Címlap

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Forza 5 - Alpinestars Car Pack

Alpinestars Car Pack

Videóval és az autókról információval!

 

 

 

 

Autók:

1999 Toyota #3 Toyota Motorsports GT-ONE TS020


Abban a korban, mikor a versenyzők még sorozatgyártású autók továbbfejlesztett, optimalizált változataiban ültek, a #3 GT-ONE tökéletesen hozta a sikereket és hozzá fűzött reményeket Le Mans-ban addig, míg a gyár inkább prototípusok gyártása mellett döntött. Miután az autó átvette a vezetést 1999-ben a Le Mans 24 óráson, az utolsó órában kapott defektet, így csak a második helyen tudott célba érni. A Toyota Team Europe és a Dallara által megépítve, a GT-ONE már több mint egy sorozatgyártású autó. Karbon szálas kasztni és egy dupla turbós, 3.6 literes V8-as gondoskodik arról, hogy kb. 370 km/órás végsebességet érhessen el az autó, minimális leszorító erőt produkálva. Ez más hasonló kategóriájú autók között is lenyűgöző, mit például a Mercedes CLK GTR, vagy a Porsche 911 GT1.

 

2013 Mercedes-Benz E63 AMG


Szuperautó, elrejtve egy luxus szedánban… 3 és fél másodperc alatt van 100-on, valamint több mint 320 km/órás a végsebessége. Ez repíti az E63 AMG-t egy nagyon elit csoportba. 4Matic összkerék-meghajtás rendszer biztosítja a megfelelő tapadást és hozza ki a fantasztikus nyomatékot. A masszív 577 lóerejével szaggatja az aszfaltot bármikor, anélkül hogy a kerekek túlpörgésére ügyelni kelljen. Ez a fajta erő és kezelhetőség már több mint amit az utakra kívánhat a tulajdonosa. Ezért is 2013-ban a Mercedes benevezett a V8 Supercars Szériába, hogy bizonyítsa az E63 AMG erejét. Szerezz te is egyet, hogy képet kapj róla, milyen lehetőségek rejlenek ebben az autóban az FM5-ben.

 

2011 Radical SR8 RX


Két olyan dolog van, ami a Radical SR8 RX-et megkülönbözteti egy Forma 3-as versenyautótól. 2 ülése van és legális az utcákon. A 290 km/órás végsebességet nagyon gyorsan el lehet érni vele, a kanyarokban pedig úgy tapad, mint a ragasztó. Mivel az autó versenyzésre teremtetett, így a fékrendszere is ehhez mérten lett kialakítva. Egyszer még a sorozatgyártású autók körrekordját is tartotta egy ideig a Zöld Pokolban. Ha mindez nem nyűgözött még le téged, akkor vidd el egy körre és készülj fel, hogy ódákat fogsz zengeni róla.

 

1969 Ferrari Dino 246 GT


A Ferrari Dino 246 GT leginkább arról híres, hogy nem Ferrariként árusították, és csak Enzo Ferrari fiának Alfredo Dino Ferrarinak korai halála után kapta a „Dino” nevet. Partnerüknek, a Pininfarina-nak köszönhetően kapta az autó a lenyűgöző vonalait és ez volt az első Ferrari, melynél kevesebb, mint 12 hengert alkalmaztak. A 246 GT-be Dino hagyatékaként került az a V6-os motor, melyen halála előtt még együtt dolgozott kora egyik leghíresebb mérnökével, Vittorio Jano-val. Mivel az autó márkatársainál jóval kisebb és könnyebb, így a 2.4 literes, 195 lóerős motorjával még így is őrült száguldásra képes. A középen elhelyezett motor szinte tökéletes vezetési élményt nyújt és a kezelhetősége az autónak nagyon jó. Egyszerű tehát megérteni, hogy Enzo Ferrari miért változtatta meg elképzelését és így az alapszerkezetet a 246 GT-vel kapcsolatban, és nevezte el azt szeretett fiáról.
 

1965 Ford Mustang GT Coupe


Mustang sosem a nagyságáról volt híres, mégis a hozzá nagyon hasonló Plymouth Barracuda-ból szinte alig adtak el párat, míg a Mustangból az első másfél évben a Ford több, mint 700ezret adott el. Hogy mitől volt ennyire népszerű? Hát a lenyűgöző stílusától és az aprólékosan kidolgozott elemeitől. Az elnevezés is vásárló csalogató volt, mely azt sugallta, hogy mennyire szabadnak és függetlennek érezheti a sofőr magát benne. És nem utolsósorban az erőforrás: A Ford kiváló „Windsor” motorcsaládjából származó V8-as, a maga 271 lóerejével. Ez a Mustang tökéletes alap egy gyors utcai autónak, de akár versenyautónak is. Ha lelkes kedvelője vagy, vagy csak szimplán mókázásból vezetnéd, így is úgy is tagadhatatlan, hogy a GT Coupe egy nagyszerű sikerpéldánya a Ford családnak.

 

1985 Mazda RX-7 GSL-SE


Nagyon sok oka van, hogy elismerjük a Mazda RX-7-est, de persze nem az ár-érték arányra kell gondolni, mint inkább az innovatív dizájnra. A Wankel motoros RX-7-es GSL-SE verziója már nagyobb fékeket, valamint keményebb rugókat és felfüggesztést kapott. Mivel a motor az első tengely mögött helyezkedik el, így ennek eredménye a tökéletes 50-50 %-os súlyeloszlás. 1136 kilójával tökéletes a sportautók között, amit nagy élvezet vezetni. Tuningolj egyet a Forzában és meglátod, hogy sokkal erősebb autókat is simán le fog nyomni.

 

2012 Ultima GTR720


Amit az Ultima kreált, az egy világszintű szuperautó, ami minden addigi gyorsulási és lassulási rekordot megdöntött, továbbá tartja a rekordot a Top Gear pályán, ahol nem kevesebb, mint 4 másodperccel előzte meg a Koenigsegg CCX-et. És mindezt most magadnak építheted meg! A GTR720-as - ahogy a neve is mutatja - 720 lóerős, a súlya pedig 1000 kiló alatt van. A súly/erő arány figyelembevételével 100 km/órára kevesebb, mint 3 másodperc alatt gyorsul, a negyed mérföldes távot pedig kevesebb, mint 9 másodperc alatt teljesíti. A GTR kinézetre alapból szimplának tűnhet, de a dizájn és megjelenés mégis olyan, amit más autók csak szeretnének maguknak. Az Ultima GTR egyike a legritkább „autószörnyeknek”, melyek legálisak az utakon, de mégis egy átlagos szuperautó áráért már megvásárolható.

 

1997 Mitsubishi GTO


Az 1980-as évek végén, fejlesztette a gyár a GTO-t, mikor Japán és a világ nagy része Ferrari lázban égett. Nem okozott meglepetést, mikor a Mitsubishi nevet keresett a sportos HSX modelljének, így egy régebbi modellt, a Gallant GTO-t idézve választották a nevet, amit a híres Ferrari modell után kapott. A választás beváltotta a hozzá fűzött reményeket Japánban, de más országokban más néven is illették, mint például 3000GT, vagy Észak-Amerikában a Dodge Stealth. 1997-ben az autó (a korábbiakhoz képest) letisztult, puritán alakot öltött, továbbá összkerék-meghajtást kapott és egy 320 lóerős duplaturbós V6-ost. Bár az autó nagy és súlyos, de tagadhatatlan, hogy a megjelenés és a cápaorrú kinézet az egyik legagresszívabb kinézetű autóvá tette a Japánban gyártott autók között.

 

1986 Alfa Romeo Spider Quadrifoglio Verde


A klasszikus sport autó vonalakkal és a 2.0 literes, 115 lóerős motorjával az Alfa Romeo Spider Quadrifoglio Verde nagyon látványos kis autó, valamint a vezetése is nagyon kényelmes. A ’86-os csomagban új oldalkötények és tükrök, első és hátsó lökhárítók és opcionálisan eltávolítható keménytető is szerepelt, de ennek ellenére nagyon szerencsés volt az, aki élhetett a vezetési lehetőséggel. A Forza 5-ben is szükség lesz egy nagy kalap szerencsére, hogy ezt a nagyszerű, figyelemre méltó darabot megautóztasd, de mindenképp fel fogja hívni magára a figyelmet, akár fotózásról, akár vezetésről legyen szó.

 

1981 Volkswagen Scirocco S


Mint a kor más VW modelljei (konkrétan a Jetta), a Scirocco is egy szélfajtáról kapta a nevét, mely a Szaharából indul és hurrikánerejű sebességeket képes elérni Dél-Európában. Alap 1.7 literes, 74 lovas motorja 180 km/órára képes. A látványos vörös VW jel az orrán és az oldalán végig futó csíkozás különbözteti meg a Scirocco S-t az alapváltozattól, továbbá az 5 sebességes váltó, első lökhárító és a könnyűfém felnik is ebbe a felsorolásba tartoznak. Vizualizálva a megjelenését látható, hogy a VW vásárlók miért is tekintik a Scirocco S-t egy „falat friss levegőnek”.

 

A szövegek fordításáért köszönet HawkStorne-nak!

 

Az Alpinestars Car Pack már március 4-től megvásárolható 9.99 dollárért, de a Car Pass tulajok természetesen ingyen megkapják és a csomagból az 1999-es Toyota #3 Toyota Motorsports GT-ONE TS020 automatikusan a garázsba kerül, mint ajándék (mindenkinek akik rendelkeznek a csomaggal)!

 

 

        

 

A teljes eddigi autólista ITT található.

 

Forza Motrosport 5 cikkek itt: 

 
 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!