FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

FRH Porsche GT3 Super Cup

Tartalomjegyzék

Porsche GT3 Super Cup

EREDMÉNYEK


 

 

 

 

 

 

 

 

A kilenc nevező ellenére csak hatan jelentünk meg a versenyen, így lobbivezetői jogaimmal élve az időmérőt 20 percről 15 percre, a futamokat pedig 45 percről 30 percre redukáltam, hogy ne „unalmas” időmérőzés legyen a vége az estének. A kedvét persze ez senkinek nem vette el és már az időmérőn sikerült meglepetést okozni, mivel kb. féltávon a piros zászló „lobogott” a pálya mentén, így a szabályzatot követve, mire újraindultunk, már csak két gyors körre volt lehetőség.


Az első futam rajtját követően néhány körig tudtam Lacc-ot tartani, de többször is megcsúsztam, így át tudta venni tőlem a vezetést. A kerékcseréknél egy körrel előbb álltam ki és mikor a következő körben ő is így tett, akkor láttam, hogy a kivezető körömön gyorsabb tudtam lenni, így a távolság kb.120 méterre csökkent, de innentől kezdve mindketten annyira hasonló köröket futottunk, hogy ez a távolság állandósult a futam végéig. Mögöttünk Effendi és Sensation csatáztak egymással rendületlenül, őket követve pedig Kennie és Bazsi találták meg egymást, így mindenki talált „párt” magának.


A második futam sem alakult másképp, azzal a különbséggel, hogy fordított rajtsorrenddel indultunk. Mivel nem voltunk sokan a pályán, így Lacc és én is az élen találtuk magunkat pillanatok alatt és folytatódott, ami az első futamon ment: ő a pole-ban én meg szorosan mögötte. Utánunk ugyanúgy a Sensation és Effendi páros, majd őket követve a Bazsi és Kennie páros borzolták egymás kedélyeit. Mivel az első futam boxkiállása után már tudtam, hogy valószínűleg megint tudok Lacc-on hozni egy kicsit, így a futam felénél megpróbálkoztam egy elévágással. Ő ezt egyből le is reagálta és a következő körben ő is kiment kereket cserélni, de az ötlet bevált és én akkor értem pont mellé, amikor ő jött ki a boxból. És mivel én már versenytempóban érkeztem, így a következő jobbost kedvezőbben tudtam bevenni és ezáltal a pole-ban találtam magam. Innentől kezdve a köridők megint állandósulni látszódtak, mert a három kialakult páros a maga tempójában és változatlan sorrendben fejezte be a futamot.


Remek kis hétvége alakulhatott volna (természetesen így is az volt), ha esetleg többen vagyunk és mivel DLC autóról van szó, így nem valószínű, hogy bajnokság formájában folytatódnak az események, de akik ott voltunk, így is egy jót versenyeztünk.


Egy szépséghibája volt azonban az estének. A héten annyira lekötött az ismerkedés a Forza 5-tel, hogy teljesen megfeledkeztem a versenyfestésről. Bár tudtam, hogy a jó öreg Martini-s festésem az autón van, de a kötelező Staff Team, Racers For Race és Securitas matricákról teljesen megfeledkeztem, így e miatt – az ilyenkor szokásos büntetést alkalmazva – figyelmeztetésben részesítem magam.


És végül Effendi60 csapattársunk gáláns felajánlásának köszönhetően nem csak az első három helyezett részesült a kiírt FE jutalomban, hanem az összes megjelent versenyző plusz 100millió FE-ben részesült! Köszönjük neki!


Gratulálok Mindenkinek, az eredmények érvényesek!


© HawkStorne

 

 

 

 

   

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!