volna. De ahogy csattogott a váltó mikor pakolgatta a sebességet, huhúúú.
Visszafele félre állt, megvártuk amíg elment a forgalom.
Olyat rajtolt helyből, hogy szerintem még mindig ott tapsolnak. Én meg tapadtam az ülésbe. Pikk - pakk utolértük az előttünk lévő Clio-t, és nagy fék. Be..arás milyen volt. Aztán visszagurultunk. Kiszálltam, a lábaim remegtek.
Mondtam hogy ez marha jó volt. Azt mondja -És még most nem is megy annyira.
Akkor milyen mikor jól megy? Állítottak a vezérlésen Guntiék. Megint mentünk egy kört.
Azt mondta érezhetően jobb. Aha, én annyira nem éreztem, de körbe ért a szám annyira vigyorogtam.
Megint ugyanaz. Iszonyú gyorsulás, 190, satu. Megfordultunk állórajt. Aztán mikor befordultunk a telepre ahol a műhely van, nem ment a műhelybe hanem hátra gurult. Na, már rákészültem. Egy laza kézifékes volt a telep végén. Ekkor már el is élveztem.
Az egészben az volt a fura hogy bent ültem és iszonyú zaj volt ahogy már írtam. De mégis, ekkor éreztem hogy él az autó.
Hallatszik ahogy fütyül a turbo, morog a difi, durrog a kipufogó, csattog a váltó, visít a fék, meg még sok más hang, de brutál hangosan. Durva jó volt, életem legnagyobb élménye.
Gondolom vannak itt az oldalon akik ezt már régen átélték, sőt lehet többször is. Számomra ez felejthetetlen volt!
KÖSZÖNÖM GUNTI !!!!!!!!!!!!!!!!
© Crazyman