FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

Le Mans Revans Quick Race

Tartalomjegyzék

Le Mans Revans

Eredmények


 



 

 

 

Sziasztok Gémertársak!

Megrendeztük idei első QR versenyünket Tuning & Setup mentes R2 kategóriájú DTM versenytechnikákkal Le Mans-ban, egy amolyan Endurance versenyként. Annyira jól sikerült, hogy a résztvevők egyhangúan arra szavaztak, hogy szívesen részt vennének egy ilyen bajnokságon , ami hamarosan lesz is a nép akaratának behódolva 

Na de a versenyről pár sor kedvcsinálónak, annak aki nem jött el.

Az időmérésnek 6-an futottunk neki, ami 4 kör lévén sejtetni engedte, hogy a gyakorlások által futott köridőket, nagy valószínűséggel nem futjuk meg. Így is lett. Gyusza is jó 6 tizeddel maradt el a legjobb idejétől és én is majd 1 másodperccel.

A verseny rajtjára felállva a 2. helyről vártam a startjelet. A rajtot jól elkapva sikerült az első kanyarban elsőként elfordulnom és az első körön jó 100 méter előnyre szert tennem. Viszont a többiek nem nagyon szakadtak le egymástól. A harmadik körben Gyusza a pogácsáknak verte az autóját, ezért a boxba kellett mennie jelentősen leszakadva a mezőnytől. Ekkor már 5-600 méter előnyöm volt az első helyen. Ám innentől kezdődött a kálvária és a dráma. :S Elkezdett elfogyni alattam az atóm és pogácsáktól kavicságyig autóztam valamint a célegyenes előtti sikánban a rázókő piruettre kényszerített így minden előnyöm elolvadt, sőt Pityexx erősen támadásba lendült.

A hetedik körben sárga zászló lépett életbe a pálya 2-es szektorában, ahol 1 körrel később Pityexxnek sikerült megelőznie, de a csapatrádión rászóltak, hogy vissza kell adnia a pozíciót aminek ő eleget is tett. Ezután ismét sikerült életre kelteni az autóm, és kiautózni egy kisebb előnyt, de ismét megzavarták a versengésünket, és a 11. körben félbeszakították a versenyt Piros zászlóval.

A szabályokhoz híven a boxba hajtottunk, és elfoglaltuk helyünket újra a rajtrácson. Ennek Gyusza örült a legjobban. Az új rajtot is jól kaptam el és az élen autózva ismét elhúztam a mezőnytől 600 méterre, de most sem volt elég. A folyamatos csúszkálások és pogácsákon autózások megették az autót és annyira elolvadt az előnyöm, hogy az utolsó 3 körre már Gyusza és Sepsi Kobra is szorongatott , aminek ismételten egy célegyenes előtti megforgás lett a vége és a 3. helyen találtam magam. Ekkor 2 kör volt hátra, amiben szinte kanyarról kanyarra változott a sorrend, de az utolsó kört a 2. helyen kezdtem meg Kobra mögött. Gyusza ekkor 3. volt. Az első lassító utáni kigyorsításra játszva sikerült bemennem Kobra elé, de a második lassítónál elfékezte magát, amivel engem keresztbe tolt és ő is kicsúszott.

Ezt használta ki Gyusza, aki a lepattanóra várva az élen találta magát. Ám még mindig nem volt vége az izgalmaknak, mert Gyusza sérült autójának végsebessége messze elmarat a miénktől .

A Mulsane utáni első egyenesben sikerült elmennem Kobra mellett és 100 métert hoznom Gyuszán, de a lassú szakaszon elmértem a kigyorsítást, ezért a célegyenes előtti sikánig csak ráesni tudtam , de megelőzni már nem. :S Így lesznek utolsókból elsők. :D Hatalmasat versenyeztünk és remekül szórakoztunk, amit mi sem bizonyít jobban, mint a befutó idők.

Az eredmények véglegesek óvás nem érkezett! Készüljetek a Bajnokságra FIÚK! :D HAMAROSAN!!! Folyt Köv.
 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!