FM4 Shop

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FM4 Shop

Porsche 550


 

 

NÜR Classic Porsche 550 (F200 & E275)

 

 

 


Festés: Medw

Klasszikus stílusú versenyfestés, régi Nürburgring emblémával, hagyományos ezüst alapszínen. Megalkotását az ’50-es évek hosszútávú versenyeinek hangulata idézte.

A festés ára: ingyenes


Tuning: Akos93

Az autóhoz két darab F osztályos és egy E osztályos setup érhető el. Az E osztályos kimondottan a Zöld Pokolhoz, vagyis a Nürburgringhez lett fejlesztve, de remekül használható további gyors pályákon is. F osztályban készült egy beállítás kifejezetten gyors pályákhoz (Nürburgring, Sebring, stb.) és egy közepes sebességű pályákhoz (Motegi versenypályák, stb.) is. E két beállítás gyakorlatilag az összes fontosabb helyszínt lefedi, megalapozva ezzel használója online verseken elért sikereit a legalacsonyabb osztályban.

Meghajtás típusa: AWD (mind a három)

Szint: haladó pilótáknak

A tuning beállítások ára: 5 000 kredit

Referencia köridők (futva 2011-02-06, Akos93):

F osztály, gyorsabb setup:

  • Nordschleife - 08:53,270  - 8.
  • Sebring Full - 02:29,893 - 49.
  • Sedona Full - 02:37,079 - 34.
  • Sedona Full rev. - 02:37,039 - 23.
  • Sunset Full - 01:45,118 - 37.

F osztály, lassabb setup:

  • Motegi Full - 02:17,149 - 38.
  • Motegi East - 01:36,990 - 27.
  • Tsukuba Full - 01:04,084 - 106.
  • Sebring Club - 01:16,062 - 43.

E osztály:

  • Nordschleife - 08:38,176 - 12.
  • Sebring Full - 02:24,684 - 36.
  • Sedona Full - 02:32,235 - 37.
  • Sedona Full rev. - 02:32,373 - 19.
  • Sunset Full - 01:41,718 - 50.
  • Sunset Full rev. - 01:42,091 - 33.

 


 

 

Alfa pack


 

”AlfaAmore” Pack (E275, D350, C425, A600)

 


Festés: RetekMester

Mivel 100 éves az Alfa Romeo szerettük volna a játékban szereplő összes Alfát megépíteni. A festés azért Alfa Amore mert az igazi Alfa fanatikusok ott lelhetők fel, ráadásul az évforduló alkalmából remek rendezvényt szerveztek AlfaCity néven. Mindegyik autó festése igyekszik letisztult és egyszerű maradni és nem elnyomni a formatervezést.

A festések ára: ingyenes


Tuning: TruncateSchumi, Medw, RetekMester

A tuningbeállítások mindegyike aero mentes, ami annyit jelent, hogy nincsenek aerodinamikai szárnyak. Pusztán azért van így, mert szebbek nélküle. Mindegyikőjük igazi élményautó. A 8C, Brera és MiTo AWD építésűek és erősek ez által inkább közepes, hosszú és gyors pályákon használhatók. A GTA viszont megmaradt a klasszikus jellegénél, tehát meghagytuk hátsókerék meghajtásúnak. Így sokkal élvezetesebb vezetni, mivel a D osztály még nem túl erős és könnyen kezelhető.

Meghajtás típusa:   Brera, MiTo, 8C - AWD; GTA - RWD

Szint: Brera, MiTo, GTA - kezdő pilótáknak; 8C - haladó pilótáknak

A tuning beállítások ára: ingyenes

Referencia köridők (futva 2010-07-29, Akos93):

A class 8C:

  • Nordschleife - 7:30.239 - 129.
  • Nürburgring GP full - 1:58.003 - 227.
  • Nürburgring GP short - 1:26.494 - 167.
  • Sedona rev. - 2:13.264 - 48.

E class Brera:

  • Nordschleife - 8:51.114 - 115.
  • Sedona - 2:35.473 - 109.
  • Sedona rev. - 85.
  • Sunset - 1:44.111 - 267.
  • Sunset rev. - 1:44.312 - 147.
  • Sunset club rev. - 1:08.498 - 177.
  • Road Atlanta - 1:36.292 - 170.
  • Road Atlanta club - 1:04.276 - 277.
  • Road America - 2:31.535 - 219.
  • Sebring - 2:29.319 - 268.

C class MiTo:

  • Nordschleife - 8:15.937 - 183.
  • Nürburgring GP full - 2:08. 372 - 202.
  • Nürburgring GP short - 1:33.559 - 145.
  • Mugello club - 1:01.648 - 405.
  • Silverstone Int. - 1:29.041 - 341.