FM5 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Forza5 VW Scirocco Cup

Tartalomjegyzék

Savaztok!

Az a megtiszteltetés ért. hogy vihettem az „A” lobbit, a remek időmérős körömnek köszönhetően. Tudtam, hogy sok esélyem nincs az UFO versenyzőkkel szemben, pillanatok alatt bedarálnak, de megnyugtatott az a tudat, hogy ott lesz Ricsi és Navy is, akikkel szemben volt egy picike esélyem.

Le Mansban az a bizonyos első sikán mindig is a mumusa ennek a pályának, de komolyabb baleset nélkül elfordultunk. Renkl Norbinak külön köszönöm, hogy korrekten emlékeztetett az utolsó rajthelyes büntetésére, bár szerintem nagy gondot nem okozott neki, mert pikk-pakk előttünk volt és keményen nyomult előre.

Volt némi kommunikációs probléma egyes versenyzők között, ami nem feltétlen abból adódik, hogy az „A” lobbiban nem figyelnek egymásra a versenyzők, mivel ugyanez a „B” lobbiban is megesik. Bátran szóljatok a másiknak még akkor is ha csak hátulról látod, hogy egymás mellett mennek, mert ők lehet nem is tudnak egymásról. Magam is rendszeresen szólok másoknak, hogy vigyázz, mert XY melletted van. Most a futamon Navytól is tapasztaltam ezt, hogy nekünk is szólt amikor suxyyyval egymás mellett voltunk, de fogalmunk sem volt egymásról, hogy hol a másik. Egyértelmű, hogy nem kell az ilyeneket figyelni. Nem azt mondom, ha éppen csatában vagy akkor még figyeld az előtted lévőt is, csak ha úgy adódik, segítsük egymást. Köszi

Számomra az első futam nem okozott különösebb izgalmat, nem így a második. A repülő rajt és a rajtvonalig tartó rövid szakasz miatt hirtelen történtek az események. A kanyar után elég korán van a rajtvonal, és mire a vége csapódott és szólt Fusy0N hogy felzárkozott már ott is voltam a célvonal előtt, pedig elég lassan mentem. Nem akartam hogy menjünk még egy felvezető kört, főleg azért, mert az sem biztos hogy akkor sikerülni fog. Még pár másodperc és átléptem volna a vonalat, így inkább hama-hama bemondtam a GO_GO vezényszót. Amiből talán Navy jött ki a legrosszabbul mivel abban a pillanatban vette észre hogy kicsit előrébb van a második helyen, mint én az elsőn és emiatt belefékezett. Pech.

A rajtot követően próbáltam tartani a mezőnyt az élen autózva, ami tudtam hogy sokáig nem fog menni, hiszen az UFOk keményen jönnek majd hátulról. Szépen lassan megelőzgettek teljesen korrekt módon. A váratlan eseményként behívott Safety Cart direkt féltáv utánra terveztem, gondoltam addigra már mindenki kereket cserél és max. csak egy picit összerázza a mezőnyt. De nem így történt…

Néhányan nem mentek ki, vagy volt olyan aki éppen abban a körben szándékozott. Na ez viszont már megkeverte rendesen a mezőnyt. Emiatt az SC kimenetele után picit ketté szakadt a mezőny, de a csaták tovább folytatódtak. A futam második felében végig üldöztem Navyt, aki keményen álta a sarat. Azt vártam már mikor kergetem bele egy hibába, mert annyival azért nem voltam gyorsabb, hogy csak simán elmenjek mellette. Megizzasztott keményen, még az utolsó kanyarban is támadtam, de nem adta a pozicióját. Végig nagyon profin védekezett, köszönöm az izgalmas perceket. Remek volt!

Találkozunk Nürburgring GP aszfaltján! Készüljetek! Gyakoroljátok a boksz utcát és óvatosan az első jobbosban! Súlybüntisek táblázata lentebb! Hajrá FRH!

 

Sziasztok!!!

Lefutottuk a bajnokság azon futamát, ami nem tartozik a kedvenceim közé, és ami ezek után a futamok után sem fog jobban tetszeni. Az időmérőt rendben lefutottuk, ahogyan az a szabályoknak megfelel és mondhatom semmi meglepő nem volt, se probléma. Miután végeztünk, Crazyman-el helyet cseréltünk, mert jobb időt ment 6 tizeddel, mint én. Megvolt a lobbicsere és átvettem a „B” jelű lobbit. Amikor elindítottuk az első futamot hát volt baj gazdagon (és nem ez volt a legjobb ezen a versenynapon), ugyanis sokan nem hallottunk másokat, mondhatnám azt is, hogy a live hozta a formáját. Miután új lobbit nyitottam, mindenki hallott mindenkit és elrajtoltunk. Az első balos kanyar hozta a formáját, de még az előtte a törésben is voltak összeakadások, ami miatt 3-an is SC-t igényelték. Ekkor behívtam a biztonsági autót és felvettem a 90-110 km/h-s sebességet. Miután kiment nagyon nem volt történés, így sok mindent leírni sem tudnék a versenyről a magam szempontjából. Persze voltak összecsapások, amik döntő jelentőséggel bírtak a végső befutóra.

A második futamon semmi nem utalt problémára, rendben elrajtoltunk és még az első kanyarokat is sikerült túlélni. Igazából sajna folyamatosan hibáztam az első körben, annyit, hogy utolsó lettem a kör végén. Nem is paráztam rá, mert legalább tudtam a tiszta köröket futni és utolérhettem a mezőny végét. Hamar elkezdődött a box látogatás és folyamatosan voltak csaták elöl és középen is a mezőnyben.

A 11. körben behívtam a SafetyCart, mert egy őrült beszaladt a pályára, de hamar elintézték a pályabírák és rögtön el is engedtem a mezőnyt a következő kör végén. És akkor itt jöttek a problémák… Én amint elengedtem a mezőnyt, SENKIT nem hallottam, sem a GO-GO-t sem semmi mást, annyira meg voltam illetődve, hogy mondtam én mindent, de hát nem kaptam rá választ így ment tovább a futam. Onnantól kezdve szétvetett az ideg, Próbáltam visszaállni a rendes kerékvágásba, de nem sikerült, és szinte az utolsó helyre visszacsúsztam. Innen köszönném meg a Microsoft-nak és a T10-nek, hogy ennyire sikerült optimalizálni a gép és a játék összhangját. Mondhatom, hogy kettős érzések vannak bennem, mert egyrészt örülök, hogy túl vagyunk a futamokon, de sajnálom, hogy ennyire SZ@R futamot sikerült összehoznom.

Egy óvás érkezett be hozzám Zsozsa pilótatársunktól méghozzá MISIKJANOS és IamBulika felé: „Egymást lökdösték oda-vissza többször is a rajt után, feltehetően nem kommunikáltak egymással. A kakaskodás folytán kiütöttek engem és magukat is” – Az esetet kivizsgáltam a visszajátszás alapján és úgy határoztam, hogy ezt versenybalesetnek minősítem.

Ez az eset is nagyban bizonyítja, hogy igenis kötelező a kommunikáció, amit most itt nem sikerült megfelelően megteremteni. Kérek mindenkit, erre nagyon figyeljetek!!!

 

 

Aki az adott forduló lobbinkénti! összesítése alapján az első 6-ban végez, azok visznek a következő futamra +30 kilót. Ha a következő futamon is az első hatban végeznek, akkor arra nem kapnak + súlyt, hanem azt viszik tovább a 3. állomásra. Arra mindig kéretik figyelni, hogy nem az a lényeg egy futamon hányadik lettél!!! A két futam összesítése számít! Attól, hogy pl. a második futamon 8 lettél az összesítésben még lehetsz pl. 5.! 

Platform and handling:
Weight Reduction: Stock - 1377kg (+30 kg)

Most már külön láthatjátok egy táblázatban a futam összesítőt. Ebben sárgával jelöltem az első 6 helyezettet, akiknek a következő futamon kötelező a +30 kg-ot felpakolni. Értelemszerűen, aki az előző futamon plusz súllyal indult és most fehér a neve az pedig vegye le!!!

Gratulálunk mindenkinek az eredményekhez!

         

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!