FM5 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH V8 Supercars Champions

Tartalomjegyzék

 
 

Sziasztok!

Minden tekintetben egy újabb remek bajnokság vette kezdetét, melyet már a rendkívül szoros időmérő is sejtetett. A lobbik kialakulása után nagy reményekkel kezdődött az első futam és sikerült mindenkinek rendben befordulnia az első kanyarokban. Ezt követően mindenki „párokba” rendeződve haladt hosszú körökön keresztül, mindenféle nagyobb zűr nélkül, ami valljuk be, ezekkel az autókkal elsőre nem igazán volt megjósolható. De mind a pálya, mind a versenygépek remekül teljesítettek, nem utolsósorban pedig a pilóták. Sajnos a lájv ezen a futamon dobálós kedvében volt, melynek Olcsi és Supermoto is áldozatául esett.

A második futamon Renkl Norbival az élről rajtoltunk és ő vezetett is, de egy kósza megpördülés következményeként átvettem a vezetést. Mivel az előző futamon én tettem palánkra az autóm és ezáltal 4 pozíciót buktam önhibából a leintésig, ezért ezen a futamon ekkor eldöntöttem, hogy konstans és gyors köröket fogok futni mindenféle kockáztatás nélkül, csak hogy hazahozzam a vasat a pole-ban, ezáltal minél több pontot begyűjtve és végül is sikerült az elképzelést megvalósítani. A lájv viszont most sem volt kegyes, ezúttal Fusy0N volt az áldozat.

A harmadik verseny csak hab volt a tortán. Bár már mindenki fáradt volt egy kicsit, mivel közel 1 órán keresztül a palánkok között hajtani a maximumon nem egyszerű, ráadásul óriási odafigyelést igényelt, de remekül szórakoztunk mégis. Nem is volt egy rossz gondolat sem senki részéről. Szerintem egyhangúan kijelenthetjük, hogy szinte minden klappolt!

Egy óvást viszont kaptam mindezektől független Motorsport16-tól.

1. futam, 10. kör (Motorsport16 vs. Lemur38)

Óvás szövege: „A kanyar előtt egy teljes autó hosszal vezettem, de Lemur38 beszúrt a kanyarban és nekilökött a gumifalnak, így veszítettem egy pozíciót.”

Az óvást visszanéztem és mivel a 10. körben történt, így volt időm figyelni a két érintett pilóta viselkedését a pályán, mert kb. 8 körön keresztül hajtotta Motorsport Lemur-t, miközben próbálta megelőzni. Mindkét pilótáról elmondhatom, amit a visszajátszás is hűen tükröz, hogy rendkívül korrekt mód mentek a támadások és védekezések mindkét fél részéről. Közben még a laggolóOlcsit és a laggból adódóan engem is megelőztek a 6. kör környékén. Ezt követően is végig korrekt magatartást tanúsítottak egymással szemben. De mint már korábban is írtam, folyamatos csatában, legtöbbször 200 felett egy ilyen figyelmet a végletekig igénylő, palánkok között zajló csatában csak egy apró hiba kell. És Lemurral ez történt, amikor a Motorsport által hagyott nyitott kiskaput próbálta kihasználni. Viszont Motorsportnak igaza van, mert az ő autója akkor már Lemur autója előtt volt és az ideális íven haladt, Lemur pedig a belső íven próbálta őt kifékezni, amikor érezhette, hogy rövid lesz a féktáv. Egyértelműen látszik az izzó féktárcsákon és a kerekek állásán, hogy próbált minél jobban lefékezni és a belső palánk felé tartani, de ekkor már Motorsportnak is fordulnia kellett és elfogyott a hely. Így Lemur akaratlanul, de rácsúszott Motorsportra, aki ez által a gumifalban kötött ki. Az esetet versenybalesetnek minősítem, de Lemurt szóbeli figyelmeztetésben részesítem tudván, hogy 1 a millióhoz az esélye, hogy részéről hasonló még egyszer előforduljon. Ellenkező esetben, mint minden más esetben is, a szankció(k) elkerülhetetlenek.

És végül az autók festéseiről néhány gondolat, ha megengeditek… Egyszerűen remek, amit néhányan kreáltatok és a teljesség igénye nélkül csak gratulálni tudok! Külön kiemelném viszont Fusy0N-t és Lemur-t, mert nagyszerű dizájnokat hoztak össze, de persze a többieknek sincs okuk a panaszra. A „B” lobbi dizájnjaihoz még nem volt szerencsém, de biztos vagyok benne, hogy ott is voltak remekművek, így a következő versenytől elképzelésem alapján külön galériát nyitnék majd erre vonatkozólag, amit itt a cikkben, az aktuális eredményhirdetéskor lesz elsőként megtekinthető.

Mindenkinek gratulálok, csak így tovább és most már irány készülni a Nürburgringre!

©
HawkStorne

 

_________________________________________________________________________________________________

 

 

A sokunk által már oly régóta várt Ausztrál túraautó bajnokság első versenyhétvégéje, igen csak magasra tette a lécet. Mint lobbi vezető nagyon "fáztam" mikor a kiírásból megtudtam, hogy az én felügyeletem alatt visszük ki ezeket a gépszörnyeket többek közt a long beach pályára. 
Azonban a borúlátásom teljesen alaptalannak bizonyult, hiszen a "B" lobbi is kitett magáért. Nem túlzok ha azt mondom, hogy igazi profik módjára teljesítettük a hétvégét.

 

Na azért nem hibátlanul! Ebben a kategóriában a profik is hibáznak, még a való életben is. 
 

A második futamon a rajttal voltak gondok, ugyanis csak az 5. kör végén tudtam a szabályoknak megfelelően elengedni a mezőnyt. Az első négy körben a felzárkózással voltak gondok, míg az ötödikben az egyik csapattársunk a célegyenes ráfordító falának ütközött, és a térképen úgy látszott, hogy be is ragadt. A staff a háttérben dolgozik egy szabály kiegészítésen, és ha lesz rá mód akkor szabályozni fogjuk, az ilyen mértékben elcsúszott rajtot.
 

A harmadik futamon már lényegesen több hiba is becsúszott. Érezhetően mindenki elfáradt, és a pálya adottságainak köszönhetően, volt, hogy egy-egy kisebb hiba nagyobb balesetet is okozott. Gumifalról, palánkról visszacsapódás stb...

A verseny után két óvás érkezett! Az egyiket Crazy nyújtotta be Pedro ellen. Idézem:

"Az első futamon az 5. helyről rajtoltam (volna), mögöttem a 6. helyről pedro. A repülőrajtnál, felzárkózáskor, megelőzött és a GO-GO elhangzásakor is előttem volt. Így a 6. helyről rajtoltam. Annyira ráment az előtte lévőre, hogy emiatt megelőzött, pedig neki hozzám képest kellett volna tartania a rajtpozíciót. Kérem az eset kivizsgálását. Köszönöm."

Pedrot 5 rajtrácsos büntetésben részesítem amit következő versenyének az első futamán kell letöltenie!

 

A második óvást, én nyújtottam be magam ellen, és a szabályoknak megfelelően megkértem Crazy-t, hogy vizsgálja ki az esetet. Idézem:

"IceSanyi óvást nyújtott be maga ellen.
3. futam 13-14 kör 
"Az egyik kanyarból kijövet megsérült az autóm.
Számolnom kellett volna azzal, hogy a következő kanyar előtt hosszabb féktávot kell vennem, ezt azonban elmulasztottam, és szegény Pedro látta kárát. Pedrotól ezúton is elnézést kérek!"
Mivel Ice lobbivezető és egyben versenybíró is volt a futamon, ezért az óvását én (Crazyman) vizsgáltam ki. Ice a figyelmetlenségével tönkretette más versenyét, ami pici odafigyeléssel elkerülhető lett volna."


Büntetés:
A következő futamon (amin részt vesz a versenyző), utolsó rajthely abban a lobbiban ahova időmérőn kvalifikálja magát."

 

Az eredmények érvényesek, mindenkinek gratulálunk! 

©IceSanyi


 

_________________________________________________________________________________________________

 

      
 

 

 
 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!