A nyári szünet után újra a pilótaszékbe ülhetünk, hogy ismét kellemes órákat töltsünk együtt. Ehhez az alkalomhoz tökéletes, Lacamester bajnokság ötlete. Át is adom neki a szót.
Üdv mindenkinek!
Azt írnám, hogy kezdjük az évet egy szuper bajnoksággal, de ez most nem teljesen állná meg a helyét, ezért inkább úgy fogalmaznék, hogy kezdjük a tanévet egy nem rendhagyó bajnoksággal! Nézzük a részleteket!
A quick race lezajlása után egy pici változtatás a kocsik terén, de semmi durva beavatkozás. Annyi a történet, hogy kikerült a Mazda és a helyére betoltam még 2 választható autót. Ezért nem aggódok, mert nem voltunk sokan a quick-en és még itt van az egész hét próbálgatni a verdákat, úgyhogy hajrá! Az autók listája a megváltozott paraméterekkel, az adott pályához igazítva, 1 mp-en belül.
Időterv:
Vasárnaponként. 18:15-kor Lobbinyitás, 18.30-kor 4 körös időmérő. Pici szünet, majd mindenkit behívunk a megfelelő lobbiba, és rajtolunk.
Lobbikiosztás:
Nevezéstől függően indítjuk a lobbikat, tehát ha kell akár többet is. Lobbikiosztás az új szabályoknak megfelelően történik! A lobbikba való besorolás az időmérőn elért eredménytől függ. Magyarul az időmérő után összefésüljük az időket, majd ez alapján besoroljuk a versenyzőket a két lobbiba. Az első futam előtt kirakjuk a cikkbe, az időmérő állandó lobbikiosztását!
Nevezési feltételek:
Nevezni a cikk alatt a hozzászólásokban a pontos Gamertag (játékos azonosító) és az autó megadásával lehet! A nevezés mindenképp az oldalon való regisztrációhoz kötött! A nevezési korlát max. 32 fő.
A verseny előtt mindenkit behív majd az illetékes lobbivezető. Ne izguljatok, és ne türelmetlenkedjen senki. Senki ne kérje át magát másik lobbiba! Mert nem teljesítjük! A hálózati, vagy egyéb kapcsolódási problémákat mindenki maga orvosolja! Az "FRH Racers" csapattagot MINDENKI vegye fel a barátlistájára, különben a lobbivezető nem tud behívni a versenyre!!!!
Szabályok:
Az időmérőn a megszokott módon állórajttal indulunk. A kvalifikáció 4 körből áll. A kvalifikáció és a verseny során is szimulációs töréssel megyünk.
1.Futam: Az első futam felvezető kör után, repülőrajttal indul, 1 kötelező bokszkiállás van
2.Futam: Felvezető kör utáni állórajt. Fordított rajtráccsal. Természetesen itt is 1 kötelező boksz van. Ami az Ovász szabályoknak megfelelően, bármikor letölthető.
Nehézségi szint:
Kamera nézet: TETSZŐLEGES
Fékezés: TETSZŐLEGES / Fékrásegítés TILOS!/
Kormányzás: TETSZŐLEGES / rásegítés TILOS!/
Menetstabilizátor: KI
Kipörgésgátló: KI
Sebességváltás: TETSZŐLEGES
Ajánlott pályavonal: TETSZŐLEGES
A versenyen és az időmérőn is Szimulácíós törés lesz
Pályák:
Pálya neve: |
Körök száma: |
---|---|
2013. 08. 25 Silverstone Intrenational |
2x20 kör |
2013. 09. 01 Twin Ring Motegi |
2X20 kör |
2013. 09. 08 Suzuka |
2x20 kör |
2013. 09. 15 Nürburgring |
2x20 kör |
Autók:
1982 Porsche 911 T / S645 (dlc) |
1991 Ferrari 512 TR / S652 |
1992 Honda NSX'R 92 / S642 |
|
|
|
1995 AUDI RS2 AVANT S650 |
1997 Nissan GTR R33 / S642 |
1995 BMW 850 CSi / S661 (dlc) |
|
|
|
1998 TOYOTA SUPRA RZ S645 |
|
Kötelező tuning:
Az autók megtalálhatóak a garázsban, a nevezés után mindenkinek én (Lacamester) fogom elküldeni az adott pályára a fejlesztéseket!
Festés:
Egyéniben bármilyen dizájn használható, de kötelező a hivatalos! FRH illetve a versenyrajtszám használata! Örülnék neki, ha az autókra a kornak megfelelő festés vagy matrica kerülne, de ez nem feltétel!
Pontozás:
Az OVÁSZ-ban felvázolt Lipixbox féle pontozás lesz érvényben, az egész bajnokság alatt. De fix (minha 16-an indultak volna) és fentről lefele.
Nevezési határidő: 2013.08.24 20:00-óra.
Azokra a pontokra, melyekre a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes a teljes bajnokság alatt! Aki nevezett, a Szabályokat elfogadja és tudomásul veszi!
Nevezők
|
Gamertag |
Autó |
---|---|---|
|
|
|
1 |
IceSanyi |
1995 BMW 850 CSi |
2 |
OLCSI2010 |
1991 Ferrari 512 TR |
3 |
HUNXxDizZeExX |
1991 Ferrari 512 TR |
4 |
Effendi60 |
1997 Nissan GTR R33 |
5 |
Nakano21 |
1982 Porsche 911 T |
6 |
CoolG84 |
1991 Ferrari 512 TR |
7 |
HawkStorne |
1982 Porsche 911 T |
8 |
X Kicsi X |
1982 Porsche 911 T |
9 |
FRH Crazyman |
1997 Nissan GTR R33 |
10 |
Lacamester |
1995 AUDI RS2 Avant |
11 |
L4NC3L0T 76 |
1992 Honda NSX'R 92 |
12 |
Zso46 |
1982 Porsche 911 T |
13 |
Mazso Hun |
1991 Ferrari 512 TR |
14 |
M Feri 68 |
1997 Nissan GTR R33 |
15 |
FRH Mixi |
1995 BMW 850 CSi |
16 |
LordWhite85 |
1998 TOYOTA SUPRA RZ |