Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
THE END
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Új FRH ajándéktárgyak!
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
FRH Karrier
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
A Nagy Futam
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Az első Millenium Racer
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Staff Team BT
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
FRH és a Forza 6
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Forza 6 Demo Szerintem...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
2014 Összefoglaló
Nincs füst, nincs zaj...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Luke, én vagyok az apád
Controller Magazin és a Forza 5
Teher- robogó? Kubo!
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Most akkor vége?
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
2011. június 13., hétfő 09:11
Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel Carruthers, Steve Baker és Tommy Robb között. Majdnem elbőgöm magam. Melegítik a motorokat, amiket hétévesen láttál az Autó-Motorban és álmodni sem merted, hogy valaha hallhatod és láthatod őket. Olyan érzelmi túlcsordulás keríti hatalmába az embert, amellyel képtelen megbirkózni, hacsak nem egy érzéketlen farönk.
Melletted áll Hislop Nortonja, Dunlop egykori Hondája, Agostini MV-je, no meg Hailwood sokat látott versenygépe. Ezt ép ésszel néhány másodperc alatt képtelenség feldolgozni. Dunlop RC30-asa nem akar engedelmeskedni az unokaöcsnek; sokszori könyörgés hatására bőg csak föl, megbolygatva ezzel sokak szívét. A sok csemege mellett erről is szól a Tourist Trophy.
Miután elfogyasztjuk utolsó reggelinket a szigeten, érezzük, véget ért az álom. Persze még előttünk áll a hét fénypontja, a Senior TT. Várakozás közben kapjuk a hírt, hogy a Bugalow-nál szakad az eső. Összeomlunk, hisz ez egy napos csúszást is jelenthet. A Senior nélkül leszünk kénytelenek hazautazni? A rajtot 15:30-ra csúsztatják, amikor az versenyzők bejelentik hogy továbbra sem hajlandóak elindulni, mert a pálya még vizes. Amikor a bírák 17:15-re módosítják a rajtot, egy lyukas garast sem adnék, hogy látom a nagyokat.
A szerencse mellénk áll: a nap felragyog, így a második csúszást követően elindítják a mezőnyt. A start után valahogy lekeveredünk a Bray Hill aljába. A tempó itt majd 300, a motor alja szinte koppan. Az enyhe jobboson szinte vakon rongyolnak át a versenyzők, hiszen a kanyar teljes árnyékba borul a fák alatt. A sebesség, a látvány, a hang - nem ússzuk meg libabőr nélkül.
A versenyt az első két körben a közönség legnagyobb örömére Guy Martin vezeti. Óriási ováció és vastaps fogadja, de érdekes módon a 16-szoros győztes McGuinness érkezésénél közel sincs akkora banzáj. Nemhiába, ennyit tesz, ha egy BBC-n futó sorozat főszereplője vagy. Persze ahhoz kétség sem fér, hogy Martin a TT egyik legtehetségesebb versenyzője, hiszen newcomerként nem sokan állnak dobogóra egy Senior TT futamon, vele pedig pont ez történt.
Egy apró érdekesség: a rajt előtt Guy Martin sátránál tolongott a közönség, keresték, kukkolták, vajon merre lehet. Elárulom, a célegyenesben ült, nekitámaszkodva a fehér kerítésnek. Majdnem keresztülestem rajta.
A harmadik körben McGuinness lecsap és megelőzi Martint, majd brutális tempót diktálva növeli előnyét. Ne úgy képzeljék, hogy úgy ment, mint az állat, míg a többiek meg csak állatka módjára. Itt mindenki a maximumot adja.
Martin hívei egy kicsit bíznak még a tankolásban, hátha valami csoda folytán összejön az első TT győzelem, de nem így történik. McGuinness 13 másodpercre növeli előnyét, amit megtartja leintésig. Míg minden szempár rájuk szegeződik, Bruce Anstey „kényelmesen” megszerzi a harmadik helyet, ezzel is mutatva zsenialitását.
A parc fermébe érkezés legmeghatóbb pillanata az, amikor a feleség McGuinness kezébe nyomja alig egy éves gyermeküket. A szöszi lányka kérdően néz apjára, aki könnyeivel küszködik. Vajon mire gondolhat? Egy apró hiba és ez a gyermek most nem azon tankon ülne.
A sajtótájékoztató remek hangulatban zajlik. Anstey fagyit nyom McGuinness sapkájára, míg az bemázolja Martin arcát. Egy valami még a laikus számára is jól látszik: annak örültek a legjobban, hogy élnek.
Néhány megjegyzés, amire szeretném, ha mindenki emlékezne, aki egyszer elmegy a TT-re. A Brandywellnél, tudják, ahol a baleset szemtanúi voltunk csütörtök reggel, végül meghalt egy utcai motoros. Két nap alatt történt egy halálos, valamint két súlyos sérüléssel járó baleset. A két hét alatt, az utcai motorosokat tekintve nem ez volt az egyetlen halálos áldozata a TT-nek.
Most pedig következzen Bitter Sanyi. A Senior TT napján végül sikerült beszélnünk vele. Nem volt túl boldog a csapatot illetően, hiszen egy teljesen széria motorral küldték pályára. Elmondta, hogy gond van a váltó áttételezésével, a motor 300-nál ledurrog és neki jóval nagyobb tempóra lenne szüksége. Segítője az itthon Bimotával versenyző Henzsely Csaba volt. A csütörtök esti egy körös edzésen nem tudott részt venni, mert az egyik szerelő miatt az első villájából elfolyt az olaj. A körülmények ismeretében igen tiszteletre méltó a megszerzett 32-dik hely. Jelentem, Sándor komplett versenyfelszerelése úton van, itt, az autónkban.
A futamot és sajtótájékoztatót követően alig marad néhány percem. Indul a komp, menni kellett. Ülök, bámulok magam elé. Jól hallatszik a parti sétányon dübörgő buli, a mulató emberek zaja. A tenger felett sirályok kóricálnak. A komp ajtaja végül lenyílik, kénytelenek vagyunk beállni. Kimegyek a hajó hátuljára, nézem, ahogy szórja a vizet. Az idei TT véget ért, de a Man sziget örökre beszippantott. Visszatérek, ígérem.