Forza 5 Hírek

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

Forza 5 - The Hot Wheels Car Pack

The Hot Wheels Car Pack

Részletek és videó az autócsomagról a cikkben!
 

 

 

 

 

 

The Hot Wheels csomag autói:

 

2013 Lamborghini Veneno

A tradicionális Lamborghini stílus egy az egyben jelen van a Venenoban. A radikálisan előreugró vonalak, a szárny, ami olyan, mintha egy LMP kategóriás versenyautóhoz tartozna, az aerodinamikai elemek a tetőn és mindenhol; ez csak néhány azon tények közül, amik a valaha volt legdrágább sorozatgyártású autók közé emelik a Venenot. A Lamborghini fennállásának 50. évfordulóját ünnepelve készült ez az utcákon is legális versenyautó, ami az Aventadoron alapul, de a nagyobb légbeömlőknek és a módosított kipufogórendszernek köszönhetően sokkal gyorsabb annál. A lényeg, hogy sokkal több, mint a 2006-os Miura concept, ami inkább csak dizájnkísérlet volt. A minőségtől, amit képvisel a Veneno, egyedivé válik és leesnek az állak, nem utolsósorban a 4.1 millió dolláros árától. A Lamborghini összerakott egyet saját magának, mint demó autó, illetve értékesített 3-at, az olasz zászló színeiben. A piros Antoine Dominichez került, a Lamborghini Long Island tulajdonosához. A zöldet egy kiemelkedően lelkes és ismert Lambo rajongó kapta, Kris Singh. A fehéret pedig utoljára Hong Kongban csípték el, miközben úton volt Makaó felé. Az hogy bárki is a való életben lásson egy ilyet az utcákon, az szinte lehetetlen, szóval mindenki használja sűrűn a Forzavista-t, hogy minél közelebbről ismerje meg ezt a lenyűgöző mesterművet.

 

1939 Audi Auto Union Type D

Potenciálisan a valaha volt legdrágább autó, amit a híres Christie’s aukción árvereztek el Angliában több, mint 12 millió dollárért. De ne ugorjunk ennyire előre, mert az autónak történelme van. Először is nem más tervezte, mint Ferdinand Porsche, aki a hátul elhelyezett motor okozta irtózatos túlkormányzást lengő féltengely felfüggesztéssel oldotta meg, míg a Mercedes által használt de Dion felfüggesztésre nem váltott, az iker turbófeltöltős V12-es motor pedig óriási nyomatékkal rendelkezett. Az Auto Union Type D sikersorozata aztán a 2. Világháború miatt megtört és azt követően a legtöbb Auto Unionos gépezet orosz hadizsákmányként végezte, akik összegyűjtötték, szétszedték és tanulmányozták azokat egészen 1980-ig, mikor egy amerikai autófanatikus és műértő, Paul Karassik lenyomozta és beszerezte a „19-es karosszéria” eredeti elemeit, majd átadta a Crosthwaite and Gardiner restauráló cégnek, akik tökéletes eredeti formában állították össze újra ezt a klasszikust. Ha te is kipróbálod a játékban, nem lesz más olyan vezetési élmény, amit ennek a nagyszerű versenygépnek a volánja mögött érezhetsz több, mint 320-al száguldva, miközben a V12-es dübörög a sofőr háta mögött.

 

1967 Lotus Type 49

Ugorjunk egy kicsit vissza az open-wheel kategória fénykorába, amikor olyan legendás versenyzők, mit Jim Clark és Graham Hill versenyeztek a Lotus-szal, megszámlálhatatlan győzelmet aratva. Ők voltak a legjobb pilóták és a Type 49 volt korának legjobb technológiájú versenyautója. Aztán Colin Chapman gondolt egyet és visszaült a tervezőasztalhoz, következő lépésként pedig meggyőzte a Fordot, hogy építsenek egy F1-es motort. Az eredmény a Ford Cosworth DFV lett, az autó pedig továbbfejlesztett karosszériával és stressztűrő struktúrával készült, aminek az erőforrás is a része lett. Miután már minden más Forma 1-es autót is így készítettek, a Cosworth V8-as lett a ’70-es évek opcionális motorja. Emelkedj te is egy új szintre és mutasd meg például a Brabham BT24-nek, hogy mit is jelent Chapman által megálmodott és valóra váltott autóval versenyezni.

 

2013 Mazda #7 Andretti Autosport USF2000

Az USF2000 egy formatív lépés az Indy Lights széria felé és lehetőség szerint az IndyCar versenykarrier felé. Az autósport nagyjai, mint Dan Wheldon és Sam Hornish Jr. is ezen az open-wheel kategóriás létrán törtek előre, mint a mai feltörekvő ifjúság is, mint Sage Karam. A Cooper Tires USF2000 Championship Powered by Mazda bajnokságban az ilyen (és ehhez hasonló) autókkal kapnak lehetőséget olyan 14 év körüli fiatalok, akik tehetségüket akarják megmutatni és bizonyítani és akarnak továbblépni a következő szintre, a Pro Mazda sorozatba. Az erőforrás minden esetben a 2 literes Mazda MZR motor 170 lóerővel és szekvenciális 5 sebességes Hewland sebváltóval, továbbá 240 km/h fölötti végsebességgel. Az itt szereplő csapatok ugyanazt az utat járják és ugyanazon a pályákon versenyeznek, mint az IndyCar széria is.

 

1952 Ferrari 375

A Forma 1-es versenyzés korai szakaszában az Indianapolis 500-as egyike volt a világbajnokság állomásainak. Csak kevés európai csapat versenyzett itt, mint ahogy kevés amerikai pilóta teljesített európai versenyeken akkoriban. Az 1952-es Ferrari 375 arra hivatott, hogy ezen változtasson. Az Alfa Romeo volt az a csapat, akit le kellett győzni és ez elsőként Alberto Ascarinak sikerült Siverstone-ban a Ferrari 375-tel és később a Nürburgringen és Monzában is sikerült ezt elérni. Az amerikai versenypályákon viszont az Offenhauser V8-as dominált, ezért Enzo Ferrari 1952-ben négy csapatot küldött speciálisan átalakított 375 Indy V12-esekkel, hogy teljesítsenek a Brickyardon. A valaha volt legizgalmasabb Indi500-ason, ahol a pole-ból induló Cummin’s Turbodiesel versengett az Offenhauser V8-assal, a Ferrari mindössze 40 kört teljesített, amikor is kerék/futómű problémák miatt fel kellett adnia a versenyt, annak ellenére, hogy nagy esélyesként indult azon és gyorsabb is volt ellenfeleinél.

 

1974 Toyota Celica GT

A Celica sportos megjelenése egy „új” piacot teremtett a japán autógyártó számára. Sokan a Mustang koppintásának tartották, de csak egyike volt a ’70-es évek korai kompakt kupéinak az olajválság idején. A hosszú orr/kicsi utastér elosztással, négy ülőhellyel és sportos stílussal robbant be az amerikai autópiacra, felvéve a versenyt az Opellal, Mazda RX-2-vel és a Datsun 510-el. Már 220 dollárért átalakítható volt egy standard Celica ST egy GT modellé, módosított felfüggesztéssel, nyitottabb kerék ívekkel, nagyobb felnikkel, specifikus GT jelöléssel és a klasszikus „mosolygó” lökhárítóval. Sajnos napjainkban már egyre kevesebb található ebből a japán gyöngyszemből.

 

2015 Audi S3 Sedan

Hogy ha kicsiben gondolkodsz, de nagyot akarsz, akkor hajts fel egy Audi S3 modellt. A kompakt kategóriában az Audi volt az utolsó a nagy német manufaktúrák között, de ők is beszálltak a piac elosztásáért vívott csatába. Amíg az S3-as alapvetően első kerék hajtású, természetesen opcióként quattro változat is van belőle és ez az autó a belépőszintje az Audi „S” sorozatának. Turbófeltöltős, 4 hengeres motorja közel 300 lóerőt produkál, ami a dízelmotorokhoz hasonlóan már alacsony fordulatszámon is pörög rendesen. Szóval, ha már eleged van az amerikai, vagy japán standard szedánoktól, az S3-as készen áll, hogy új színt és rajongást hozzon az életedbe.

 

1956 Ford F-100

1953-ban az F100-as kisteherautóval eltalált valamit a cég és az 1956-os modell lett a legjobb megjelenésű és a legerősebb verziója a Ford klasszikusainak. A külső megjelenés megítélésében szerepet játszhatott az új hűtőrácsozás, vagy akár a körbe burkolt szélvédők is, továbbá az opcionális V8-as motor, ami a maga idejében tiszteletre méltó 167 lóerővel rendelkezett. Az évek múlásával az F100-as több átalakításon is átesett, de a műértők számára az 1956-os modell maradt a csúcspont.

 

1973 Ford XB Falcon GT

Ez az autó az egyik leghíresebb ausztrál autó és nem csak a Mad Max című filmben történő debütálásáért, vagy az ausztrál Eric Bana főszereplésével készült 2009-es Love the Beast filmben való megjelenéséért. Mint az első olyan Ford típus, ami teljes egészében Ausztráliában készült, nem volt kérdés, hogy az XB Falcon versenyzésre termett és a Holden LH Torana nagy ellenfele volt a Bathurst 1000 versenyen. Viszont a verseny- és filmkarrier ellenére a Falcon önmagában is csodálatra méltó. A vicsorító 300 lóerejével (351 „Cleveland” V8-as motorral, ami egy amerikai dizájn volt, amit Ausztráliában szereltek össze), a duplaüreges motorháztetővel mindössze 1000 darabot gyártottak, így ez az ikonikus ausztrál izomautó egy igazi ritkaság.

 

1983 GMC Vandura G-1500

Ha a GMC Vandura nem is a legklasszikusabb furgon, de a legfrankóbb neve ennek van mind között. Legyen akár tehervagon, vagy partiautó, mindenképp van benne potenciál. Alakítsd át a külső megjelenését a legjobb dizájnoddal, vagy a kedvenc szerviz céged logójával, vagy csak hagy szimplán és menj, hajtsd meg a játékban a NASCAR motoros átalakítással. A Forza 5-ben több opció is rendelkezésre áll, mint például a tetőszárny, vagy az első spoilerezés. Ez teszi a Vendurát azzá, ami akár a te „vantáziádban” is szerepelhet.

 

A Hot Wheels Car Pack az utolsó havi autócsomag a Forza Motorsport 5-höz és ezt még tartalmazza a Car Pass is. Viszont amíg csomagban ez az utolsó, addig az elkövetkezendő hetekben, hónapokban további DLC autók jönnek majd, szóval továbbra is figyelje mindenki a híreket!

 

A fordításáért köszönet HawkStorne-nak!

 

 

 

        

 

A teljes eddigi autólista ITT található.

 

Forza Motrosport 5 cikkek itt: 

 
 
 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!