FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

Forza4 - FIA GT3 VS GT2

Tartalomjegyzék

GT3 VS GT2

Eredmények!

 





 

 

 

 

Sziasztok!
Először is Köszönetet szeretnék mondani Sturm Norbert –nek a versenyötletért!
Helyszín: A legendás La Mans Circuit ahol a 24 órás versenyeket is futják!
Gt2 –es és Gt3-as autókkal indultunk harcba a tizedekért, amelyek elosztásáért Norbi felelt a nevezést követően.

Az időmérő megkezdésekor is izgalmakra lehetett számítani, de a papírforma nem hazudtolt meg most sem minket, és lacc885 fölényes idővel, („04:06,950”) toronymagasan nyerte az időmérőt.
Ami a papírforma szerint is meglepetés, hogy én lettem a második az időmérésen „4:10,222” -es idővel. Minket Swenson HUN, Lacamester, MisikJanos és Effendi60 követett igen szorosan egymástól, mivel a 3. és 6. helyezett ideje mindössze 0.8 tizedre volt egymástól. Őket a rajtrácson SturmNorbert, KennieC, valamint egy régebbi FRH-s motoros semike (ezúton is üdvözöljük újra köreinkben) követte.

Szokásunkhoz híven a versengést felvezető körös állórajttal indítottuk. A festett rajtrács alapkiosztásától eltérve 2 sorban felállva a célegyenesben.
A piros lámpák elalvásakor a rajtot jobban elkapva sikerült az élre ugranom. Mögöttem ment a harc a pozíciókért folyamatosan. Az első kanyarhoz érve az egész mezőny szépen elfordult apró koccanásokat leszámítva, amik viszont a szimulációs sérülésmódban futott versenyen később megmutatkoztak.
Az első körben sikerült tetemes előnyt kiépítenem a többiekkel szemben, akik folyamatosan csatáztak. A körözgetés közben lacc885 folyamatosan szorongatott. A körök első 2 szakaszán sikerült elnyújtanom a távot 100-115 méterre, de az utolsó kacskaringós szakaszon ez az előny rendre elolvadt 20-25 méterre. Ez így ment körről körre ám az 5. kör végére a célegyenesre fordulva (hibáimat kihasználva) lacc885 megközelített 8méterre és a nyomásnak köszönhetően az első egyenes végi lassítóban hibára kényszerített. Ezt kihasználva bebújt mellém és elment mellettem, de a kigyorsításom és a kategóriák közötti különbségnek köszönhetően erőből el tudtam menni mellette. A következő lassítóhoz már újra elsőnek érkeztem és összeszedve magam elkezdtem szépen lassan leszakadni tőle. Visszaállt a különbség közöttünk de folyamatosan nyomás alatt tartott és minden kör végére elolvasztotta a kiautózott előnyömet.
Mi ketten jól el voltunk egymással, lacamester viszont tőlünk 2-300 méterre lemaradva egyedül autózva követett minket.
A 8. körben aztán, pályára került olaj miatt, bejött a Safety Car és szépen maga mögé sorakoztatta a versenyzőket, további izgalmakra felkészítvén mindenkit mivel az előírt 50 perces futamidőből mát csak 10 perc maradt hátra.
A kör végén a pályamunkások áldásos munkájának hála a Safety Car el is hagyta a pályát és kezdődhetett a finálé, amit sajnos már nem tudok ilyen részletesen leírni, mert kifogyott a film a gépből és a rögzítés leállt: D
A saját szemszögemből nézve az utolsó körig ment Lacc885-el a ping-pong a méterekért. Az első 2 szektori eltávolodásom és a 3. szektoros felzárkózása, de a versenyidő leteltéig, ha nehezen is, de sikerült magam mögött tartanom és így sikerült FRH-s pályafutásom első Aranyérmét szereznem.

 

   


Köszönjük mindenkinek a részvételt és további izgalmakban gazdag versengést kívánunk mindenkinek!
Forza Racing Hungary Team 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!