FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

Forza4 - DTM Endurance

Tartalomjegyzék

DTM Endurance

A Bajnokság TÖRÖLVE!!!


 



 

 

Üdvözlet Mindenkinek!

Nekikezdtünk az FRH FM4-es korszakának záró bajnokságához, az általam kitalált Quick Race sikerén felbuzdulva, a DTM Endurance Cup-nak.

A nevezők közül hárman nem jelentek meg az időmérésen, de így is nyolcan kezdtünk neki az eszeveszett ámokfutásnak.

A kialakult sorrend után kis pihenőt alkalmaztunk, mielőtt nekivágtunk a 1 óra 20 perces futamnak.

Megbeszéltük a felvezető körön, hogy nem az első kanyarban döntjük el a 80 percet, mert lássuk be, sérült autóval ennyit menni csak kínlódás lenne. Nem is történt semmi incidens az első körben, amit külön köszönök a résztvevőknek. Illetve egy pici incidens történt. Az időmérő nem igazán sikerült túl jól, amit nem is értek igazán, de az a bizonyos gyors kör valahol mindig túlcsúszott picit, ezért csak a 3. helyre sikerült betennem a verdát.

Gondoltam: „na, majd a biztosan sikerül egy jó rajttal előrébb keverednem” – természetesen, ahogy az ilyenkor lenni szokott, mikor kellene egy jó rajt, akkor nem jön. Nem volt ez másként nálam sem, pedig még meg is jegyezték a rajtrácson, hogy nehogy megint 2-ban induljak, mint az RWD Záró futamon. Mondtam is: „Dehogy, most figyelek!” perszeeee, annyira vártam a rajtpillanatot (mert ugye ilyenkor ember áll a gázon, kuplungon, kéziféken), hogy mikor a jelzett időre váltott az óra, elengedtem mindent, még a gázt is. Szerencsére mögöttem lereagálták a bakit és nem történt ütközés, de természetesen az első kanyarhoz már utolsónak érkeztem. 2 kör alatt felzárkóztam Kobrára, akiről azt hittem hamar túljutok rajta is, de nem így történt. Körökig autóztam mögötte, mire végre a hátsó egyenesben szélárnyékot fogva megelőztem, de a célegyenesben ő tette ugyanezt és simán előttem fordult az 1-es kanyarban. Ezután próbáltam a célegyenesre összpontosítani, de sehogyan nem jött össze és az eleje már 1 km-re volt tőlünk. Aztán elérkezett a boxkiállási limitidő, amit én kezdtem meg 1 körrel hamarabb, mint a többiek. Számításom be is jött, mert mire Kobra visszajött a boxból, már 80 méter előnyöm volt, míg EP3Robitól 850 m lemaradásom volt. Gondoltam úgy is mindegy alapon van még 1 órám körözni, elkezdtem szépen kinyomkodni zabálnivaló kis Mercedes-autóm padlólemezét. Körökig semmi nem történt, aztán egyszer csak elkezdtek fogyni a méterek köztem és Robi között. Hol 10, hol 25 méterrel, de szépen lassan közeledtem rá. Aztán az 1-es kanyart elrontotta és hirtelen 400 méterre csökkent a távolság és mivel kizökkent a ritmusból, szépen lefaragtam a távolságot 200 méter környékére a következő körben. Ezután megint beállni látszott a távolság, pedig már látótávolságban autózott előttem. Majd 3-4 kör múlva megint hibázott picit és elkezdtem közeledni és már csak 100 méter volt közöttünk, de ez már nem akart úgy elfogyni, mint előtte a 800. sajnos, de újból lecsúszott az 1-es kanyarban annyira, hogy meg is tudtam előzni. Ezután lökhárítóautózás vette kezdetét körökön keresztül, hol 10, hol 50, hol 70 méterre követett engem, de a Kobayashi kanyarban 1x meglökött picit hátulról és ez pont elég volt, hogy a 2. egyenesre való kigyorsítás megmentsen. Az élen jó messze tőlünk egy messzi-messzi univerzumban autózott Pempasz és Corrupted, hogy ők mit, vagy egyáltalán műveltek-e valamit, azt nagy izgalmamban nem is figyeltem, de háromnegyed távnál sajnos Corrupted-et ledobta a Live, így ölembe pottyant a dobogó második foka. Robi a sérült autóval nem tudta velem tartani a tempót, így szépen lassan bebiztosítani látszottam a második helyet magamnak. Aztán mikor közeledtünk ama bizonyos 1óra 20 perchez (egészen pontosan 1 perc volt hátra), sikeresen elmértem a 130R után a féktávot és beleragadtam a zűdbe, emiatt Robi teljesen a lökhárítómhoz került és mindent elkövetett, hogy betegye valahogy mellém az autót abban a pár másodpercben, de valahogy ki védekeztem azt a néhány másodpercet, ami így egy ezüstérmet jelentett nekem a Leaizén. Összességében, bár volt, hogy körökön keresztül üresen autóztam/tunk azt kaptam a futamtól, amit vártam, valamint elmondásuk alapján a többiek is. Tanulságot is, mégpedig, hogy sosem szabad feladni, mert más is hibázhat! És íme, lett egy 2. helyem, valamint egy igen csak szoros befutóm Robival.

Óvás nem érkezett hozzám, ezért az eredmények véglegesek!

  

Nagyon köszönöm minden indulónak a részvételt és várjuk a többi nevezőt is a következő vasárnapi helyszínre, ami nem más, mint

 

Road America Full Circuit

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!