FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH Azok a 80-as 90-es évek...2/2

Tartalomjegyzék

"Ismét túl vagyunk egy versenyhétvégén, és azt kell mondjam, jót tett az autóknak a módosítás. Első futamon ismét felvezető körös állórajttal kezdtünk az időmérő eredményei alapján. Itt először a kiváló rajtnak köszönhetően rendeződni látszódtak a sorok, de aztán kialakult egy 4-es sor egymás mellett, lacc, jómagam (lacamester), Hawkstorne és Mazso személyében. Eléggé sokat néztem a visszajátszást és nem igazán tudtam eldönteni, hogy mikor indult be a gépezet, de a féktávon annyira egymás mellett voltunk, hogy sikerült kicsit megpöckölni Hawk farát, mire ő kicsit balra elhúzva már ütötte is ki Mazso-t a homokágyba. Utána mivel a féktáv elment már neki, belecsúszott Nakano-ba, én pedig ismét Hawk-ot találtam el (utólag is elnézést) Nakano tehetetlenül állta a felé féktávon megérkező kollégákat, de egy kicsit-nem is kicsit-ütközési zónává lépett elő mindenki számára. Utána még egy apró momentum volt, méghozzá egy 3-as szereposztásban. Jiigsaw, Ice és Mazso, akik a pillanatnyi 4.-ik helyezésért versenyeztek, de a hátsó hosszú egyenesben Jigi elnézte a kanyart, ezzel kicsúszott a fűre, ami belassította, mire visszajött a flaszterre, Mazso már meg is kínálta hátulról a sebességnek köszönhetően. Összességében ismét egy izgalmas versenyen vagyunk túl és egy hét kihagyással, de folytatjuk a menetelést, valamint az is kiderül, hogy milyen meglepivel szolgálok a versenyen indulok között.

Autók, összehangolva, mert most 2 gyors, nem annyira technikás pálya következik, ahol a gumikopásra rendkívül kell majd figyelni. Egy-két érdekesség az autókkal és a táblázattal kapcsolatban:

mindegyik autó a célegyenesben megfutja a minimum 235 km/h-s sebességet a pálya hátsó részén a jobbos hosszú visszafordító utáni jobbosban mindegyik autó képes minimum 183km/h-val venni a kanyart célegyenes ráfordítónál lévő dombon mindegyik autó felgyorsul minimum 170km/h-ra, az első tesztkörben mindegyik autó tudja a 2:35:xxx-es időt. A táblázatban vannak feltüntetve a refidők.

Mindezeket azért írtam le,hogy eloszlassam azokat kételyeket,hogy esetleg valamelyik autó rugalmasabb a másiknál. Természetesen így is lesznek különbsége, de ez már csak a vezetőn múlik.
 

Köszönöm a figyelmet,találkozunk Road America-n..."
@Lacamester

 

A versenyt követően egy óvás érkezett. Mazso nyújtott be óvást "valaki", mint utólag kiderült Pedro ellen. Idézem:

"A 2. verseny első körének második kanyarjában a 3. helyen voltam mikor valaki hátulról kilökött a kanyarban. Ez által az utolsó helyre estem vissza és össze is törtem valamelyest. Kérném az eset kivizsgálását. Köszönettel Mazso Hun"

 



Őszintén szólva itt kikértem a többi versenybíró véleményét is, amik az én véleményemet támasztották alá. Addig a pontig verseny balesett lett volna míg Pedro rá nem lépett a gázra. Azonban a telemetrián, és a fényképen is látszik, hogy ha Pedro egy picit a fékbe lép, akkor elkerülhette volna a balesetet, ő azonban gázt adott és ezzel megadta a végső döfést Mazsonak.

Biztosra veszem, hogy versenyszituációban ezt másképp élte meg Pedro, mert rendkívül Fair versenyzőnek ismerem. Büntetésképpen a következő verseny első futamán, az utolsó rajtrácsról rajtolhat.

 

Az eredmények érvényesek. Mindenkinek gratulálunk! 

 

    

 

 

Manualprince Csapattársunk ismét készített, pár zseniális képet. Köszönjük neki! 
 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!