Forza 5 Hírek

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

Forza 5 - Bondurant Car Pack

Bondurant Car Pack

Részletek és videó az autócsomagról a cikkben!
 


 

 

 

 

 

 

Bondurant csomag autói:

 

2014 Chevrolet Corvette Stingray

A Stingray becenév hosszú idő óta váratott magára, hogy egy új modell megkaphassa, és a 2014-es Chevy Corvette igencsak méltó erre. Ami született, az nagyszerű példája az amerikai „erőnek”, ami már inkább egy szuperautóhoz közelít. A C7 modell finomított változata kombinálva a V8-asok jellegzetes mennydörgő hangjával egyszerűen ámulatba ejtő, még azok számára is, akik egyébként nem vesznek tekintetbe szinte semmilyen más technikát „Stuttgarton kívül”. Az autó vonalai követik a klasszikus Corvette formát, de egy kicsit „Maranello-s” beütése is van. Mechanikusan a legtőbb lóerővel rendelkező autó, ami valaha is érkezett a GM-től, továbbá elektronikusan kontrollárt kormányzása van, és tökéletes balansz a súlyelosztásban. Néha nehéz váltani, vagy elfogadni az újat, ahogy mondani szokták, de ez a Stingray nagyon jó példája ennek.

 

2013 Infiniti #77 Schmidt Peterson Motorsports Dallara IPS Indy Lights

Újabb forma kategóriás autó érkezik az FM5-be, mégpedig egy bajnok csapat autója az Indy Lights sorozatból. A Schmidt Peterson Motorsport megnyert minden bajnokságot 2010 óta és a csapat pilótái mint Josef Newgarden, Tristan Vautier, vagy Jack Hawksworth azóta már az IndyCar sorozatban versenyeznek. A versenyautó 420 lóerős, V8-as Infiniti motorral van felszerelve, mint minden más autó az Indy Lights sorozatban. Kevesebb mint 680 kiló és olyan gyors mint a villám, az IndyCar autóktól pedig csak valamivel marad el. 2013-ban az amerikai Sage Karam háromszor nyert vele futamot, további 6 pódiumot szerzett és bajnokságot nyert rögtön az első évében.

 

1990 Alfa Romeo SZ Sprint Zagato

A Zagato mesterembereinek köszönhetően, az egyedi megjelenésének köszönhetően egy „szörnyeteg” (a sajtó által elnevezve) született annakidején. Az SZ karosszériája termoplasztikus ötvözetből készült, egy Alfa Romeo 75-ös erőforrásra épülve. A felfüggesztés Giorgio Pianta által lett módosítva, a Lancia és Fiat gyár ralli részlegének elismert mérnöke által. Az SZ csodálatra méltó a hibátlan dizájnja alapján és a formán és funkción túl concept autó hatását kelti minden szögből – nem utolsó sorban, mert összesen 1000 modellt gyártottak belőle mindösszesen.

 

2013 Bentley Continental GT Speed

Ez az autó a legszebb a 2200 kiló feletti autók kategóriájában és egy olyan luxus autó, amiből könnyen versenykategóriás autó válhat. A Continental GT komfortszintje az egeket veri (a legfinomabb és legelőkelőbb anyagokból készítve), miközben a brutális sebesség alig érezhető a pilótafülke csendjében.  Sajnos a valóságban a Bentley tulajok többsége nem valószínű, hogy kiaknázza a 6.0 literes, duplaturbós W12-es motor nyújtotta lehetőségeket, de azért vannak néhányak, akik ha odalépnek, akkor izgalmas élményben lehet részük. Mint minden más luxus kupé, a Continental GT is a hosszú autópályás utakat kedveli, mivel kanyargós közegben nem igazán úgy fordul, mint egy sportautó, de az összkerék hajtásnak köszönhetően mégis stílusosan hárítja az akadályokat.

 

1975 Fiat X1/9

Marcello Gandini, a Bertone tervezője által nyert el jellegzetes ék alakú formáját ez a Fiat. A Triumph TR-7, a Lotus Esprit, a Maseratik, Ferrarik és Lamborghinik viszont márt uralták a piac ezen szegmensét a saját „ék” autójukkal. Az X1/9 a sportautók osztályát erősítette a megjelenésével, de gyorsulási versenyekre alkalmatlan volt. Az X1 volt a prototípus kód, a /9 pedig a kilencedik autót, amit a gyár létrehozott. A motort és a váltót a Fiat 128-ból vették át és a maga korában óriási, 67 lóerővel rendelkezett. A legnagyobb élményt a különböző kanyargós mellékutakon lehetett vele elérni – minél több a kanyar, annál nagyobb a móka. Szerencsére a Forza 5-ben nem kell a fenntartási árakkal foglalkozni, így csak néhány állítás a fejlesztések terén és már lehet is vele versenyezni.

 

2013 Mazda MX-5 Cup

Az egyik legmegfizethetőbb módja, hogy a valós versenyélményt megkapjuk, ha felkészítünk egy Mazda MX-5 Cup-ot. Olyan csapatok, mint a CJ Wilson Racing, már sok pilóta (akik az MX-5 Spec szériában kezdték versenyzői karrierjüket) álmát váltották valóra a Tudor United SportCar Bajnokságban és más proffesszionális sorozatokban. Ezzel az autóval bárki megtanulhat tökéletesen kanyarodni, köszönhetően a könnyített karosszériának és versenycsomagnak. A 190 lóerős motor a hátsó kerekekre adja le nyomatékát és valahol 195 km/óra körül van a végsebessége. Ebben az autóban az állítható felfüggesztés, a módosított fékek, a merevített karosszéria és a megbízhatóság gondoskodik arról, hogy versenyhelyzetben csak az előtted haladóra kelljen koncentrálnod.

 

2012 MINI John Cooper Works GP

Ez az autó a Zöld Pokolban 8:23-as kört futott! Ez megegyezik egy E46 M3-as, vagy egy R-32 Skyline teljesítményével és ez lenyűgöző. 218 lóerős, iker turbófeltöltős, változó szelepvezérlésű és közvetlen befecskendezésű motorja gondoskodik arról, hogy ez a „kis fickó” így szuperáljon. Összesen 2000 darab készült belőle; 1000 európai és 1000 amerikai modell. Szóval sokak számára csak a Forza 5 az egyetlen lehetőség, hogy remek élményeket szerezzenek a MINI JCW GP volánja mögött.

 

1970 Dodge Coronet Super Bee

Az autó tervezésénél az elsődleges az volt, hogy egy külön identitást alkossanak neki, mivel akkor már a Plymouth Road Runner nagyon jól fogyott a piacon. Tervezők és dizájnerek sokasága kapta a feladatot, hogy újradefiniálja az új, olcsó izomautót. Ennek érdekében még egy pályázatot is kiírtak, amit Harvey J. Winn nyert meg a „B” vázas dizájnjával, így végre megszületett a Super Bee. A nagyobb hátsó kerékjáratok, a kihangsúlyozott hűtőrács és az egyedi hátsó lámpakonfiguráció is megkülönböztető jegye az autónak és természetesen Hemi motorral is rendelhető volt. Garantált volt a legendás történet azok számára, akik a garázsukban tudhattak egy Super Bee-t akkoriban.

 

2009 Pontiac Solstice GXP

Bármelyik versenypályán megmutatja a maga szépségét a Solstice GXP. Minden sofőr örömét leli benne, miközben a GM által valaha napvilágot látott legspecifikusabb motorral ezt a kocsit hajtja. A 2.0 literes, 4 hengeres motor 260 lóerővel rendelkezik dual-scroll turbófeltöltővel. Az erőteljes motor egy teljesen új motortérben kapott helyet a Corvette által is kedvelt „gerinc” struktúrában, mindezt pedig egy kupé test borítja eltávolítható targa tetővel – egyike a legszebb dizájnoknak, ami valaha Detroitból kikerült. Az autó egyike a legritkább Solstice-oknak; kevesebb van belőlük, mint az egy év alatt gyártott 900 GXP kupékból. Ne hagyd, hogy a garázsodban pihenjen, mert ez a Solstice GXP arra rendeltetett, hogy keményen meghajtsák.

 

1980 Abarth Fiat 131

Carlo Abarth méltán híres arról, hogy a tuningolás „sötét oldalát” alkalmazta olyan szimpla, robusztus, de nem kifejezetten versenyzésre termett autókon, amik aztán a pálya ördögévé válnak. Ez az Abarth 131 a homologizált verziója a standard Fiat131-nek. A családi szedán 2 literes, 16 szelepes motort kapott, így közel 140 lóerős lett és kevesebb, mint 8 másodperc alatt van 100-on. Ez hihetetlen egy olyan autótól, amit még a ’70-es években alkottak. A szűk, technikás pályákon a független hátsó felfüggesztés gondoskodik a megfelelő tapadásról. 1977 és 1980 között a 230 lóerős ralli verziója az autónak dominált a WRC versenyein. Összesen 400 darabot gyártottak közutakra és ennél az autónál is az a jellemző, hogy leginkább az FM5-ben adódik lehetőség, hogy csapassunk, vagy rallizzunk egy jót.

 

Ez a 10 autó semmibe sem kerül a Car Pass tulajoknak, úgy, ahogy a korábbi csomagoknál is volt.

 

A fordításáért köszönet HawkStorne-nak!

 

 

 

        

 

A teljes eddigi autólista ITT található.

 

Forza Motrosport 5 cikkek itt: 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!