Forza 5 Hírek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Forza 5 - FREE DLC

Forza Motorsport 5

Honda Free DLC

 

 

 

 

2014 Honda Civic Si

Oka van annak, hogy a Honda Civic egyike a föld legnépszerűbb autóinak és ez a megbízhatóság. Természetesen a motorháztető alatt is rejlik meglepetés az Si esetében, mégpedig az erő, ami a ranglétrán magas szintre emeli az autót a kupék között. 2014-re a Honda a Civic Si-t olyanná alakította megjelenésében, hogy minden fej megfordul utána. Szélesebb első lökhárítók, agresszívabb vonalak, óriási légbeömlő, továbbá jól megformált diffúzor található hátul. Az erőforrásnak és 205 lóerejének köszönhetően, továbbá feszesebb felfüggesztésével és nagyobb felnijeivel érdekfeszítő vezetési élményt nyújt és nagyon jól tapad az aszfalton. Nem kell ahhoz fiatalnak lenned, hogy legyen egy ilyen autód, de biztos, hogy fiatalos lelkesedéssel mosolyodsz el, akárhányszor elfordítod az indítókulcsot benne.

 

1984 Honda Civic CRX Mugen

A Honda és a Mugen közötti partnerkapcsolat a CRX-el kezdődött. Az együttműködés a Mugen alapítójával, Hirotoshi Hondával (A Honda alapítójának, Soichiro Hondának a fia) és a veterán versenyző Masao Kimurával jött létre. A CRX, vagy CR-X, ahogy Japánban nevezik, nagy erőfeszítéssel igyekezett megalapozni a Mugen-t az Egyesült Államokban, így minden Honda kereskedés rendelhetett és eladhatott Mugen alkatrészeket, továbbá néhányan Mugen Performance Centerré is váltak. A Mugen body kit-be öltöztetve a CRX rövid, de testes vonalai ízlésesen javultak, túlkomplikáltság nélkül. A védjegye mindenképp a duplacsöves kipufogódob volt és a közel 120 lóerővel, egyedi differenciállal és 816 kilós súlyával a Mugen CRX-et vezetni szenzációs, valamint Honda tuningolók új generációját is inspirálta. A Mugen nagyban hozzájárult a Honda versenysportban elért sikereihez, többek között a Forma 1-ben is, de annak idején minden a CRX-el kezdődött.

 

1994 Honda Prelude Si

A Honda Prelude sokak által kedvelt negyedik generációja megtartotta a már korábbi első fényszórókat, de egy teljesen új motorral, a 2,3 literes H23A1-el készült. A teljesítmény miatt többé már nem kompakt autóként definiálták Japánban, hanem a luxus kategóriába lépett, ami további változtatásokat is eredményezett. A Japán VTEC Si változat opcióként egy fedélzeti TV-t kapott, továbbá a hátsó rész jobban le lett kerekítve és magasabbra lett emelve, mint az előző szögletesebb modelleknél, az orra pedig szélesebb lett az autónak. Vegyél egyet, tuningold fel és mutasd meg a Honda fanoknak, hogy mit tudsz te az Forza Motorsport 5-ben.

A szövegek fordításáért köszönet HawkStorne-nak!

 

A teljes eddigi autólista ITT található.

 

Forza Motrosport 5 cikkek itt: 

 
 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!