Egy éve annak, amikor kipattant a fejemből egy olyan ötlet, hogy csinálok egy hagyományt a Forza Racing Hungary csapatnál. Ez olyan dolog volt, amit még a FŐNI sem tudott. De eldöntöttem és a szabad időpont is megvan (mondjuk ehhez kicsit kellett a generációváltás is). Arra gondoltam, hogy idén is látogassunk el a híres Fujimi Kaido hegy girbe - gurba útjaira. Idén azzal fogom kicsit ösztönözni a bandát, hogy a futam után, akinek van tiszta köre, azok között kisorsolok egy 1 hónapos kódot. Felhívom azon versenyzők figyelmét, akik a szalagkorlátokon akarnak utazni és úgy „versenyezni”, azt sportszerűtlen magatartás miatt kizárom a sorsolásból. Lássuk a részleteket…
Tavalyi Nyeremény | Idei nyeremény | |
A tavalyi nyereményt ÁKOS nyerte meg
Pálya:
Fujimi Kaido 5 kör (FELSZINI SÉRÜLÉS)
Lobbynyitás és rajt:
Verseny dátuma: 2013. December 21.
Lobbynyitás: 1815
Időmérő:1830 (Rally Di Positano „4kör”)
Rajt: 1845 (időmérő alapján, álló rajt)
A sorsolás az ünnepek után lesz amit video formájában fogtok majd látni az eredményekkel együtt. A nyertes nevét egy befolyásolhatatlan személy fogja kihúzni egy sapkából. A sapka milyensége az előljáróban, hogy narancs-fekete színű...
Korlátozások:
TCS, STM: Kikapcsolva
Minden egyéb segítség: Szabadon választható
Autók:
2008 Alfa Romeo MiTo
Átalakítás:
- Hajtásláncs csere: AWD
Motor és teljesítmény
- Sport Légszűrő
- Verseny Üzemanyagrendszer
- Verseny Gyújtásrendszer
- Verseny Kipufogó rendszer
- Verseny Vezérműtengelyek
- Verseny Szelepek
- Verseny Lökettérfogat
- Verseny Lendkerék
Felépítmény és Irányítás
- Verseny Rugók
- Verseny Első-, Hátsó kereszt stabilizátorok
- Verseny Bukókeret és Alvázmerevítő
- Verseny Súlycsökkentés
Hajtáslánc
- Verseny Sebességváltó
- Verseny Meghajtó tengely
- Verseny Differenciálmű
- Verseny Kuplung
Gumiabroncsok és felnik
- Verseny Gumiabroncsok
- Módosított Gumiabroncs: 225/30R19
- Felni Típus: Brabus: Monoblock S
Aerodinamika és megjelenés
- Verseny Első lökhárító
- Verseny Hátsó szárny
- Utcai Hátsó lökhárító
- Utcai Oldalkötény
- Utcai Motorháztető
Átalakítás után: A /597
235kw
388Nm
1120kg
2009 Ford Fiesta Zetec S
Átalakítás:
- Hajtáslánc csere: AWD
Motor és teljesítmény
- Verseny Légszűrő
- Verseny Szívócsonk és fojtószelepház
- Verseny Üzemanyagrendszer
- Verseny Gyújtásrendszer
- Sport Kipufogó rendszer
- Verseny Vezérműtengelyek
- Verseny Szelepek
- Verseny Lökettérfogat
- Széria Dugattyúk
- Utcai Olaj és Hűtőrendszer
- Verseny Lendkerék
Felépítmény és Irányítás
- Verseny Fékrendszer
- Verseny Rugók
- Verseny első-, hátsó kereszt stabilizátorok
- Verseny Bukókeret és Alvázmerevítő
- Sport súlycsökkentés
Hajtáslánc
- Verseny Sebességváltó
- Verseny Meghajtó tengely
- Verseny Differenciálmű
Gumiabroncsok és felnik
- Verseny Gumiabroncsok
- Módosított Gumiabroncs: 225/30R18
- Felni Típus: Brabus: Monoblock S
Aerodinamika és megjelenés
- Verseny Első lökhárító
- Verseny Hátsó szárny
- Utcai Hátsó lökhárító
Átalakítás után: A /588
199kw
314,8Nm
1056kg
Akinek nem sikerül összerakni az autót annak a barátfelkérő után este küldöm a tuningot. Kérem ezt live-on üzenetben jelezzétek.
A két megadott autót lehet használni, amelyeken előre megírt kötelező tuningot kell viselni. A finomhangolás szabad.
Kötelező továbbá a Securitas matrica, amit megtaláltok a kirakatomban, vagy a keresőben "FRH SECURITAS" néven, és az FRH rajtszám. Akinek nincs, az a "000"-ás rajtszámot tegye fel. És természetesen valamilyen csapatmatrica. Lehet az "FRH" vagy "Crazyman.hu" matrica, lényeg, hogy jól látható helyen legyen!!!
Nevezés:
Nevezni a cikk alatt a Gamertag megadásával és az autó választással lehet! 1 Lobby indul nem több, tehát max 16 fő. Ha valaki nem jelenik meg akkor a soron következőt hívjuk be a lobbyba...
Azokra a pontokra, melyekre a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes a teljes bajnokság alatt! Aki nevezett, a Szabályokat elfogadja és tudomásul veszi!
Eddigi nevezők
Frissítve: 2013.12.18. 12:30
Ez történt tavaly: Katt ide