Forza 5 Hírek

Az FRH versenykiírásokat az új weboldalunkon találjátok!
Idővel egybeépül a két oldal, addig is a türelmeteket kérjük!

KATT A KÉPRE!

 

Forza 5 - Long Beach Booster Pack

Long Beach Booster Pack

Részletek az autócsomagról a cikkben!
 


 

 

 

 

 

Long Beach Booster csomag autói:

 

1977 Ford Foyt #14 Gilmore Coyote

A.J. Foyt volt az első olyan versenyző, aki 4 alkalommal is meg tudta nyerni az Indy500-as versenyt a Ford Coyote Gilmore volánja mögött. Emlékezetes futamán az első helyen vezető Gordon Johncock-ot próbálta elcsípni, aki 450 mérföldnél még sok-sok másodperccel vezetett, de Foyt a maximumot hozta ki magából és az autóból is. 15 körrel a vége előtt Johncock motorja füstölni kezdett, így a boxba kényszerült, Foyt pedig megnyerte a futamot, köszönhetően, hogy a Ford V8-asa több lóerővel rendelkezett, mint Johncock autója. (Hivatalosan ekkor érte el a pályán a 200 mérföld feletti sebességet.) A 825 lóerős, turbós, 4 sebességes Coyote Gilmore, Foyt és a hozzá hasonló pilóták által nyerte el mai napig élő legendás státuszát.

 

 

1974 Lancia Stratos HF Stradale

A Stratos híres többek között a Bertone tervezte belső dizájnjáról és arról, hogy az első olyan ralli autó volt, amit a semmiből építettek meg. 400 darabot építettek meg az utcai-verzió homologizációjához, amik alig különböztek a versenyeken használt „nagytestvérektől”, melyek 1974-től 76-ig domináltak a WRC-ben. Tekintet nélkül a sikereire, az üvegszálas vázszerkezet és a középmotoros V6-os, az autófanatikusok érdeklődésének középpontjába helyezte a Stratost. Érdekesség még, hogy a későbbi években a B Csoportos versenyzők közkedvelt autójává vált, mint a rallitörténelem egyik legérdekesebb autója. Mindazonáltal még évtizedekkel később is élvezetes nagyon vezetni ezt a kezelhető és nagyon gyors szerkezetet.

 

 

1956 Jaguar D-Type

Abban a korban, amikor számos versenyautó debütált a különböző sorozatokban, a D-Type olyannyira volt szép, mint amennyire verhetetlen. 3-szor nyerte a híres LeMans 24 versenyt kategóriájában, melyek közül a legemlékezetesebb az 1957-es verseny volt. Malcolm Sawyer, a híres aerodinamikai mérnök alakította a vonalait, ami miatt kicsit „csúszkálósabb” lett az autó, mint a C-Type, de még így is brutális versenyagresszióval rendelkezett. A 3.4 literes XK motor 245 lóerőt produkált kevesebb, mint 1 tonnára leosztva. A váltóáttételtől függően több mint 273 km/órára képes, ami napjainkban nem is hangzik olyan soknak, de a maga korában eszméletlen volt. Tény, hogy a D-Type a korának legmagasabb fokú technológiáját képviselte és foglalta magába, beleértve az esőcsepp alakú kasztnit és űrtechnológia-inspirálású, alumínium pilótafülkét. Ha nem tudod megállni, hogy kipróbáld, akkor húzz sofőrkesztyűt és írd újra a történelmet ezzel a remek versenygéppel.

 

 

1998 Mercedes-Benz AMG Mercedes CLK GTR

Csak egy utcai autó, de a CLK-GTR majdnem élethű másolata a versenyváltozatnak, mely a GT1 osztályban töltött be domináns szerepet Le Mans-ban. A GT1-es szabályoknak megfelelően a Mercedesnek 25 autót kellett legyártania a homologizációhoz. Bár hihetetlen, de csak néhány apróságban tér el az utcai és versenyautó egymástól. Ilyen a hátsó világítás a szárnyon és a lágyabb felfüggesztés, de még így is merész és kockázatos vállalkozás egy fekvőrendőrön átjutni vele. Megtartották viszont a versenyváltót, a karbonszálas és alumíniumötvözetű karosszériát és a 6.9 literes V12-es erőforrást. A CLK-GTR valójában csak a pályaversenyzésre alkalmas, szóval csak azért senki ne vegyen ilyet, hogy ezzel ugorjon le a sarki fűszereshez bevásárolni. Ettől független versenypályán csak néhány olyan utcai verziójú autó létezik, mely lépést tud tartani vele. Így bárki is vezesse, egy nagyon elit klub tagjának érezheti magát.


 

1971 Ferrari #2 Ferrari Automobili 312 P

A 312 P-nek történelmi státusza van az endurance versenyzés terén. 1972-ben az F1-es gyártói világbajnokságban dominált olyan nagyszerű pilótákkal a volánja mögött, mint Mario Andretti, vagy Jacky Ickx, bár a FIA határozata alapján a motorját 5 literesről 3 literesre szabályozták. A hiedelmekkel ellentétben viszont az autó V12-es, 12 hengeres boxermotort használt, mely által az autó összsúlya csökkenhetett, javítva ezzel a tömegközépponton. A súly-erő arány is rendkívüli volt: 10.800-as fordulaton leadott 440 lóerejével a 0.316-os értéket érték el vele. A különleges visszapillantó tükrével, ék alakú orrával, kortársaitól jól megkülönböztethetően a 70-es évek egyik legjobb versenyautója volt.

 

 

Ez az 5 autó nem fog semmibe sem kerülni a Car Pass tulajoknak, úgy, ahogy a korábbi csomagoknál is volt.

 

A fordításáért köszönet HawkStorne-nak!

 

 

 

 

        

 

A teljes eddigi autólista ITT található.

 

Forza Motrosport 5 cikkek itt: 

 
 
 
 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!