Forza Motorsport

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

Forza Motorsport

Forza Motorsport 1 - második oldal

Tartalomjegyzék

 

Pár tipp, mert jó fej vagyok…

Most következzen pár tipp a sikeres játékhoz! Ha rám hallgattok, akkor bekapcsoltok minden segítséget, ilyeneket mint az ABS-t, a TCS-t, a csúszásgátlást. A sérülési szintet viszont maxira rakjátok, mert ha jól vezettek, és követitek a vonalat, akkor úgyse lesz komolyabb sérülés, ezen kívül az A.I. szintet is maxira rakjátok, mert ha elég erős a verda és ti már rutinosak vagytok, akkor nem lesz gond a géppel, maximum annyi, hogy egyszer sem szabad hibázni, de ehhez már hozzászokhattunk nem igaz? ;) A kocsikat kívülről teljesen tunningoljátok fel, mert a külső tunning plusz pénzt jelent. Ügyeljetek arra, hogy minél kevesebbet törjétek a vasat, mert az meg mínusz pénzt jelent, természetesen. A jobb analóg joy-jal minden irányba el tudtok nézni, ami elsőre nem tűnik olyan hasznosnak, de miután megtapasztaljátok a gép intelligenciáját, rá fogtok jönni, mennyire jó kis dolog ez a játékban! ;) A program rendelkezik egy úgynevezett „Drivatar” opcióval. Ez egy rendkívül érdekes dolog. Ugyanis ez nem más, mint egy robotpilóta, aminek a vezetési képességét rajtunk keresztül lövik be. Tehát eleinte teljesíteni kell pár gyakorló pályát, amin keresztül a legfontosabb paramétereket százalékos pontossággal beállítja a gép. Mint például, hogy a hajtű kanyarokat milyen pontosan szoktuk bevenni. Az összes adatból csinál egy átlagot és ez fogja az ő intelligenciáját alkotni. Ez egy nagyon jó dolog egyébként. Bármikor tudunk rajta csiszolni, minden azon múlik, hogy mi hogyan vezetünk. Szóval, ha belőttük a Drivatarunkat, amiből egyébként egyszerre többet is képezhetünk, akkor néminemű pénz fejében (ami eleinte soknak fog tűnni) elkűldhetjük versenyezni magunk helyett. Nyilvánvalóan, ha okosak vagyunk, akkor olyan pályára küldjük, amiben a legjobban tudja képességeit kamatoztatni, mert mondjuk ha 180 fokos kanyarban gyengék vagyunk és az adott pályán több ilyen is van, akkor előbb vagy utóbb a gép hibázni fog, amit később nagyon nehezen tud korrigálni. Erről oldalakat lehetne írni, a lényeg az, hogy képesek vagyunk egy autópilótát magunk helyett versenyeztetni, ha mi már unjuk a levest. Ez egy nagyon jó dolog, örvendezzünk vala… Érdemes ezt tenni, ha képesek vagyunk az átlagát olyan 75-80%-ra feltornászni, ami megjegyezném kuuuuuu**a nehéz lesz! :/ Mert akkor csak úgy ömleni fog a pénz a házhoz. Asszem ennyi tipp egyelőre elég is volt, ha van kérdésetek van akkor keressetek meg vele, nem lesz nehéz…


Értékelés

A játékról igazából, csak szuperlatívuszokban lehet beszélni. Elképesztő a grafikája, nem hiszem, hogy szegény boxból képesek lennének ennél többet kisajtolni. A hanghatások azért kívánnak maguk után dolgokat, mint például a motor hangok, de akik ezzel nem törődnek, azoknak fel sem fog tűnni. Az igencsak jó zenéről a JunkieXL gondoskodott, akik ismerik, tudják milyen durván jó zenéket nyomnak a srácok. A játszhatóság tekintettel arra, hogy ez egy szimulátornak készült nagyon jó. Még mindig jobb, mint a Richard Burns Rally … ;) A szavatossággal és a hangulattal abszolút senkinek nem lehet gondja, tekintettel a gamma hosszúságára és az XBox Live opcióra ugyebár. Remekül el lehet szórakozni vele, egészen novemberig, amikor is megérkezik a kistesó, aki meglehetősen le fogja alázni szegény öreg fatert… az XBox 360 ütni fog, a PS3-ról nem is beszélve… mi lesz itt gyerekek, halljátok?!? … bele se merek gondolni!!!

© Ca$h

Igen:

Tökéletes szimuláció, változatos játékmenet, hatalmas autó választék…

Nem:

Ha nem kapcsolunk be mindenféle segítséget, akkor az a legjobb, ha korcsolyabajnokok vagyunk…

Összesen: 9.5

Köszönet a cikkért! (forrás)


NINCS jogosultságod hozzászólást írni!