Forza 6 Hírek

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

Forza 6 Októberi Update

Októberi Update


 

 

 

 

 

Végre október 6-án megérkezett a Forza 6 frissítése!

Az október nem csupán az esős nyálkás időjárást hozta el, hanem a Forza 6 frissítését is. A megújult tartalomnak hála a jól ismert problémák úgy tűnik, megszűnnek – ez mind az autókra, mind a pályákra igaz – , ráadásul egy teljesen új járgány, a 2015 Infiniti Q60 is feltűnik a frissített kiadásban.
De lássuk is pontról pontra, hogy milyen változásokat is hozott magával a legutóbbi frissítés!

Autók
• A fejlesztők javították a 2016-os Ford Shelby GT350 motorhangját
• A V8 Supercars autócsodákkal kapcsolatos problémákat is javították, így minden autó a megfelelő motorhanggal indul neki a pályának
• A pilótafülkékben található kamera állását több autóban is továbbfejlesztették. A változás többek között ezeket a járgányokat érinti: 2015 Dodge Challenger SRT Hellcat, 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4, 1971 Plymouth Cuda 426, 1970 Ford Escort RS1600 Fast & Furious Edition
• Javítottak egy, a hajtásláncokkal összefüggő olyan problémát is, aminek köszönhetően korábban néhány autó (beleértve például az 1968 Abarth 595 esseesse, az 1965 MINI Cooper S, valamint a 1975 FIAT X1/9) jóval a PI besorolásuk alatt teljesített. Ezzel egy időben eltörölnek minden olyan időeredményt, amiket olyan hajtáslánccal rendelkező versenyzők értek el, akik érintettek a témában. A rangsorpucolás kedden, 10.6-án délután történt. Ezzel a frissítéssel a multiplayer módból korábban kizárt autók tiltása is megszűnik és az olyan autók ideje is felkerülhet a leaderboardra, akiknél hajtásláncot cseréltek.
• Ezeken felül számos további autón javítottak, illetve fejlesztettek

Pályafrissítések
• ROAD ATLANTA: Eltávolítottak egy "láthatatlan tócsát", ami a pálya drift loop szakaszán volt
• MONZA: Javították azt a hibát, ami miatt a játékosok tisztességtelen előnyre tehettek szert
• TOP GEAR: Kijavítottak számos területet, amik indokolatlanul szennyezték be a köridőket

Drivatarok
• Továbbra is vizsgálják a Drivatarok körüli következetlenségeket, számos javítást végeztek szerveroldalról, ami remélhetőleg segít majd pontosan kideríteni, illetőleg véglegesen megoldani a problémákat
• Ezen kívül javítottak egy olyan hibát is, ami a Drivatarok sérülésének megjelenítését befolyásolta.

Livery Tune/Import
• Javították azt a hibát is, ami miatt a játékosok nem tudtak kisbetűs "a" karaktereket tartalmazó fényezéseket importálni a Forza 5-ből
• Végre már nem kell trükközni az elmentett tuningok használatával, most már bármikor felrakhatod őket az autóra (eddig ugyebár, ha nem raktad fel az autóra rögtön letöltés után, akkor el is felejthetted, a létezését)
• Észlelték továbbá azt a hibát is, aminek eredményeképpen a letöltött tuningok nem tartalmazták az első felfüggesztések beállítását.

Achievementek
• A „World Traveler” achievementet is korrigálták, így azok már úgy működnek, ahogyan kell. Aki esetleg már teljesítette, de nem adta be a „zacsit”, annak most frissítés után, a Mazda Laguna Seca pályát kell újrafutni.

Boxkiállások/Visszajátszás
• Javították azt a részt is, ahol maximum 2 AI autó mehetett be a boxba
• A boxkiállás a frissítésnek köszönhetően megjavítja a fényszórókat is, ha a sérülésnél szimulációra van bekapcsolva
• Kijavították azt a hibát is, ami miatt nem lehetett visszajátszani , amíg az AI kocsik a boxban voltak.

Modok
• Karrier vagy Free Play versenyben a Boost Mod bekoszolta (beháromszögezte) a köridőket
• Javították a Crew modoknál jelentkező hibát is, aminek köszönhetően ezentúl minden pályán általános teljesítményjavulás lesz tapasztalható
• Ezentúl az új profillal játékot kezdő játékosok ugyanazt a fejlesztési csomagot kapják
• A Power related modoknál a frissítésnek köszönhetően a megfelelő mennyiségű erő kerül hozzáadásra
• Javították a pilótafülke kamera/No HUD mod-ot is, ahol néhány gyakorló kör után ismét a HUD tűnik fel

Multiplayer
• Better League eredményekről minden egyes futam után értesítés, a pontszerzések megjelenése, és hozzáférés a League rangsorához a Lobbyban
• Hozzáadták multiplayerben a legutóbbi legjobb kör megjelenését is
• Multiplayerben a rajtrácsot ezentúl az elért legjobb körök szerint is lehet rendezni
• Néhány multiplayer játékos ezentúl a rajtrácsot soronként is rendezheti, hogy az első és második kanyarban keletkező torlódásban segíthessen

És a többi, ami még fontos:
• A Spin nyereményei már a megfelelő játékoshoz érkeznek az osztott képernyős versenyeken
• Javítottak a mini térképen, és a játékos helyét nyíl jelöli, ha Tag módban van
• A Free Playhez is hozzányúltak, ezentúl az Assistok (segítségek) állításakor az pre-race-ben visszaállítja a Drivatar nehézségi fokát
• A teljes idő a „My Drivatar” menüben „napok:percek:másodpercek” formátumban jelenik meg
• Kijavították azt a problémát, hogy a telemetria nem mutatott adatokat, ha megnézted a visszajátszást közvetlenül a verseny után
• Már a Drift pontszámok sem helytelenül jelennek meg
• Kijavították a visszajátszás után a fényszórók ki- és bekapcsolódását
• Javították azt a problémát, hogy a kontroller „dead zone-ba” kerül a verseny teljesítése után
• A kontrollerek funkció-hozzárendelésénél is javították a hibákat, ha kontroller és kormány is csatlakoztatva van a játék indulásakor.
Forrás: forzamotorsport.net

Fordította: S.B.D. (Köszönjük!)

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!