FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Nincs füst, nincs zaj...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
A Nagy Futam
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Forza 6 Demo Szerintem...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Újabb FRH póló
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
Staff Team BT
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Az első Millenium Racer
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Le Mans 4H Emléklapok
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
FRH találkozó Endurance!
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Magyarországon? Élménybeszámoló
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
FRH Karrier
Most akkor vége?
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
FRH találkozó Élmények...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Ilyet még nem láttál...
Alkatrészvadászat Kínában
írta: Larry Chen
1. Tű a szénakazalban
Hová mennél alkatrészért a kocsidhoz szükség esetén? Azt tudom, hogy Kaliforniában hol tudnék minden szükségeset beszerezni. Ha általános dolgokat akarok, mint izzó, ablaktörlő lapát, csak beugrok egy autósboltba. Ha eredeti gyári alkatrész kell, elmegyek egy autószalonba vagy megrendelem netről, hogy spóroljak némi pénzt. Ha az olcsóbb végéről akarom megfogni a dolgot, akkor irány egy autóbontó és magam kikukázom a szükséges cuccot. Vannak jobb és rosszabb bontók, voltam egy olyanban, ahol megmondtam mi kell és 30 perc múlva tisztességes áron már meg is kaptam.
De mi a helyzet a tuning vagy ritka JDM (japán belpiacos) alkatrészekkel? Mindenkinek megvannak a saját forrásai, de Kaliforniában annyi ilyen bolt van, hogy tényleg csak egy telefonba kerül, hogy az ember megtalálja azt, amire szüksége van.
Persze a beszerzési lehetőségek országonként eltérőek, de többé-kevésbé a leírtak mindenhol működnek. De mi a helyzet Kínában? Nos, elmentem, hogy kiderítsem…
Decemberben ellátogattam a World Drift Series kínai versenyére Guangzhouba. Később majd, egy másik posztban részletesen írok az eseményről, de egyelőre az alkatrészbeszerzés kellemetlenségeiről akarok beszélni, amit Ross Petty is megtapasztalt, amikor 2 év kihagyás után visszatért a drifthez. Ross fel volt tüzelve rendesen és úgy nézett ki, hogy megnyeri a versenyt. De amikor Matt Powers ellen ment a végső négy között, Ross átment egy olajfolton és belekormányozta S15-ösét a falba.
A bal első kereke palacsintává lapult, eltört egy lengőkar, károsodott a hátsó tengelycsonk. Ha az államokban vagy a Japánban történt volna ez egy egyszerű javítás lenne, azonban volt még egy drift esemény Shenzhen városában a következő hétvégén, úgyhogy mihamarabb meg kellett volna javítani a verdát.
Ez tehát azt jelentette, hogy alkatrészt kellett vadászni az S15-höz Gunagzhouban. De hol kezdje az ember a kersgélést? Szerencsére a helyiek javasoltak egy alkatrész piacot a közelben, ahol valószínűleg találni ritka JDM alkatrészeket, amiket Hong Kong-ból hoztak, ahol a japán autókkal való autózásnak nagy kultusza van.
Egy 40 perces taxizás után megérkezünk egy nagyon forgalmas kereszteződés közepébe. Ekkor én még elég szkeptikus voltam afelől, hogy találunk-e olyat ami nekünk kell, de egyúttal izgatott is voltam, hogy mi egyebet fedezhetünk fel. A kontaktunk szerint a város ezen részén mindenhol alkatrészellátók van, amerre csak a szem ellát.
Ahogy egy szűk kis sikátorban haladtunk, észrevettem néhány ismerős logót. Közel jártunk.
Rossnak mindene megvolt a kocsi javításához, két dolgot kivéve: egy S15 fényszórót, amely nélkül nem élhetett és egy vezetőoldali hátsó tengelycsonkot S14/S15-höz, ami mindenképp kellett.
Azt hittem, hogy találunk egy olyan normál autóalkatrész boltot, mint amihez L.A.-ben is hozzászoktam, de amibe belefutottunk, az távolról sem volt normális.
El sem tudom kezdeni leírni az érzéseket, amit a bolt látványa keltett bennem. Ez teljes őrület, ami itt van.
Üzemanyag csövek lógtak a plafonról és folytószelepek figyegtek mindenütt a bolt tulajának feje felett.
Közelebbről szemügyre véve, igazán lenyűgöző volt, ahogy a boltot struktúrálták. Úgy döntöttem, hogy tovább vizsgálódok…
Lapozz tovább...