FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH Wolrd Series by Reanult 2/1

Tartalomjegyzék

Utolsó fordulójához érkezett a WSR Bajnokság. A híres Nürburgring GP pályán folyt a küzdelem a végső pontokért, amit a már megszokott módon dupláztunk. Az időmérőt követően megint kisebb csúszás alakult ki Nat-problémák miatt, de aztán sikerült elrajtolnunk. A „B” lobbi felvezető körét én vezettem és az indulással nem is volt gond. De az egyenes végéhez érve már láttam, hogy mögöttem RnM777 nem tud időben lefékezni, így ahelyett hogy elkanyarodtam volna – hagyva hogy oldalról telibe trafáljon – ügyesen lefékeztem egyenesen és az elcsúszását követően egyből kanyarodtam. Ezt viszont Kicsi későn vette észre, ezért neki sikerült rám csúsznia. (Az esetet visszanéztem, mert óvásgyanús volt, ahogy azt Kicsivel beszéltük is, de én már kanyarodtam egy autónyi helyet hagyva legalább a belső íven, Kicsi viszont így sem tudott volna bekanyarodni, így az esetet versenybalesetnek minősítem.) Ezt kihasználva viszont Sumák egyből az élre tört, mögötte pedig felsorakoztunk mi többiek. Zso46-nál sajnos megint technikai problémák akadtak a gázpedállal, így ő feladni kényszerült idejekorán a versenyt.

Az 5. körig „nyugodtan” folytak a helycserék és küzdelmek a jobb pozíciókért, de ekkor Effendi egy korai kigyorsítást követően kiperdítette L4NC3L0T-ot, akibe emiatt Lemur szaladt bele, mert már nem tudott időben korrigálni. (Ezt Effendi meg is óvta; lásd később.)

Közben sikerült Sumákot megelőznöm, de ekkor már Dr Jones is ott volt a nyomunkban, aki remek rajtot magáénak tudva eszméletlen gyorsan felzárkózott az utolsó helyről. Innentől kezdve 16 körön keresztül gyakorolta rám a nyomást, nem kicsit megizzasztva a befutóig. A hátsóbb traktusokban is folytak az események. Míg Crazy Rnm777-el és Zsozsával csatázott, addig Pedro Pervinkével harcolt az elsőbbségért. L4NC3L0T az ütközés miatt elszenvedett károk miatt már nem tudott kellőképp felzárkózni, így Lemurral, Effendivel és a végén Kicsivel kellett megküzdenie a pozíciójáért.

Korábban már említve, egy óvást kaptam Effenditől:

„Szeretnék óvást benyújtani magam ellen a vasárnapi futam 5. körében történtek miatt. Sajnos két ember futamát is tönkre tettem. Lancelot-ot egy jobbos visszafordítóban a túl korai kigyorsításom miatt kiforgattam. Sajnos az autója a pálya olyan részére került, hogy annak QuotedLemur7 már nem bírta kikerülni és beleszaladt. Kérem az eset kivizsgálását.”

Az estről Effendi videót is készített, amit köszönök neki, de a visszajátszást is megtekintve, jogosnak találom az óvást, ami picit nagyobb figyelemmel elkerülhető lett volna. Így ennek értelmében – mivel az utolsó futam volt és másképp már nem tudom szankcionálni – 15 másodperces büntetést rovok ki Effendire, így egy pozíciót veszítve nem a 9., hanem a 10. helyen fejezte be a versenyt.

Az eredmények érvényesek, mindenkinek gratulálok!

@ HawkStorne

 

Nálunk is eszméletlen izgalmas volt a verseny. Sajnos a felvezető kör alatt újra kellett indítani a versenyt mert Pityexx-et ledobta a live. Az újraindítás után már több hálózati gondunk nem volt, így megkezdtük a versenyt.

Komolyan mondom ,hogy ilyen izgalmas rajtom még nem volt. Fusy0N nagyon profi módon rajtoltatta el a mezőnyt, és ahogy az a tabellán is látszott mindenkinek létfontosságú volt, hogy minél előrébb kerüljön az első kanyarkombináció kijáratáig. A GO-GO parancs után egyszerre érkeztünk a célegyenes végéhez, és egy kupacban fordultunk az első pár kanyarban. Kisebb koccanások voltak, de vér profi volt az egész verseny.

Nagyon szerettük volna ha jól sikerül a WSR bajnokság első fordulója. A visszajelzések alapján, illetve, hogy a finálén még mindig 26 versenyző állt rajthoz, minden okunk megvan rá ,hogy büszkék lehessünk.

Ha megnézitek a végeredményt akkor látni fogjátok, hogy a megszokott papírformát lényegesen nem borították fel, sem a "váratlan események" sem pedig a 125 kilógrammos súlybüntetés. Azonban arra jók voltak ,hogy izgalmas legyen a bajnokság, és ,hogy az élmenőknek is ott legyen az a bizonyos zabszem a seggükben, illetve ,hogy mindenki előtt ott lebegjen a virtuális mézes madzag.

Fusy0N-től kaptam egy privát üzenetet amitől szintén fülig ért a szám. Az engedelmével idézem:

" életemben nem izgultam ennyire egy futam előtt  mint tegnap... egyrészt magam miatt másrészt meg Jani miatt. köszönöm ezt az izgalmat,  meg a bajnokságot is!"

Köszönjük mindenkinek a részvételt! Ne felejtsétek el ,hogy a Wolrd Series by Renault bajnokság korántsem ért véget. Hátra van még a Clio Trophy. Ami akkor kerül megrendezésre, amikor újra ránk esik a sor, és Crazytől zöld utat kapunk. Óvás, Az "A" lobbiban, egy esetben sem történt.

Az Eredmények érvényesek mindenkinek gratulálunk!

A végeredmények tekintetében több esetben is pontazonossággal végeztek a versenyzők. Ezekben az esetekben - az egyetemes szabályokat követve - az elért futamonkénti eredmények voltak a mérvadóak, vagyis ki hanyadik pozícióban végzett a legtöbbször. Például ha mondjuk "versenyző A" és "versenyző B" egyszer-egyszer harmadik helyezést értek el, de "versenyző A"-nak van egy negyedik helyezése és két hatodik, míg "versenyző B"-nek már csak egy ötödik és két hatodik helyezése van, akkor a negyedik helyezése miatt "versenyző A" végzett a jobb pozícióban... És így tovább...

 

A nevezési díjból befolyt 33.000.000 FE-t még a hétvégén kisorsoljuk, mindazok közt akik legalább 3 lakalommal rajthoz álltak. 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!