FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Seat Leon Eurocup

Tartalomjegyzék

 

 

Hétvégén a Seat Kupa újabb fordulója zajlott le több/kevesebb sikerrel egy általam nagyon kedvelt pályán. Az időmérő kicsit döcögősen indult… Pár percet még Istire kellett várni, mert nem tudott becsatlakozni a lobbiba, majd amíg próbálkozott, addig SturmNorbi is megérkezett, így őt is megvártuk. Erre indulás után meg Kennie esett ki a lobbiból… Na akkor új rajt, de hál istennek már minden rendben ment.

Az első futamot megint az élről kezdhettem, de az időmérő alapján tudtam, hogy szoros versenyre van kilátás. Olcsi jött is serényen mögöttem, így hibázásra nem volt lehetőség. Mögötte is szoros volt a helyzet; Lacc és Effendi „centizték” egymást, utánuk pedig a többiek. A 10. körben aztán váratlan eseményként a Safety Car is begurult a pályára és 2 kört sikerült így lassú tempóban vonatoznunk. Az újraindítást követően pedig ugyanúgy hajtottuk egymást, mint előtte, a sorrend sokat viszont már nem változott.

A második futam fordított rajtsorrendje megint okozott néhány érdekességet. Olcsi nagyon jól kapta el a rajtot, így egyből több pozíciót is nyert ezzel. Laccal mi már kevésbé voltunk szerencsések; én megint inkább az óvatosságra mentem és a kelleténél többet fékezve inkább a mezőny végén lavíroztam, Sensation pedig valószínű megcsúszhatott, mert előttem keresztbe csúszva beleszaladt Lacc-ba. A következő 8-10 körben aztán megindult a felzárkózás. Több pozícióharcnál is érdekes kis csaták alakultak ki, de a legjobb az volt, amikor Navyt utolérte egy hármasfogat Effendi, Lacc és személyem részvételével. Navy csak a tükröt nézte és "élvezte a műsort", mi meg körökön keresztül váltogattuk a pozíciót mögötte, amíg véget nem ért a futam.

Mindenképp meg kell jegyeznem viszont, hogy az állórajtoknál kicsit nagyobb figyelemmel induljunk. Természetesen nem mindenkire vonatkozik a felszólítás, de most is mindkét rajtnál fordultak elő balesetek a figyelmetlenségből, rövidre vett, vagy elnézett féktávokból adódóan! Kérek mindenkit, hogy továbbra is azt az elvet vegyétek figyelembe, hogy nem az első kanyarban kell megnyerni a versenyt, illetve mivel mindenki 6-7 méteren belül rajtol, ezért az első kanyarban mindig feltorlódunk, így muszály(!) korábban fékezni, nem pedig akkor amikor a féktávjelző már pirosra vált! Ugyanis az már késő!
Most még versenybalesetnek veszem a történéseket, de a következő futamoktól kifejezetten a rajtokat fogom ellenőrizni, így aki nem figyel kellőképp, az figyelmeztetésre számíthat.


És ha már figyelmeztetések:
Navy a kötelező matricák hiánya, Isti pedig továbbra is a Staff Team logó hiánya miatt kap 1-1 felkiáltójelet. Mivel Istinek ez már a második, ezért a szabályok értelmében a következő futamon az utolsó rajtkockából kell indulnia!

Óvást egyébként nem kaptam. Az eredmények érvényesek, Mindenkinek gratulálok!

Folytatás október 12-én a Hockenheimringen!


       

 

ManualPrince29-nek pedig újfent köszönjük a képeket!

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!