FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

FRH Le Mans 4 órás verseny 2014

Tartalomjegyzék

Le Mans 4 Órás verseny

Eredmények!

 



 

 

 

 

Sziasztok!!!

Először is engedjétek meg, hogy megköszönjek mindent a támogatóknak és a szervezésben részt vállalóknak. Úgy alakult, hogy én vezethetem az első és számomra nagyon fontos etapot, mint pilóta a csapatban és mint lobbivezető. Nagyon jó érzés ilyen NAGY volumenű versenyeket szervezni nektek. Aki ismer az tudja, hogy imádom az Endurance versenyeket. Amikor megkezdtük a felvezető kört, akkor már nagyon a torkomban éreztem a gyomrom és gondoltam magamban, hogy csak az első sikánt éljem túl és akkor már a neheze megvan. Gyorsulási gumival kezdtünk és úgy beszéltük meg Pervinkével, hogy az első két etapot így is fogjuk letudni. Mihamarabb túlesünk a „rosszabb” gumin, annál jobban tudjuk majd nyomni a végén. Viszont a nagy rohanásban Pervinkével történtek előre nem tervezett „problémák”, amitől a STREAM előtt majdnem infarktust is kaptam, de hát ilyen a technikai sport világa. Amikor letettük a Controllert a versenyek végén akkor igazán még nem, de másnap reggelre már a tudatomban is benne volt, hogy egy mérföldkőhöz ért az én munkám az FRH (ForzaRacing Hungary)-nál. Életem egyik legjobban várt és legtöbb időráfordítást igénylő versenye volt ez. Mindenkinek gratulálok az elért eredményéhez és azt külön szeretném megköszönni, hogy akik neveztek azok el is jöttek.
Külön szeretném megköszönni IceSanyinak az egész verseny alatt nyújtott precíz munkáját és ami nagyon fontos, hogy a verseny teljesen máshogyan zajlott volna. Sajnos beáldozta magát csak azért, hogy képernyőre vigyük ezt a remekül sikerült versenyt.
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!


 

A 2. etap rajtját már nagyon vártam, főképp azért, mert a Twitch közvetítésből tudtam, hogy kb. 300 méteres hátrányból vágok majd neki a szakasznak Dizziék mögött. A taktika, már ha lehet annak nevezni az volt, hogy előbb letudom a gyorsulási gumikat, aztán az utolsó etapon már csak taposni kell a gázt a célig. Az 1 órás szakasz kétharmadáig úgy nézett ki, hogy működni is fog, mivel a 300 méterből vagy 200-at sikerült ledolgozni, de nem számoltam(unk) a váratlan eseménnyel, ami be is következett: bejött a Safety Car pont akkor, mielőtt a második kerékcserét kellett volna beiktatni. Remek… Gondoltuk Dizzie-vel, mivel ekkor már 60% körül voltak a gumijaink és még egy kör volt az SC mögött, plusz a következő kör az új rajttal, mire a boxba tudtunk menni. Nem is kérdés, hogy amíg mi 100%-os gumikon próbáltunk végig korcsolyázni, addig többen is simán elmentek mellettünk a más boxtaktikának köszönhetően. Természetesen nem adtuk fel és a boxból kijövet még 2 körünk volt az etap végéig. Egy óvatlan pillanatban sikerült Dizzie-t megelőznöm és ez annyira felspannolt, hogy egyből hibáztam… Azok a fránya pogácsák… Szerencsére csak piruetteztem egyet a falat koccolva, de ez elég volt ahhoz, hogy a ledolgozott hátrányt megint visszakapjam, így az etap végére megint maradt vagy 100 méter különbség az első helyen autózó (azaz az Sc miatt valahol a 4-5. helyen) Kiss Brothers-hez képest. És mivel nem ismertük akkor még a taktikájukat, így kíváncsian vártuk Cool-al a folytatást.


 

Halihó!

Igazából én nem vezettem volna egy etapot sem, mint lobbivezető. CoolG kért meg, ugorjak be helyette. Én pedig örömmel elvittem a 3.etapot.

A 2. etapon behívott SafetyCar megviccelte az egész mezőnyt, vagyis majdnem az egészet. Mivel mindenki gyorsulási gumin volt, csak egyedül a mi csapatunkból Lacamester indult versenygumikkal. Az SC mögött felzárkózott mezőnynek még vissza volt egy kerékcsere, miközben Lacának „csak” végig kellett gurulnia boksz nélkül.

Szóval a 3. etapon első helyről rajtolhattam. Azt elmondhatjuk, hogy a rajttal semmi gond nem volt mindenki felállt a helyére és indulhatott a futam. Inkább abba keveredtünk bele ki-kicsodát körözhet le és kik közt mennek egészséges csaták. Ezen annyira ment az agyalás részemről is, hogy az első körök egyikében ráhajtottam a bagettekre és fejtetőre raktam az autót. Ez marhára hiányzott az első helyen, szépen becsorogtam a boxba és onnantól kapáltak a versenyemnek. Hiszen már nem volt olyan az autó, mint fénykorába, a sérült idomok miatt. Azt kb.15 km-es lemaradásunkat, amit a 2. etapban Laca ledolgozott nullára (sőt előnyt is szerzett) cudar módon eldobtam és ismét 13 km-es hátránnyal zártuk az etapot.

Nagyon élveztem minden percét a versenynek, remélem ezzel nem voltam egyedül. Az első ilyen nagyobb versenyünk volt és van még mit tanulni szervezés terén, de ígérjük a következő már gördülékenyebben fog menni és kevesebb hibával.

A sorsolást megtartottuk az FRH találkozón a Hungaroringen. A nyertesek névsorát lentebb láthatjátok, de van egy kis meglepetés is pluszban. A nyertesek adatait továbbítottam a Securitas és a GamerPortal felé. Visszajelzést kaptam a Securitastól, hogy az ajándékok csomagolás alatt, lehet hogy mire ezt olvassátok már oda is értek a nyeremények. A GamerPortaltól is megérkezett a válasz, hogy a héten postázták a nyereményeket.

Nagyon köszönjük a támogatóknak a nyereményeket!!!

A részünkről biztosított nyeremények pedig már biztosan állítom, hogy megérkeztek a nyertesekhez, erről a fórumon is olvashattatok.

Nagyon köszönöm mindenkinek, aki csak egy karaktert is leütött ezzel a versennyel kapcsolatban. Köszönöm a staffnak az éjjeleken át tartó ötleteléseket és csiszolgatásokat. Lacamesternek végtelen hálánk, a roppant mód gyors tuning segítségek ügyében.

Végül, de nem utolsó sorban az összes versenyzőnek köszönöm, hogy neveztek, bevállalták az embert próbáló versenyt, kitartottak mellettünk az esetleges hibák ellenére is. Akik kihagyták, vagy visszamondták a nevezést, azok biztos úgy érzik nem sokat veszítettek. DE, és ha jól sejtem, nem csak én gondolom így…


 

A 4. etap mondhatom a legjobban várt része volt a versenynek, mivel itt dőlt el minden! Mivel a 3. szakaszon KissTomi verseny gumin futott, csapattársam Cool pedig gyorsulásin, így kb. 4 km-es hátrányból vágtam neki a verseny végének. Tisztában voltam vele, hogy ez pont akkora különbség, amit 1 óra alatt le tudok faragni, mivel tudtam, hogy Dizzie kétszer fogja meglátogatni a boxot. Soha nem „görcsöltem” még ennyire versenyen, mint most. Körről körre néztem a különbséget, ami folyamatosan csökkent, én pedig folyamatosan számoltam a részidők alapján. Szóval nem elég, hogy a tökéletes körökre koncentráltam, de még az agyamat is tornáztattam minden egyes mérési pontnál. Miután 5 kör volt még hátra Dizzie utolsó boxkiállását követően, az előző szakaszokból már tudtam, hogy kb. 3 és fél körnél már fogyni fognak annyira a gumijai, hogy onnantól lesz esélyem drasztikusan csökkenteni a távolságot, illetve hogy megpróbáljam befogni őt. Az utolsó körre meg is közelítettem és már csak 100-120 méter volt a különbség, szóval folyamatosan láttam a Ferrari hátsóját, így még nagyobb volt az elán. Másfél körrel a vége előtt még lekörözendő pilóták is elénk kerültek, akik bár nagyon sportszerűen engedtek el minket, nehogy beleszóljanak az első helyért folyó csatába, mégsem sikerült centikre megközelítenem Dizzie-t. Az utolsó körben értem fel rá annyira, hogy már tudtam, 2-3 olyan pont lesz, ahol még megpróbálhatom megelőzni. És én próbáltam is keményen, ő pedig védekezett keményen. A leintés pillanata az első hosszú egyenes végén ért minket, ahol még meg akartam próbálni beszúrni mellé, mindent egy lapra téve fel, de a nagy akarásnak nyögés lett a vége, mivel túl későn fékeztem, így lecsúsztam a kanyar ideális ívéről és a visszaszámlálás pillanatában ő még ki tudott gyorsítani, de én már nem. Így 271 méteres hátránnyal a 2. helyen zártuk Cool-al ezt a gigantikus, 4 órán át tartó csatát!

Itt szeretném én is megköszönni minden kedves Kollégának és Versenyzőnek a kitartást, a munkát, a hozzáállást, a lelkesedést, amivel létrejöhetett ez a verseny és a kezdeti nehézségeket leküzdve 5 és fél órán keresztül tartotta lázban Közösségünket (plusz előtte és utána is)!

És nem utolsósorban köszönet a szponzoroknak a gáláns felajánlásokért, amire példa még nem volt a hazai privát online versenyzésben!


 

Sorsolás! 

1db FM3 kulcstartó - Sumak1979
1db FM4 artbook és 1db XBOX360 karszalag - KennieC
1db XBOX360 karszalag és 1db XBOX360 póló (XL) - Voala HUN
1db GamerPortal bögre - HUNXxDizZeExX
10db videojátékos poszter - KissTomi95
1db Securitas póló és 1db Securitas baseball sapka - Foot6all Laci
1db Securitas póló és 1db Securitas baseball sapka - Lacamester
1db Securitas póló - Jiigsaw1974
1db FRH póló (Skygate Kft.) - Lemur38
1db FRH póló (Staff Team) - StrumNorbert
1db FRH póló (Racers For Race) - Pityexx

Akik a kalapban maradtak Navy, Compi, Pervinke, MisikJani pedig vigaszdíjban részesülnek, ami ez esetben egy-egy FRH póló lesz. Végül pedig minden induló egy FRH emléklapot is kapni fog a verseny teljesítéséért, melyet a regisztrációhoz tartozó e-mail címekre fogunk megküldeni!

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!